2021. július 26.
Ránézésre gyenge szalagnak tűnik a valójában elpusztíthatatlan biciklizár

Ránézésre gyenge szalagnak tűnik a valójában elpusztíthatatlan biciklizár

Az OTTOLOCK nevű biciklizár egy olyan szuper erős, hordozható szalag, ami pont elég kicsi ahhoz, hogy bárhova magunkkal vihessük. A nadrágzsebben, a kormányra tekerve vagy a bicikli ülése alatt is könnyedén elfér, és lehetetlen elszakítani.

Az első blikkre műanyagnak tűnő eszköz valójában rozsdamentes acélból és kevlár-szalagból készült, ráadásul egy kemény, tűzálló műanyag bevonatot is raktak rá. A zár szerkezete tömör, zúzásálló alumíniumból készült és egy hagyományos számzárhoz hasonlít, ami egy 3x10 számjegyű kombinációval rendelkezik, és a szíj reteszmechanizmusának köszönhetően lehetetlen kibontani a megadott kombináció nélkül.

Az erősségi tesztet is kiállta

Még csapszegvágóval sem lehetett elszakítani, mivel a szíj csúszós külső burkolata miatt képtelenség volt jó szögből hozzákezdeni a vágáshoz vagy reszeléshez. Ezekről a kísérletekről videót is készítettek, ahol egymás után esnek neki a vállalkozó szellemű jelentkezők az apró szíjnak – minden eredmény nélkül.

45, 75 és 150 centis kiszerelésben is kapható, így a biciklit nem csak kerékpártartóhoz tudjuk vele hozzákötni, hanem egy fához, egy magasabban álló korláthoz vagy egy másik kerékpárhoz is. A termék legjobb része az ára: 55 dollárért már meg lehet vásárolni a szupererős zárat. Az OTTOLOCK egy sikeres Kickstarter kampány után tavaly több mint 250 ezer dollárt gyűjtött össze, és már akkor is nyilvánvaló volt, hogy a termékre rengetegen kíváncsiak. Az Egyesült Államokban gyártják, megrendelni ezen a linken lehet az Amazon oldaláról.

(via pezcyclingnews)

Megosztás

Így választanak a magyarok autót - friss kutatás

Trend

Így választanak a magyarok autót - friss kutatás

  • 2021.05.27

Fontos a fenntarthatóság és az autó megbízhatósága, korunk előrehaladtával a világosabb színeket kedveljük, vezetés közben sokat káromkodunk és szeretünk nevet adni az autónknak – derült ki az FCA Central and Eastern Europe több mint 1500 fős felméréséből.