2024. március 19.
Fitnesz influencerekkel kampányol a Scitec Nutrition

Fitnesz influencerekkel kampányol a Scitec Nutrition

Az imázsépítő kampány célja, hogy a 25 éves márkát egy olyan társnak mutassa be, ami végigkíséri és támogatja fogyasztóit a fitt fizikum felé vezető úton. 

„Az utat is nézd, ne csak a végeredményt!” Ezzel a felhívással indít kampányt a Scitec Nutrition, amely konditermek és testépítő bajnokságok állandó támogatója. Szlogenje (Make a Difference) arra ösztönzi a sportolókat, hogy legyenek önmaguk legjobb változatai, és ezzel másokat is inspirálhassanak. A sportban elsajátított elhivatottság, céltudatosság az élet minden területén kamatoztatható, vagyis a változás nemcsak a sportra, hanem az egész életünkre hatással lesz. 

 

Ismert fitnesz influenszereket kértek fel
A kreatívkoncepció teljes egészében a Scitec Nutrition m arketing csapatától származik, ahogy a videó szpot script, a kreatív és a szöveg is:

„Büszkék vagyunk rá, hogy a márka újrapozicionálásával újra növekedési pályára tudtuk állítani ezt a nagy múltú brandet. Célunk, hogy az edzőterembe járó közönség számára a Scitec Nutrition jelentse azt a márkát, ami a kezdetektől az utolsó simításokig végigkíséri őket a cél felé vezető, néha rögös, lemondásokkal teli, de épp ezért lélekerősítő és jellemformáló úton” – mondta el a kampányról büszkén Nagy Szabolcs marketing igazgató.

 

Két, a fitnesziparban elismert, tömegeket inspiráló sportoló-influenszert kértek fel a kampányhoz: a több mint 5 millió követővel rendelkező Sergi Constance-t és Mauren Blanquiscolót, akik saját példájukon keresztül mutatják meg, hogy a siker és a csillogás felé vezető út kemény és lemondásokkal teli.

 

Modern kampányelemek           
A kampány 2022. május 1-jén indult és május 31-ig tart, megjelenik közterületen (óriásplakát, citylight), rádióban (FitRádió), a Scitec Nutrition social media felületein (Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin) organikusan és hirdetésként, az anyavállalat BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs felületein (Linkedin, belső kommunikáció), hírlevelekben, a Scitec Nutrition influencereinél, számos sajtóorgánumban és egyéb médiafelületen. Ezzel egyidejűleg a brand német, spanyol és francia közösségi média felületein is futni fog a kampány. A márkára jellemző innovatív szemléletet tükrözi, hogy a szpot egy átdolgozott verziója a TikTok-on is fut, fizetett és organikus tartalomként egyaránt.

Megosztás

Támogató partnerek nélkül nincs Gyerek Sziget

Kommunikáció

Támogató partnerek nélkül nincs Gyerek Sziget

  • 2023.06.13

Háromnapos fesztivállal indítja a vakációt a Generali Gyerek Sziget, a Hajógyári-sziget árnyas fái közt. Az ország egyik legnagyobb családi rendezvénye a kezdetektől fogva ingyenes, megvalósulása az elkötelezett támogatóknak köszönhető.