2024. április 19.
Új imázsépítő kampányt indított a BioTechUSA

Új imázsépítő kampányt indított a BioTechUSA

A több mint 20 éves BioTechUSA legújabb kampányának célja, hogy megmutassa, nemcsak a konditermi edzés és az életmódváltás szakértője.

A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő gyártójaként, jelenleg több mint 80 országban, 270 franchise üzlettel és 3000 partnerrel van jelen. A kizárólagos magyar tulajdonban lévő vállalat folyamatosan fejleszti termékportfólióját, hogy az egyre színesebb vásárlói igényeknek maximálisan megfeleljen. Aktuális termékkínálata mintegy 1500 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat, legyen szó fogyásról, izomtömeg-növelésről vagy teljes életmódváltásról.

 

Elsődleges cél a tudás átadása és a termékek sokszínűségének bemutatása
„Mindig is szerettük volna a BioTechUSA-t úgy megmutatni, mint az a márka, amely a sportos és aktív hobbikkal rendelkező emberek méltó társa minden helyzetben. Az a célunk, hogy termékeink és megoldásaink sokszínűségét elvigyük azoknak, akik eddig bennünket a fitnesszel és a testépítéssel mostak össze. Jó látni azt, hogy kollegáink egy emberként álltak bele ebbe a projektbe, hiszen mindenki magára vagy a sportjára ismert a koncepcióban. Fontosnak érezzük, hogy a több mint 20 éve felhalmozott sporttáplálkozási tudást átadjuk, hiszen ez nemcsak kötelességünk, de felelősségünk is” – mondta el a kampányról Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingigazgatója.

 

Ismerős arcok és a BioTechUSA kollégái a reklámfilm szereplői között
„A mozgás, ami összeköt” kampány meghatározó eleme az 55 mp-es szpot, ahol különböző mozgásformákon keresztül mutatják be, hogy milyen széles körben felhasználhatóak a márka termékei. A kreatívkoncepció, a script, a kreatívok és a szöveg is teljes egészében a BioTechUSA-hoz kötődik. A videóban a szereplők között ismerős arcokra bukkanhatunk: Besenyei Boglárka (funkcionális edzés), Kiss Jenő testépítő legenda és 2x Mr.Univerzum, Nyári Diána színésznő (futás), Vörös Zoárd fitnesz YouTuber (box) és Molnár Andrea mesterdiplomás táncpedagógus (jóga), aki hajnali 4-re volt hivatalos a forgatásra, ennek ellenére is vidáman és mosolygósan érkezett. Az ismert személyek mellett pedig dolgozók és a BioTechUSA saját fitneszcsapata, a BioTechUSA Fitness Team versenyzői is örömmel csatlakoztak a szereplőgárdához.

 

 

A 8 és fél milliós követővel rendelkező Ulisses a kampány arca
A kampány másik meghatározó eleme az a kreatív, amelyet országszerte, összesen 600 darab óriásplakáton és 100 darab citylighton, illetve az Andrássy úton lévő épülethálón láthatunk viszont. A key visual a szpothoz hasonlóan szintén különböző sportokat jelenít meg, középpontjában a BioTechUSA flagship sportolója, influencere áll, a fitneszikon Ulisses, akit 8 és fél millióan követnek Instagramon és akivel 5 éve tart az együttműködése a márkának. A kampányt rádiószpot is erősíti, amelyhez Endrédi Máté színész kölcsönözte ismét a hangját, aki évek óta a BioTechUSA „magyar hangja”.

 

Szakértői tippek és termékjavaslatok a microsite-on
A kampány részeként a márka egy weboldalt is létrehozott az érdeklődőknek, ahol sportágspecifikusan megtalálhatjuk a szakértők által javasolt termékcsomagokat: labdajátékok, állóképességi sportok, küzdősportok, cross-training, ütővel játszható sportok, erősportok, e-sport és jóga & mindfulness kategóriákban. További szakértői tartalmakkal is igyekszik a márka támogatni az aktív életmódot folytatókat. 

 

 

Alkotók listája

Megbízói oldal

Marketing igazgató: Tóth Szabolcs Attila

Content producer: Vörös Zoárd 

Projekt manager: Zsíros Boglárka

Kreatív design: Grafikai csapat, Szüts Zoltán, Várkonyi Enikő

Médiafoglalások: Szilágyi-Kubinyi Csilla

PR és vállalati kommunikáció: Dr. Pintér Dániel Gergő, Kardos Imola, Ignácz Dániel, Deluxe Media

 

Produkció

Producer / Supervisor: Tóth Szabolcs Attila, Vörös Zoárd

Rendező: Kőszegi Tamás

Operatőr / DOP: Dato Katamadze

Gyártásvezető: Ungvári Orsolya

Rendezőasszisztens: Vezse Kitti

Hang utómunka: Markos Levente 

Vágó / Colorist: Dato Katamadze

Werkfotók: Bertalan Ádám, Tóth Szabolcs Attila

Stylist: Korpics Tibor

Make up: Kutasi Mariann

Hair: Radván Simon

 

Szereplők

Benkő Bálint (futball és kosárlabda), Besenyei Boglárka (funkcionális edzés), Jonathan Gervasi (kosárlabda), Gulyás Bence (box), Kiss Jenő (súlyzós edzés), Kocsis Máté (futball), Lencsés Lilla (funkcionális edzés), Molnár Andrea mesterdiplomás táncpedagógus (jóga), Nyári Diána színésznő (futás), Ötvös Bianka (funkcionális edzés), Tóvári Gergő (futball és kosárlabda), Vörös Zoárd fitnesz YouTuber (box)

 

Óriásplakát

Fotós: Krasznai Zoltán

Megosztás

Támogató partnerek nélkül nincs Gyerek Sziget

Kommunikáció

Támogató partnerek nélkül nincs Gyerek Sziget

  • 2023.06.13

Háromnapos fesztivállal indítja a vakációt a Generali Gyerek Sziget, a Hajógyári-sziget árnyas fái közt. Az ország egyik legnagyobb családi rendezvénye a kezdetektől fogva ingyenes, megvalósulása az elkötelezett támogatóknak köszönhető.