2024. április 13.
25 éves a JOY – megjelent a jubileumi magazin

25 éves a JOY – megjelent a jubileumi magazin

Az első lapszám 1998 nyarán jelent meg, az ünnepi, negyed évszázados kiadás pedig 2023. augusztus 23-án került a standokra.

1998 nyarán új időszámítás kezdődött a magyar magazin piacon: megjelent a JOY, amely rövid időn belül a hazai olvasók kedvence lett. Magyarország egyik legnépszerűbb női és életmódmagazinjából eddig 15.118.306 példányt értékesítettek, a 2009-ben elindított joy.hu pedig ma már havi több mint 1 millió valós felhasználót vonz. A JOY Magazin továbbra is az egyik legismertebb brand a média világában, amely azóta multiplatformon, online formátumban és a social mediában is folyamatosan újabb közönségeket szólít meg. A JOY Hungary App 210 ezer letöltésnél tart.

 

Az első lapszám 290 forintos bevezető áron jelent meg, címlapján olyan témákkal, mint az egyedüllét igénye a párkapcsolatokban, a sikeres flört titka, vagy éppen a hazai szexfelmérések. Szerepelt a lapban Erős Antónia, Kate Moss és Woody Harrelson is.

 

Az ünnepi kiadás borítóján három népszerű magyar színésznő látható. Ónodi Eszter volt 2000-ben az első hazai sztár a JOY címlapján, őt követte Osvárt Andrea és Dobó Kata is. Most mindannyian örömmel vállalták, hogy együtt idézik meg a múltat, szembesülnek régi vallomásaikkal és szerepelnek a fotókon.    

 

„A JOY igazi trendszetterként indult útjára és ma is ezt a szerepet tölti be. A Marquard Group Hungary-nél a tartalomban hiszünk, ehhez pedig folyamatosan kutatjuk az újabb és újabb digitális megoldásokat” - mondta el Fenyővári Szilvia, a JOY Magazint is kiadó svájci médiavállalat ügyvezető igazgatója. 

 

A JOY 2023-ban igazi multiplatform brand. A márkához kötődő JOY Napok immáron 15 éve ország egyik legjelentősebb vásárlói eseménye, a JOY Tündér CSR program pedig 2015 óta támogat értékes kezdeményezéseket, társadalmi ügyeket. A JOY Social Media Award már hét alkalommal díjazta az ország legkreatívabb, legnépszerűbb közösségi média sztárjait. A JOY Prix de Beauté 22 éve a magyar szépségipar legjelentősebb díja, a gálaműsor a szakma egyik fontos találkozóhelye.

 

A JOY 2018 őszén a magyar médiapiacon elsőként csatlakozott a Fur Free szőrmementes kezdeményezéshez - száműzött minden szőrméből készült terméket és azok hirdetéseit is a lapból. 

 

Az alapító főszerkesztő Kuczogi Szilvia volt, őt Anry-Soós Éva és Balogh Edina követte a poszton. Alberti Petra 2009-ben, a JOY online kiadásának elindításakor csatlakozott a márkához, amelynek 2018 decembere óta főszerkesztője, valamint a teljes Marquard portfólió tartalomigazgatója is.

 

„Az a fajta kíváncsiság, életvidámság és minőség, amelyet a JOY képvisel, soha nem megy ki a divatból. Büszkék vagyunk rá, hogy a JOY márka a print magazinon, az online kiadáson és az egyéb tartalmakon keresztül az olvasók egy igen széles rétegét fedi le, mind korra, mind pedig érdeklődésre való tekintettel - mondta Alberti Petra, a JOY főszerkesztője. - Az elmúlt hónapok a szerkesztőségben időutazással teltek. A régi lapszámokon keresztül megnéztük, hogy milyen világban éltünk, mi és kik érdekeltek bennünket tíz, húsz, vagy huszonöt évvel ezelőtt. Sokat változott a világ, de az alapvető emberi kérdések ugyanazok maradtak.”

 

A legújabb lapszám már kapható a három címlapsztár visszaemlékezéseivel és további izgalmas olvasnivalókkal.

Megosztás

Rekordbevétellel nyitott a Most vagy soha!

Buzz

Rekordbevétellel nyitott a Most vagy soha!

  • 2024.03.19

A Petőfi Sándorról és a Márciusi Ifjakról szóló történelmi kalandfilm a nyitóhétvégén 75.551 nézőt vonzott a hazai mozikba, 162.070.136 forint bevételt generálva.