2023. szeptember 26.

Nevet vált a legismertebb mobilvécés

A hazai fesztiválok és építőipar terén ismertté vált TOITOI a jövőben yoo! néven folytatja. A mobil illemhely szolgáltató a névváltozásával párhuzamosan bővíti tevékenységét.

Új néven megy tovább Magyarország első mobil illemhely szolgáltatója, amely 27 éve tört be a hazai piacra, és őrzi azóta is piacvezető pozícióját. „A kezdeti 25 db mobil WC fülkéből mára közel 10.000 darabos parkkal rendelkezünk, szolgáltatásaink megtalálhatók családi ház építkezésektől a legnagyobb fesztiválokig. Zuhany vagy iroda konténereket is tudunk kínálni ügyfeleinknek, akár VIP kivitelben is” – meséli Solti András a cég vezetője.

 

1991-es alapítása óta a vállalkozás kiemelt hangsúlyt fektet a mozgássérült ügyfelek kiszolgálására, különféle speciális, egyedi igényeket kielégítő mobil illemhelyekkel. Munkájuk során környezetbarát, újrahasznosítható, és újrahasznosított anyagokat illetve biológiailag lebomló szereket használnak.

 

„A magyarországi mellett nagy hangsúlyt fektetünk export tevékenységünk növelésére. Idén nem csak cégünk alapításának 27. évfordulóját ünnepeljük, hanem ausztriai piacra lépésünk tízedik évfordulóját is. A rendezvények kiszolgálásában nyugati szomszédunknál is piacvezetők vagyunk” – tette hozzá az 1 milliárd forintos árbevételt tavaly átlépő cég tulajdonosa.

Megosztás

Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég

Menedzsment

Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég

  • 2023.03.24

Sportban is első a Bosch: a vállalat idén negyedszer állt a dobogó legfelső fokára a BSI (Budapest Sportiroda) által meghirdetett, kifejezetten cégeket, vállalatokat, intézményeket és munkahelyi közösségeket célzó „Fut a cég” országos megmérettetésén.

Munkahelyi „jóllét” – a nagyvilágban természetes, itthon még kevésbé fontos

Menedzsment

Munkahelyi „jóllét” – a nagyvilágban természetes, itthon még kevésbé fontos

  • 2022.12.7

Manapság nemcsak a stabil, biztos jövedelem az egyik fő meghatározója egy jó munkahelynek. Egyre több munkavállalónak lényeges, hogy jól is érezze magát a munkahelyi környezetében. A Wellbeing Szövetség felméréséből kiderül, hogy a jólléti tudatosság Magyarországon még mindig csak közepes mértékű, és bár a cégek fontosnak tartják, a megvalósítás még várat magára.