2020. szeptember 29.

Íme, a 2019-es Magyar Marketing Fesztivál témái!

Lássuk, a 25 top előadó, milyen témákban szólal meg a hatodik Magyar Marketing Fesztiválon!

 

[Értékesítés] A közép-európai cégvezetők legnagyobb tévedése az értékesítésben

[Ügyfélélmény] A legújabb ügyfélélmény teremtő stratégiák és taktikák, melyek képesek megduplázni a profitodat.

[B2B] B2B marketing, gyártói- és ipari marketing trendek

[Lokális marketing] A kkv szektor új marketing eszköze: a lokális marketing

[Márkaépítés] KKV márkaépítés trendek 2019. A szemlélet, amire már a multiknak is fáj a foguk.

[Adwords] Google Adwords: Hogyan lehetnek sikeres Google Ads kampányaid 2019-ben?

[Szállásmarketing] Így szerezz vendéget szállásodba, éttermedbe 2019-ben, hogy azt ők is élvezzék!

[Instagram] Instagram marketing a vállalkozásokban - Trendek és működő megoldások

[Boltberendezés] Kasszarobbantó üzletberendezési tippek 2019-ben.

[Szövegírás] Szövegírási és tartalommarketing trendek 2019-ben

[Weboldal] Webes trendek 2019-ben

[Meggyőzés] Weboldalak pszichológiája – miért nem termel pénzt a weboldalad?

[Offline marketing] Újra divat: Offline marketing megoldások és technikák 2019-ben

[Jog] Webshopok leggyakoribb jogi problémái - felkészülés 2019-re - adatvédelem, szavatosság, reklamációk, GDPR

[Menedzsment] A fogyasztói élménynövelés eddig rejtett módja: a munkatársak motiváció növelése motivációtérképezéssel.

[SEO] SEO trendek 2019-ben

[Telemarketing] Telemarketing 2019-ben: Csináld jól és arasd le a piacot!

[Facebook] Hogyan hozzuk ki a legtöbbet 2019-ben a közösségi médiából?

[Influencer] Influencer-marketing trendek 2019-ben 

[Webshop] Webáruház trendek 2019-ben + 5 lépés a hatékonyabb konverziónöveléshez

[Analitika] Élet a Google Analytics-en túl: analitika toolok és trendek 2019-re

[Gasztromarketing] Étterem- és gasztromarketing trendek 2019

[Eladni nőknek] A „WANNABE” élmény – kitől fognak vásárolni a nők 2019-ben?

[Gameficiation] Gamification a marketingben – érdekesebb, addiktívabb, jobban konvertáló kampányok

[Automatizáció] Az online marketing jövője: Marketing automatizálás és perszonalizált kommunikáció gyakorlati megvalósításai

 

Foglald le a helyed ITT, mert…

- ez a legnagyobb és legszínesebb, KKV marketing trendekkel foglalkozó hazai, üzleti Fesztivál!

- nem értékesítik az előadásokat!

- a jegy ára (14 900 Ft-tól) egy előadó tanácsadói óradíját nem fedezné!

- 40+ kiállító vár exkluzív ajánlatokkal!

- egyedül a Marketing Fesztiválnál van külön Networking terem (#businessflow) és 250m2-es VIP terem!

 

- kizárólag 2 teremben folyik előadás, amiről lemaradsz, azt MP3-ban megkapod!

- előadóik 99%-a csak itt látható 2019 januárjában!

- a kis- és középvállalkozások marketingjének teljes eszköztárában, elsőként mutatják be az újdonságokat!

- minőségi- és pénzvisszafizetési garanciát vállalnak!

- kizárólag 100% hazai tanácsadók és cégek állnak színpadra!

- a Marketing Fesztivál nem egy cég önpromója!

- 1 évre elegendő új partnerkapcsolatot köthetsz a folyosón vagy a Networking teremben!

- az elmúlt 5 évben közel 10 000 cégvezető döntött mellettük!

Megosztás

Az elmúlt 10 év legextrémebb ruhadarabjai - Itt az ideje, hogy száműzzük őket a szekrényből

Trend

Az elmúlt 10 év legextrémebb ruhadarabjai - Itt az ideje, hogy száműzzük őket a szekrényből

  • 2020.03.13

Aki követi a trendeket tudja, hogy a kifutókon időről időre elég extrém megoldásokkal is találkozhatunk. A divattervezők hajlamosak szabadjára engedni a fantáziájukat és utcai, vagy akár alkalmi viseletként elképzelhetetlen kreációkkal, ruhadarabokkal is jelentkeznek. Elég gyakori, hogy ezek leegyszerűsített változatai elszabadulnak és a hétköznapi életben is megjelennek – a fashiondays.hu stílusszakértője az elmúlt 10 év gyöngyszemeiből válogatott.