2024. november 5.
Életet mentő kampányon dolgozik az Armadillo

Életet mentő kampányon dolgozik az Armadillo

Az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található full service ügynökség feladata volt.

„A LifeMax és az Armadillo egymásra találása valószínűleg meg volt írva – mondja Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója. – Nem egy szokványos projektnek indult. Gmailről érkezett egy általános érdeklődés. Az első személyes találkozón derült ki, hogy egy voltunk az ügynökségek listáján… Az ügyfél még nem tudta mit szeretne, mi pedig nem tudtuk, hogy az ügyfélnek mi a terméke. Az első bemutatkozó, tapogatózó megbeszélés a reklámügynökségünk részéről workshopba csapott át, lelkesen vázolt ötleteinket, kampányelképzeléseinket nem tudtuk a második megbeszélésre tartogatni. Mint utóbb kiderült, ez az őszinte, gyermeki lelkesedés és a szakmai kompetenciák vezettek oda, hogy a második tárgyalás már valójában egy formális szerződéskötés volt. A feladat egyértelműnek tűnt, mert a projektnek, szolgáltatásnak, terméknek semmije nem volt. Se neve, se szlogenje, se arculata, se weboldala. Nulláról építhettük fel a brandet, a marketingkommunikációs kampányt. Talán ez az egyik legszebb kreatív feladat egy reklámügynökségnek”.

 

Megbízható partner az idős korhoz
Sokak számára lehet ismerős az idős szülőkért való folyamatos aggódás, melyre most egyszerű megoldást kínál a LifeMax. A szolgáltatás középpontjában egy kis készülék áll, melynek segítségével az idősek bármilyen vészhelyzetben azonnal segítséget hívhatnak. A készülék különlegessége, hogy mindössze egy vészjelző gomb van rajta, és amellett, hogy vízálló, beépített GPS-el és elesés-érzékelővel rendelkezik, az innovatív kis eszközzel leadott vészjelzések pedig egy szakértő diszpécserekből álló csapathoz futnak be, akik azonnal megfelelő segítséget küldenek a bajbajutotthoz – legyen szó a mentőkről, a tűzoltókról, vagy akár a családtagokról.

 

Arculat, kreatív koncepció, kampánytervezés, kommunikáció, médiavásárlás, influencer
Ma Magyarországon rengeteg balesetnek esnek áldozatául az idős emberek. Emellett ráadásul a különböző betegségek és az ezekből adód rosszullétek is elsősorban a 65 év feletti korosztályt veszélyeztetik. Hiába valós azonban a veszély, ha az idősek nincsenek felkészülve arra, hogy akár az ő életük is veszélybe kerülhet! Éppen ezért volt az Armadillo és megbízója, a LifeMax közös célja, hogy felhívják a figyelmet az időseket fenyegető veszélyekre, és arra buzdítsák a 65 év felettieket, valamint az ő gyermekeiket és unokáikat, hogy készüljenek fel a vészhelyzetekre! A gyors segítség ugyanis, amit a LifeMax kínál, az esetek többségében életeket menthet – mondta Winter Tamás, a LifeMax szakmai vezetője, az Egyesület jelzőrendszeres segítésnyújtásért felelős munkatársa.

 

A veszélyekre való felkészítés előtt azonban szükség volt egy névre és logóra, amely kifejezi a szolgáltatás célját. Így esett a választás a LifeMax névre, hiszen ebben az egy szóban benne van az egyesület teljes törekvése: teljes életet adni az időseknek is.

 

Ezután következhetett az edukálás és a piacra lépés első állomása, a LifeMax Facebook-oldalának felépítése és beindítása, illetve egy modern, információkban gazdag, ám az idősek számára is könnyen használható lifemax.hu weboldal fejlesztése. Ahhoz, hogy a LifeMax mögött álló komplex folyamatokat, a veszélyeket és a készülék számtalan előnyét be lehessen mutatni, szükség volt sajtókommunikációra is. Így születtek meg a közelmúlt PR cikkjei valamint a LifeMax saját blogja, amelyben szakértők igyekeznek segítséget nyújtani az idősek számára.

 

A márka ismertségét mindemellett online hirdetésekkel is meg kellett támogatni, sőt, influencer kampányra is sor került, ezek mind hozzájárultak ahhoz, hogy a LifeMax köré fokozatosan egyre nagyobb közösség épül a biztonságot szem előtt tartó idősekből és szüleikért, hozzátartozóikért aggódó fiatalokból. A folyamatos fejlesztés legutóbbi állomása a LifeMax diszpécserközpontja, mely egy modern, a 21. század kihívásainak maradéktalanul megfelelő központ. Ennek átadó ünnepsége és a LifeMax szolgáltatást bemutató sajtóeseménye augusztus végén volt, a megnyitóünnepségen a térség fontos képviselői is tiszteletüket tették, elismerve a szociális segítségnyújtás és a LifeMax törekvéseinek fontosságát.

 

„A kampány azonban nem áll meg, az online térnyerés még csak a kezdet, az év végéig történő tervek között ugyanis egyértelműen szerepel az offline marketing is, mellyel a 65 év felettiek még nagyobb csoportja érhető el” – hangsúlyozta Tímár Márta, az Armadillo Senior Account Managere.

 

Érdekesség, behind the scenes
„Bár a kampány egyaránt kíván szólni a 65 év felettiekhez és a fiatalabbakhoz, már a kezdeti eredmények is egyértelműen mutatják, hogy az előfizetők többségében olyan fiatalok és középkorúak, akik a LifeMax segítségével szeretnének gondoskodni az idős szeretteikről” – emelte ki Tímár Márta. A szakember mindamellett, hogy a projektért felel és koordinálja, az adatelemzés is a feladata, ami alapján hónapról hónapra optimalizálják a kampányt. Márta az adatokra hivatkozva hozzátette: ez alapján, az „aggódó gyermekeknek” készült el a LifeMax animációs kisfilmje is, aminek főhőse, Erika egy nap nem éri el az édesanyját telefonon. A rövid történetből pedig az is kiderül, hogy milyen sok különféle helyzetben lehet hasznos társa az időseknek a LifeMax készülék.

Megosztás