2022. december 1.
Váratlan lépés hazánk legkedveltebb szemüvegmárkájától

Váratlan lépés hazánk legkedveltebb szemüvegmárkájától

A Tipton az egyetlen olyan hazai designer szemüvegmárka, amely világszerte 500 optikában kapható. A márka alapítója, Tipton Zack most úgy döntött, további szemüvegmárkákat is beemel a kínálatba.

Ennek köszönhetően érkezett meg Budapestre egy japán brand, a Masunaga, amelynek vezető tervezője volt Kenzo Takada. „A Tipton bemutatóteremben eddig csak a saját kollekciónkat, leginkább az ikonikus bakelit szemüvegeinket lehetett megvásárolni – meséli Zack. –Szerettem volna valami mást is kínálni, ami másként lesz a sajátunk, másként tükröz minket. Sok designer és márka van, melyeket nagyon tisztelek és ezeket is szeretném bemutatni a Tipton hazai közönségének. Ezek mindegyike fontos számomra és a Tipton számára is. Hasonló értékeket képviselnek, inspirálóak, és eddig nem voltak kaphatóak Magyarországon. Az legelső márka, amit bemutatok a japán Masunaga. 1905 óta gyártanak szemüvegeket, haláláig pedig Kenzo Takada tervezte a darabokat, akit nagyon tisztelek.”

 

A vállalkozást Fukuiban alapította Gozaemon Masunaga és jelenleg is itt készítik a kereteiket, a Tiptonhoz hasonlóan, kézzel és a lehető legalaposabb gondossággal. Egy-egy darab elkészítése 200 olyan lépést tartalmaz, amely csak így, manuálisan végezhető el.

 

„Ami igazán lenyűgöző ezekben a termékekben, az az anyaghasználat, a gyártás és az összeszerelés minősége, illetve azok az apró részletek, amik csak akkor tűnnek fel, amikor kézbe vesszük a terméket. Minél tovább vizsgáljuk, annál több ilyen tárul fel” - nyilatkozta a Masunagaról Hukaya Simon, a Tipton vezető tervezője, aki Zackkel közösen álmodja meg és készíti a szemüvegeket.

 

A Masunaga designjai leginkább a japán minimalizmust testesítik meg. A keretek precízen megmunkált fémből és/vagy acetátból készültek, finoman íveltek, valóban a kézművesség legmagasabb színvonalát képviselik. Munkásságukat számos díjjal is elismerték, például többször elnyerték a Silmo d’Or-díjat, de büszkélkedhetnek Red Dot Design Awarddal, illetve a Good Design elismerésével is.

 

„Meg akarom tartani a Tipton budapesti bemutatótermének színvonalát és ez világszínvonalú márkák bemutatásával lehetséges, amellett, hogy a saját termékeink továbbra is az elvárt színvonalon és választékban lesznek elérhetők. Muszáj a közönségünket kiszolgálni. A Masunaga elegáns, tiszta vonalvezetésével, ötletes megoldásaival és japán minőségével szerintem elnyerjük a vásárlóink tetszését is. Emellett pedig ezután ezeken a márkákon keresztül betekintést nyerhetnek abba is, hogy mi milyen tervezőket, márkákat tisztelünk és szeretünk.”

Megosztás

Jön a zöld logisztika

Trend

Jön a zöld logisztika

  • 2022.01.12

A világjárvány miatt jelentős változások történtek a logisztikai iparágban 2020-ban és 2021-ben is, és úgy tűnik, ez nem lesz másképp idén sem.

Ingadozó költségek a logisztikai iparban

Trend

Ingadozó költségek a logisztikai iparban

  • 2021.12.14

Világszerte folyamatosan változó költségek figyelhetők meg a logisztikai iparban, a raktári költségek évről évre tovább emelkednek, ahogy az iparág versenyképesebbé válik. A növekvő költségek arra kényszerítik a vállalatokat, hogy bővítsék szolgáltatásaikat és új megoldásokat dolgozzanak ki, de mik az irányok?