A kiabálás ellen kampányolnak
- Buzz
- 2021.08.27
Ingyenes hallásvizsgálatra invitálja a valós hallásproblémával rendelkező lakosokat az Amplifon napjainkban induló Hallom. Nem kell kiabálni kampánya.
Korábbi kutatások szerint a lakosság 10%-ának van valamilyen mértékű halláscsökkenése, de az érintetteknek csupán a 10-25%-a fordul hallásspecialistához, és kezelteti a problémáját valamilyen formában. Az Amplifon edukatív kommunikációjának célja ezért – a márkaismertség tovább növelése és a márka iránti lojalitás megszilárdítása mellett – az 55 év feletti magyar lakosság életminőségének javítása. Mert, ha valaki nem lát, akkor nem is kérdés, hogy szemüveget visel. De miért nem evidens, hogyha valaki nem hall jól, annak hallókészüléket kellene hordani?
![](/data/articles/109/1099/article-109935/Dr._Karosi_Tamas_fit_800x10000.png?key=b80a772e54f0c5a152081a27d4a8bed5)
„Sokféle szűrésen vesznek részt a magyarországi lakosok. Nagyon helyesen eljárnak tüdőszűrésre, rákszűrésre, próbálják megelőzni a bajt. De mi a helyzet, ha a hallásunkról vagy éppen a fogunkról van szó? Ugyanolyan gyakran keressük fel megelőzési céllal a megfelelő egészségügyi központot, vagy csak akkor megyünk, ha valami akut problémánk van?” – teszi fel a költői kérdést Dr. Karosi Tamás fül-orr-gégész, egyetemi docens, főosztályvezető.
![](/data/articles/109/1099/article-109935/hallom_amplifon_kampany_fit_800x10000.jpg?key=c2131f773a996dfc0c835aeaeb8205aa)
Magyarországon már több mint 77 Amplifon Hallásközpontban várják az audiológusok ingyenes hallásvizsgálatra a pácienseket – a várakozás elkerülése miatt, előre egyeztetett időpontokban. Aki ezután a világ legnagyobb hallókészülék-kereskedőjének valamelyik termékét választja, az élete végéig számíthat a térítésmentes kontroll vizsgálatokra és hallókészülék beállításokra.
Az olasz-brit márka hazai leányvállalatának figyelemfelkeltő kampánya október végéig tart, fókuszban nyomtatott sajtós és rádiós megjelenésekkel.