2021. március 4.
Az élelmiszer kiszállítás új szintje: automatikus visszatérítés pár kattintással

Az élelmiszer kiszállítás új szintje: automatikus visszatérítés pár kattintással

Az élelmiszer kiskereskedelemben a kifli.hu lépte meg elsőként, hogy a visszautasított termékek árát automatikusan visszatéríti ügyfeleinek, hacsak azok úgy nem döntenek, hogy jótékony célra ajánlják fel az adott összeget.

Nem szükséges emailezésbe, chatelésbe bonyolódni, vagy az ügyfélszolgálattal telefonon beszélni: pár kattintással el lehet intézni a visszatérítést, akár a honlapon, akár az applikáción keresztül. A vásárló rendelése után 72 órán belül online tudja kezelni a problémát, egyből levásárolható kredit jóváírást kap, pillanatok alatt.

 

„A Kiflinél, ha hibázunk, vállaljuk. Legfontosabb számunkra, hogy vásárlóink elégedettek legyenek. Mi sem természetesebb, hogy ilyen esetben bizalommal kezeljük a helyzetet, és kérdés nélkül kompenzálunk” – állítja Makkay János a Kifli.hu ügyvezetője. A vásárlók választhatnak is, hogy kérik a kredit jóváírást, vagy inkább felajánlják azt jótékony célra a TündérPakk Alapítványon keresztül a krízishelyzetbe került, rászoruló gyermekeknek és családoknak. „Tündérek márpedig léteznek: a Kifli.hu és vásárlóik is közéjük tartoznak! Köszönjük, hogy az online kompenzáción keresztül támogattok minket, hogy még több családnak tudjunk segíteni” – mondja Szomolányi Tímea, a TündérPakk Alapítvány alapítója. A Kiflin benyújtott kreditek azonnal jóváíródnak a Tündérpakk kiflis fiókjában, így 1 hónap alatt már 125.000 Ft gyűlt össze.

Megosztás

A korlátozások alatt is jó célokat támogat a Toscana

Mozaik

A korlátozások alatt is jó célokat támogat a Toscana

  • 2021.02.26

Miközben a jelenlegi válsághelyzetben leginkább érintett vendéglátóipari ágazat szereplői csak fog csikorgatva tudják fenntartani vállalkozásuk működését és az alkalmazottak munkaviszonyát, egyre fogy azon vállalkozók száma, akik még megengedhetik, hogy nehézsorsú embertársaikra is gondoljanak.