2025. március 31.
Az Armadillo a Stühmer új leadügynöksége

Az Armadillo a Stühmer új leadügynöksége

Az Armadillot választotta a Stühmer leadügynökségének, amely a vállalat online kommunikációjáért, kreatív kampányaiért, valamint influencer együttműködéseiért felel.

A tavalyi évben 5 ügynökség közül választotta a Stühmer új lead ügynökségévé az Armadillót. Feladatuk a Stühmer teljes online ökoszisztémájának frissítése, teljes körű menedzselése és ezen belül az online stratégia tervezése, a kreatív kampányok létrehozása, az online kommunikáció end-to-end menedzselése, valamint az influencer együttműködések tervezése és végrehajtása. A gyakorlatban ez többek között a social kommunikáció teljes körű megújítását jelenti, mind kreatív, mind tartalmi oldalról. Ilyen többek között a Stühmer Tiktok csatornájának elindítása, és olyan progresszív márkaismertséget és értékesítést támogató kampányok megalkotása, amelyek a Stühmer márka stratégiájának legfontosabb pilléreit és üzeneteit tartalmazzák.

 

„Olyan ügynökséget kerestünk, akik a Stühmer márka értékeinek és örökségének tisztelete mellett, bátran nyúlnak a legújabb trendek eszköztáraihoz. Az Armadillónál lendületesek és kreatívak, kíváncsiak a márka múltjára épp úgy, mint a gyártás egyedi megoldásaira és a termékfejlesztésre, és velünk együtt gondolkodva, bennünket is inspirálva dolgoznak a márkán. Az elmúlt hónapok tapasztalatai szerint jó döntést hoztunk. Sokat tett hozzá az ügynökség ahhoz, hogy értékesítés oldaláról is nézve, egy sikeres évet zárhassunk 2024-ben, és látva az idei évi terveket, biztosak vagyunk abban, hogy sok felfedezés vár még ránk, nagyon sok boldog pillanatot fogunk szerezni a csokoládé szerelmeseinek ebben az évben is” – mondta Szende Attila, a Stühmer marketingigazgatója.

 

Az ügynökség aktív szerepet játszik a Stühmer saját bolthálózatának kommunikációjában, mind image, mind pedig sales-ösztönzés oldalról támogatja ezt a kiemelt értékesítési csatornát. Ezen kívül kiemelendő az a fajta nyitás, átvitt és szó szerinti értelemben is, amely például megnyitotta a mindenki számára vágyott csokoládégyár ajtaját is. Olyan tartalmakon keresztül tudták a fogyasztókat közelebb hozni a csokoládé varázslatos világához, mint pl. Gyetván Csaba kulisszakutató videója, amely izgalmas keretek között mutatta be a csokoládé- és szaloncukor-gyártást a maklári üzemben.

 

„A Stühmer az ügynökség szerelem projektje. Egy olyan márka, amely egyszerre nyúlik vissza a hagyományokhoz, miközben az innováció a mindennapjai a része. Hatalmas lelkesedéssel vetettük bele magunkat a munkába, és az elmúlt időszakban nagyon sok sikeres és eredményes kampányt tudtunk közösen megvalósítani. Mégis büszkén mondhatom, hogy az idei év talán még ennél is nagyobb zajt fog majd csapni” – árulta el Sass Dani kreatív igazgató. 

Megosztás

Emil Frey: ma 25.000-en dolgoznak az egykori szerelőnek

Menedzsment

Emil Frey: ma 25.000-en dolgoznak az egykori szerelőnek

  • 2024.10.10

Az Emil Frey cégnév összeforr a minőséggel, hitelességgel, iránymutatással és a vevőközpontúsággal. A vállalat úttörő szellemisége 100 év múltán sem csorbult. A születésnapot a magyar képviselet Prestige Day keretében ünnepelte partnereivel Zsámbékon, a DrivingCampen.