2024. április 13.
Kampánydömping a lakásbiztosítások piacán

Kampánydömping a lakásbiztosítások piacán

Márciusban soron kívüli váltásra ad lehetőséget a kormányrendelet, hogy az ügyfelek vizsgálják felül jelenlegi szerződéseiket, így nem csoda, hogy a piaci szereplők az ügyfelek megtartásáért és az újak megszerzéséért kampányolnak.

Sokan hamis biztonságérzetben élnek, mivel a szerződések 12%-a átlagosan több, mint 10 éve került megkötésre és a szerződések fele potenciálisan alulbiztosított. A biztosítottak ezt csak addig nem érzik problémának, amíg káruk nem keletkezik. Most különösen érdemes figyelni a lehetőségeke, mert vannak olyan lakásbiztosítások a piacon, amik teljeskörű fedezetet és kiváló ár-érték arányt kínálnak, amire, ha már nincs szükségünk, bármikor felmondhatjuk lakásbiztosítás kampány nélkül is.

 

Nyűg a váltás, de tízezreket spórolhatunk vele
A legtöbb biztosítónál az évforduló előtt meghatározott idővel kell jelezni a szerződés felmondását, különben automatikusan egy újabb évre elkötelezzük magunkat. Sokan azt gondolják, hogy biztosítást váltani bonyolult és sok kényelmetlenséggel jár, pedig ez sok esetben egy e-mail elküldését jelenti, legrosszabb esetben is egy ajánlott postai küldeményt, viszont esetenként tízezreket spórolhatunk meg éves szinten.

 

2024-ben a rugalmasság és online szolgáltatás nem extra juttatás
A mindennapi életünkben használt szolgáltatások alakítják az igényeink és elvárásaink változását is. Már nemcsak a fiatalabb generáció kiváltsága az online vásárlás és ügyintézés: egy 2021-es bankkártya szolgáltató által kiadott elemzésből kiderül, hogy az 55-60 év közöttiek vezetik a rangsort a hetente online vásárlók között. Egyre több szolgáltató biztosít lehetőséget a rugalmas szerződéskötésre is, felismerve a változó fogyasztói igényeket, sok esetben havidíjas előfizetési konstrukciókkal várják a vásárlókat. A legtöbb biztosítás mégis 1 éves elköteleződésnél kezdődik, aminek a felmondása is kötött keretek között történik.

 

A CHERRISK-kel nincs elköteleződés
2018. óta a magyar biztosítási piacon elérhető digitális platformon havi határozott idejű lakásbiztosítást köthetnek az ügyfelek. A felhasználói élmény olyan, mintha havi szintű Spotify- vagy Netflix-előfizetésünk lenne, a szerződést a következő hónaptól egyszerűen megszűntethetjük úgy, hogy a havidíjat nem fizetjük be. Ez a megközelítés 100%-ban digitális és rugalmas biztosítási élményt nyújt az ügyfelek számára, szemben a hagyományos éves elköteleződéssel. 

 

Kedvezmények az elköteleződésért, fizetési módozatok választásáért
A klasszikus biztosítások gyakran jelentős összegeket ajánlanak kedvezményként a vásárlóknak, ha hosszabb távra is elköteleződnek, a csoportos beszedést és az éves díjak előre befizetését választják. A CHERRISK modell képes a havi rendszerességű lakásbiztosításokra is olyan kedvező ár-érték ajánlatot adni, ami a magyar lakosság többségének az igényeit elégíti ki. Az extra igényekkel rendelkező luxusingatlanok lakásbiztosításához érdemes egyedi ajánlatot kérni biztosítási szakértők segítségével.

 

Egyszerű kötés, kényelmes ügyintézés
A biztosítási termékfeltételek részletesen bemutatják, hogy milyen szolgáltatásra vagyunk jogosultak kár esetén, de ez az információ sok esetben csak biztosítási szakemberek által értelmezhető, az átlagember elvesz a szakszavak rengetegében. A CHERRISK Lakásbiztosítás* termékfeltételei vizuálisan és szövegezésben is átláthatóak és könnyen értelmezhetőek, megadva a magabiztos szerződéskötési élményt, amit könnyedén online megtehetnek az ügyfelek. Az árkalkulációt 2 adat alapján kapjuk meg, és a szerződéskötés maga is csupán néhány percet vesz igénybe. Az ügyintézés sok esetben az online felületen is kényelmesen megoldható 0-24-ben, de ha telefonon, vagy chaten szeretnénk személyes segítséget kérni, azt is egyszerűen megtehetjük.

 

*A CHERRRISK Lakásbiztosítás az UNIQA Biztosító Zrt. terméke. A fentiek nem tekintendők teljes körű tájékoztatásnak, ezért bővebb információért látogasson el a www.cherrisk.com weboldalra.

Megosztás

Rekordbevétellel nyitott a Most vagy soha!

Buzz

Rekordbevétellel nyitott a Most vagy soha!

  • 2024.03.19

A Petőfi Sándorról és a Márciusi Ifjakról szóló történelmi kalandfilm a nyitóhétvégén 75.551 nézőt vonzott a hazai mozikba, 162.070.136 forint bevételt generálva.