Digitális
Büntethető, aki nem valós vásárlói véleményt oszt meg weboldalán
- 2022.06.22
Az imázsépítő kampány célja, hogy a 25 éves márkát egy olyan társnak mutassa be, ami végigkíséri és támogatja fogyasztóit a fitt fizikum felé vezető úton.
„Légy Önmagad” felhívással indít imázsépítő és vásárlásösztönző kampányt a több mint 20 éves BioTechUSA, hogy megmutassa, termékei univerzálisak és gendersemlegesek.
A világjárvány miatt jelentős változások történtek a logisztikai iparágban 2020-ban és 2021-ben is, és úgy tűnik, ez nem lesz másképp idén sem.
Rendkívüli sikert könyvelhetett el idén a magyar bor, azon belül is a villányi borvidék. A Jammertal Borbirtok 2015-ös Cassiopeia Merlot-ját közel 7500 bor többkörös vakkóstolása során választották a 2021. évi Concours Mondail de Bruxelles szakértő ítészei a világ legjobb vörösborának.
© 2022 Minden jog fenntartva. | Impresszum | Adatkezelés