Az Andrássyn nyitott háromszintes üzletet a cseh garázscég
- Buzz
- 2024.12.15
Az Alensa jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse- és szemüveg kereskedÅ‘ között szerepel Európában. A megnyitó alkalmából számos média képviselÅ‘je, influenszerek és stylistok gyűltek össze egy exkluzÃv eseményen.
A bemutatóterem több mint 4000 különbözÅ‘ szemüvegkeretet vonultat fel helyben, miközben a digitális platformján keresztül további 17 000 modell érhetÅ‘ el virtuális próbával. „Az Alensa a 21. század optikája" – nyilatkozta Tóth Róbert, az Alensa Optika magyarországi vezetÅ‘je.Â
Â
Az Alensa története
Az Alensa egy kis dél-csehországi lakásból indult. Az egyik tulajdonos, Radek Hejl nehéz körülmények között nÅ‘tt fel, családja gyakran küzdött a megélhetésért. A jó minÅ‘ségű dioptriás szemüvegek beszerzése szinte elérhetetlen luxusnak számÃtott akkoriban. Hejl az egyetemen találkozott JaromÃr Kijonkával, aki nemcsak barátja, hanem üzlettársa is lett. Ekkor született meg az ötlet, amely késÅ‘bb életük küldetésévé vált: jó minÅ‘ségű szemüvegkereteket és lencséket biztosÃtani elérhetÅ‘ áron a széles közönség számára. Ennek szellemében készülnek azóta az Alensa saját márkái, a Crullé, a Kimikado és a Marisio.
A cég jelenleg több mint 40 webáruházat üzemeltet 31 európai országban, valamint jelen van az Egyesült Arab EmÃrségekben is. A vállalat, amely Európa három legnagyobb online kontaktlencse-és szemüveg kereskedÅ‘jének egyike, kizárólag eredeti termékeket forgalmaz hivatalos forgalmazóktól. Tóth Róbert, az Alensa magyarországi vezetÅ‘je elmondta: „A budapesti üzlet megnyitása fontos lépés volt számunkra. Ez az elsÅ‘, de biztosan nem az utolsó fizikai jelenlétünk Magyarországon." Hozzátette, hogy a háromszintes magyarországi bemutatóterem jelenleg a legnagyobb egész Európában.Â
Â
Innováció és vásárlói élmény a 21. század optikájában
A budapesti üzlet különlegessége, hogy a teljes online kÃnálat elérhetÅ‘ a helyszÃnen digitális kioszkokon keresztül, a vásárlók QR-kódok segÃtségével azonnal hozzáférhetnek a termékek részletes információihoz, valamint látásvizsgálatra is foglalhatnak idÅ‘pontot. Az üzletben három optometrista végzi a vizsgálatokat, 0,01 század dioptria pontossággal tudják meghatározni az ideális korrekciót. Az üzlet az online áruházzal megegyezÅ‘ árakat kÃnál, Ãgy a vásárlók a személyes szolgáltatás elÅ‘nyeit élvezhetik az e-shop kedvezÅ‘ árai mellett.
Az International Myopia Institute szerint 2050-re a világ népességének mintegy 50%-át érintheti a rövid- és távollátás problémája, főként életmódbeli tényezők miatt.
Â
Egy izgalmas este hazai hÃrességekkel
A nyitóesten résztvevő vendégek első kézből tapasztalhatták meg az Alensa különleges szolgáltatásait. Az élőzenei program és DJ mellett látásvizsgálaton vehettek részt a legmodernebb eszközökkel felszerelt vizsgálóhelyiségekben. Az esemény profi sminkesei személyre szabott tanácsokkal látták el a vendégeket azzal kapcsolatban, hogy a szemüvegviseléshez és kontaktlencse-használathoz milyen smink illik.
Az este vendégei között volt Pataki Zita, Som-Balogh Edina, Balogh Eleni és Weisz Fanni is, akik elsÅ‘ként próbálták fel az a legújabb szemüveg és napszemüveg kollekciókat. A vendégek különleges emlékként egy Sketchie robot által készÃtett egyedi portréval térhettek haza.