2022. augusztus 10.
Visszatér a Nautica Magyarországra

Visszatér a Nautica Magyarországra

Az amerikai márka a tengeri stílus, a vitorlázás és a vízi sportok szerelmeseit célozza meg, fő törekvése, hogy a vízparti viseletet stílusossá tegye és sportos eleganciával töltse fel.

A Nautica David Chu nevéhez fűződik, aki 1986-ban álmodta meg a márkát, azzal az elképzeléssel, hogy a tengeri életérzést a mindennapi öltözködésbe integrálja. A Nautica tulajdonosa 2003-tól a VF Corporation lett, aki elérte, hogy a márka 2017-ben megjelenjen hazánkban is. Azonban a 2018-as tulajdonosváltás miatt, amikor az Authentic Brand Group lett az új tulajdonosa, a Nautica kivonult Magyarországról.

1986-ban 6 termékkel indult el a brand, mára viszont már több mint 35 kategóriával és 291 nemzetközi márkabolt tal büszkélkedhet. Az aktív stílust a kényelmesebb ruhadarabok jellemzik, amik könnyedén kiegészíthetik a mozgalmas életmódot követők ruhatárát. A márka rendelkezik klasszikus vonallal is, amit a merész színek és esztétikus ruhadarabok jellemeznek.

„A magyar közönség szerette ezt a márkát, és már számos pozitív visszajelzést kaptunk, hogy itthon is újra elérhető. A márka Magyarországra a nyári szezonban új férfi kollekcióval tér vissza, ősztől pedig további női darabokkal is kiegészül a kínálat” – mondja Kun Álmos, a Nauticát forgalmazó Dockyard marketing menedzsere.

A márka hisz abban, hogy a tisztább óceánok szebb világot teremtenek. A 2001-ben alakult Oceana elnevezésű szervezettel közösen indítottak egy kezdeményezést, amivel a Nauticától vásárlók az óceánok tisztán tartását tudják támogatni.

Megosztás

Jön a zöld logisztika

Trend

Jön a zöld logisztika

  • 2022.01.12

A világjárvány miatt jelentős változások történtek a logisztikai iparágban 2020-ban és 2021-ben is, és úgy tűnik, ez nem lesz másképp idén sem.