2021. október 21.
82 éve ígér meleget a Columbia

82 éve ígér meleget a Columbia

Az Omni-Heat technológia 10. évfordulóját ünneplő új kampány mindenkit arra ösztönöz, hogy „melegedjen okosabban” a Columbia őszi kollekciójával.

A Columbia szabadalmaztatott technológiája 2010. október 10-i indulása óta a világ egyik legkelendőbb téli szigetelési technológiájává nőtte ki magát. A titok a kis ezüst pöttyökben rejlik, amelyek visszatükrözik és megtartják a test által termelt hőt. Alapítása óta a Columbia több mint 200 technológiát szabadalmaztatott, amelyek közül az Omni-Heat a csúcs a portfólióban. 2020. október 10-én, szombaton, a Columbia több közösségi csatornán ünnepli az Omni-Heat jubileumát. A jeles napon élő Instagram közvetítések lesznek több sportolóval és outfluencerrel, Luke Combs country énekes-dalszerzővel, Bubba Wallace NASCAR pilóta pedig másnap jelentkezik be a Charlotte Motor Speedwayről, ahol a Columbia által támogatott Chevrolet Camaro ZL1 1LE-t vezeti az Omni-Heat évforduló jegyében.

 

Csak az esküvő napján fázhat a lábad!
Őszi kampányával a Columbia megválaszolja az égető kérdést: mennyire meleg az Omni-Heat bélés? Az online streamingre, közösségi média hirdetésekre és automatizált megjelenítésre fókuszáló kampányt némi humorral is fűszerezték, hiszen az egyik reklám arra emlékeztet, hogy „a hideg lábak csak az esküvő napján fogadhatók el”.

 

A Columbia márka az Oregonban található portlandi székhelyű Columbia Sportswear sportruházati cég zászlóshajója 1938. óta. A Columbia azóta a világ egyik vezető márkájává vált, és sikeresen ültette át a cég szabadtéri sportok iránti szenvedélyét olyan technológiákba, amelyek minden évszakban védik, illetve melegen és szárazon tartják a Columbia ruhák viselőit. 

 

Megosztás

Ez az első pesti étterem, amely csak szűrt vizet használ

Trend

Ez az első pesti étterem, amely csak szűrt vizet használ

  • 2021.10.11

Ha beülünk egy étterembe, valószínűleg ritkán jut eszünkbe a víz. Még kevésbé a fenntarthatóság, és az sem, hogy a víz felhasználása történhet teljesen másképpen is, mint ahogyan megszokhattuk. Budapest szívében azonban példaértékű mód van erre, ráadásul egy olyan helyszínen, ahol a gasztronómiai értékek ugyancsak az első helyen vannak.

Pandémia és logisztikai trendek: digitalizálódás és Kína térhódítása 2030-ra

Trend

Pandémia és logisztikai trendek: digitalizálódás és Kína térhódítása 2030-ra

  • 2021.09.17

A COVID-19 világszerte jelentős változásokat eredményezett a logisztikai szektorban. Ingadozó kereslet, a beszállítások egyenetlensége, az e-commerce drámai térhódítása, a logisztikai igények átrendeződése. Ipar 4.0 és 5G. Vajon hogy hat mindez egymásra, és milyen új világot hoz ez létre a logisztikában? A QLM piaci kitekintése.