2021. április 17.
Misszió egy fenntarthatóbb globális élelmiszer-rendszer létrehozására

Misszió egy fenntarthatóbb globális élelmiszer-rendszer létrehozására

A Kifli.hu közös missziót kezdett az Apeel-el egy fenntarthatóbb globális élelmiszer-rendszer létrehozására, amelyben természetes módszerek felhasználásával harcolnak az élelmiszer pazarlás ellen, a hosszabb élettartamú termék kínálat kialakítása érdekében.

„Tárold és élvezd a narancsot akár kétszer hosszabb ideig, mint korábban, mindezt növényi alapanyagok felhasználásával!“ Ez a mottója annak az együttműküdésnek, amelyben a Kifli.hu a kaliforniai Apeel céggel közösen azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a gyümölcsök és zöldségek akár kétszer hosszabb ideig is frissek maradjanak. A partnerség mögött meghúzódó motiváció a szereplők környezettudatos szemlélete és az egyre növekvő globális élelmiszer-pazarlás problémája áll.

Az Apeel növényi védelme ehető „héjat” hoz létre, amely alkalmazható a frissen szedett termékekre, például a narancsra. Az ehető réteg körülveszi a gyümölcsöket, és a gyümölcs nedvességének megtartását szolgálja, mivel az Apeel „extra“ védő héja lelassítja a vízveszteséget és az oxidációt, ami miatt a termék gyorsabban megromlana.

„A környezettudatos szemlélet nagyon fontos számunkra, ezért a Kiflinek az Apeel két dolgot jelent: sikerül hosszabb ideig frissen tartani a gyümölcsöt, ezzel pedig segítünk elkerülni az élelmiszer-pazarlást” - kommentálta az együttműködést Makkay János, a Kifli.hu ügyvezetője.

„Nagyon örülünk, hogy olyan partnereink vannak, mint a Kifli, akik felismerik, hogy a vásárlóknak a hosszabb ideig friss termék fontos szempont, amely igény kielégítésével az élelmiszer kereskedők az üzleti célok mellett a bolygó fenntartásában is nagy szerepet játszanak.“ - mondta James Rogers, az Apeel vezérigazgatója, aki hozzátette:

Az Apeel módszere, a növényi alapú védelem segít kétszer hosszabb ideig frissen tartani a gyümölcsöt, ami azt jelenti, hogy a Kifli ügyfelei kiváló minőségű termékekhez jutnak hozzá, és egyben csökkentik az élelmiszer pazarlást.“

Az Apeel technológia használata nagy lépés a Kifli fenntarthatósági tervében, mivel a „második héj” létrehozásához felhasznált anyag növényi eredetű, minden gyümölcsben és zöldségben megtalálható anyagból származik, amelynek a használata nem befolyásolja az étel ízét vagy aromáját.

 

Kiváló minőségű narancs minden hazai vásárlónak
A Kifli.hu a narancsot az ügyfeleknek közvetlenül a spanyol citrus- és csonthéjasok meghatározó termelőjétől, az Iberhanse csoporttól kínálja. A régióban megtalálható stabil klíma, valamint a gyümölcs termesztésének ideális feltételei biztosítják a legmagasabb minőséget. Az Iberhanse több, mint 25 éves tapasztalattal és elkötelezettséggel rendelkezik a citrusfélék és a csonthéjasok ágazatában, a bio-inkluzív mezőgazdaság módszerét alkalmazza a gazdaságaiban, amely a szakmai múlttal együttesen garantálja a szakértelemüket.

„Nagyon örülünk, hogy elindíthatjuk ezt a partnerséget a Kiflivel és az Apeelel; büszkék vagyunk arra, hogy együtt tehetjük meg a következő lépést a fenntartható élelmiszerek fejlesztése, valamint az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem terén" - mondta Luis Bolaños, az Iberhanse vezérigazgatója, aki ezzel folytatta: "Majdnem két éve sikeresen együttműködünk az Apeellel, ez alatt meggyőződhettünk róla, hogy kiválóan működik az innovatív fejlesztésük."

A Kiflinek köszönhetően az ügyfelek ízletes és édes narancsot élvezhetnek, amely az Apeelnek köszönhetően tovább marad friss, a termelő Iberhanse-nak köszönhetően pedig támogatja a biodiverzitást előtérbe helyező termesztési módszert.

A Kifli.hu és az Apeel együtt dolgoznak azon, hogy a különleges technológiával további gyümölcs- és zöldségfajtákat hozzanak a piacra és ezzel is védjék a természetet. A Kiflinek egyértelmű és tiszta a hitvallása: a magyar emberek éljenek és étkezzenek jól és egészségesen.

Megosztás

Nyilvános online konferencia a Z-generáció jövőképéről

Társadalom

Nyilvános online konferencia a Z-generáció jövőképéről

  • 2021.01.28

Nagyszabású nemzetközi felmérést végzett a 16 és 24 év közötti fiatalok körében a ViacomCBS. A kutatásból kiderül, hogy a Z-generáció számára a klímaváltozás és a társadalmi polarizálódás mellett a mentális egészség megőrzése a legfontosabb téma.