2024. április 26.
Csehországban és Szlovákiában indít új tévécsatornát a Network4

Csehországban és Szlovákiában indít új tévécsatornát a Network4

Régiós terjeszkedésbe kezdett a médiacég; az új STORY4 elsősorban a női nézők igényeire épít.

Csehországban és Szlovákiában indít új tévécsatornát a Network4 csoport, megkezdve ezzel a médiacég nemzetközi bővülését. A február 7-étől fogható STORY4 elsősorban a női nézők igényeire épít romantikus, valamint családbarát minőségi sorozataival és filmjeivel hiánypótló szerepet tölt be a cseh és a szlovák piacon. Az új csatorna HD minőségben érkezik – jelentette be Borsány-Gyenes András (lenti képen), a médiacég elnöke a budapesti sajtótájékoztatóján.

 

 Fotó: Rácz Tamás

 

A STORY4 a luxemburgi székhelyű, azonban elsősorban Magyarországon aktív Network4 csoport első csatornája Csehországban és Szlovákiában. Dinamikusan bővülő médiacégként a Network4 idehaza hét szórakoztató csatornából (TV4, FILM4, STORY4, GALAXY4, MAX4), valamint két sportadóból (ARENA4, MATCH4) és egy streamingszolgáltatóból (NET4+) álló portfoliót üzemeltet sikeresen.

 

Az új STORY4 koncepcióját gondosan a cseh és a szlovák piac igényre szabták. A csatorna minőségi alternatívát kínál azoknak, akik a hollywoodi tartalmak helyett, vagy mellett népszerű minőségi európai produkciókat szeretnének nézni. Csehország és Szlovákia legújabb tévécsatornája családbarát, romantikus filmekkel és sorozatokkal, valamint könnyed krimikkel startol. Az induláskor több mint 1000 órányi szórakoztató tartalom várja a nézőket, amely minden évben 500 órányi újdonsággal bővül. A műsorok több mint fele 2014 után került a piacra, 80%-a pedig kizárólag a STORY4-en érhető el, exkluzív élményt kínálva ezzel. A STORY4 hét olyan sorozatot mutat be, amely eddig sem a cseh, sem a szlovák piacon nem volt látható eddig. Minden film és sorozat szinkronizálva kerül a közönség elé.

 

„Komoly kutatást végeztünk a csatorna indítása előtt. Arra jutottunk, hogy hiányzik egy olyan lineáris tévéadó, amely a színvonalas tartalmakra vágyó női nézők igényeit szolgálná, őket helyezi a középpontba. Így született meg a STORY4, amihez még hasonló sincs jelenleg a piacon. Szlogenünk: For true romantics, who love a good story. Ennek megfelelően a legtöbb romantikát mi hozzuk el a cseh és a szlovák nézőknek” – mondta el Borsány-Gyenes András, a luxemburgi székhelyű Network4 csoport, valamint a budapesti jegyzésű DMC/Digital Media and Communications elnöke.

 

„A nemzetközi know-how és a lokális igények kiszolgálása garantálja a STORY4 sikerét. Több éve szórakoztató csatornák egész portfolióját üzemeltetjük Magyarországon. A Network4 megtette az első lépést, hogy a regionális piacon is megkerülhetetlen szereplővé váljon több platformon elérhető, diverzifikált portfoliójával” – tette hozzá Borsány-Gyenes András. 

 
 
 

 

Megosztás

Rekordbevétellel nyitott a Most vagy soha!

Buzz

Rekordbevétellel nyitott a Most vagy soha!

  • 2024.03.19

A Petőfi Sándorról és a Márciusi Ifjakról szóló történelmi kalandfilm a nyitóhétvégén 75.551 nézőt vonzott a hazai mozikba, 162.070.136 forint bevételt generálva.