2022. augusztus 10.
Hallókészülékes átlagemberek segítették a Hallás hónapja kampányt

Hallókészülékes átlagemberek segítették a Hallás hónapja kampányt

Emelni kell a tudatosságot a halláscsökkenéssel járó veszélyekről, ezért átfogó figyelemfelhívó kampány zajlik a hallás világnapja (március 3.) óta.

Az Egészségügyi Világszervezet idén minden eddiginél hangsúlyosabban hívja fel a figyelmet arra, hogy globálisan egyre több fiatal felnőtt él halláskárosodással vagy annak árnyékában. A WHO szerint elfogadhatatlan a fel nem ismert halláscsökkenéssel és fülbetegséggel élő emberek magas száma. Nemzetközi To Hear For Life, Listen With Care kampányuk üzenete, hogy a kormányok, iparági szereplők és civil szervezetek segítsék a zajártalom csökkentésére irányuló törekvéseket, mert az élethosszig tartó jó hallás csak így őrizhető meg. A huzamos hangos zenehallgatás miatt már napjainkban is 1,1 milliárd fiatal van veszélyben, és ha nem teszünk meg mindent a prevenció érdekében, akkor 2050-re 2,5 milliárd ember, vagyis a teljes populáció egynegyede lesz kénytelen valamilyen szintű halláskárosodással élni. Ez jelentős növekedés lenne ahhoz képest, hogy a jelenlegi 400 milliós mutató még „csak” 5,1%-a a világ mostani népességének.

 

A WHO törekvéseivel összhangban a hallókészülékeket gyártó világmárka, az Amplifon is évek óta folytat intenzív kommunikációt a hallásvesztés megelőzésére és a zajártalmak elleni küzdelem érdekében. Ennek keretében 2019-ben Olaszországban, 2021-ben Spanyolországban, majd idén Franciaországban indította el Listen Responsibly programját, amelyben szakértőik fiatal diákoknak tartanak edukációs workshopokat. Terveik szerint jövőre már 1600 iskola 40.000 diákjához tudnak eljutni képzéseikkel.  

 

A világméretű kampányához az Amplifon magyar leányvállalata is csatlakozott egy kivételes akcióval, amelyet elégedett vásárlóikkal népszerűsítettek. A hétköznapi reklámarcok pár mondatban számoltak be arról, miben változott meg az életük, miután visszanyerték hallásukat. Az ügyfelek fotóival készült kreatívokat a márka online kommunikációjában és közösségi média felületein használta. „A pozitív példákkal szerettük volna meggyőzni a hallásromlással potenciálisan veszélyeztetetteket, hogy az első hallásvizsgálatuk időpontját hozzák minél előbbre. Jó lenne, ha a magyarok e tekintetben is közelebb zárkózhatnának Európához és az idősebb kori életszínvonal tovább emelkedhetne. Ezért a Hallás hónapja alatt szakembereink ingyenes hallásvizsgálatra várták a lakosságot” – árulta el Kawaa Kinga, az Amplifon regionális marketingigazgatója.

 

Az Amplifon a hallássegítő készülékek világpiacának vezető kiskereskedelmi márkájaként azon dolgozik, hogy vásárlóik újra megélhessék azokat az érzelmeket, amelyeket csak az őket körülvevő hangok hiánytalan befogadása tesz lehetővé. Az Amplifon több mint 17 000 munkatársa azon dolgozik világszerte, hogy az ügyfelek egyedi igényeit exkluzív, innovatív és személyre szabott termékekkel szolgálják ki. Az Amplifon Csoport több mint 9000 értékesítési pontból álló hálózatot működtet öt kontinens 26 országában. A márkáról további információ itt érhető el.

Megosztás