2021. szeptember 27.

Nevet vált a legismertebb mobilvécés

A hazai fesztiválok és építőipar terén ismertté vált TOITOI a jövőben yoo! néven folytatja. A mobil illemhely szolgáltató a névváltozásával párhuzamosan bővíti tevékenységét.

Új néven megy tovább Magyarország első mobil illemhely szolgáltatója, amely 27 éve tört be a hazai piacra, és őrzi azóta is piacvezető pozícióját. „A kezdeti 25 db mobil WC fülkéből mára közel 10.000 darabos parkkal rendelkezünk, szolgáltatásaink megtalálhatók családi ház építkezésektől a legnagyobb fesztiválokig. Zuhany vagy iroda konténereket is tudunk kínálni ügyfeleinknek, akár VIP kivitelben is” – meséli Solti András a cég vezetője.

 

1991-es alapítása óta a vállalkozás kiemelt hangsúlyt fektet a mozgássérült ügyfelek kiszolgálására, különféle speciális, egyedi igényeket kielégítő mobil illemhelyekkel. Munkájuk során környezetbarát, újrahasznosítható, és újrahasznosított anyagokat illetve biológiailag lebomló szereket használnak.

 

„A magyarországi mellett nagy hangsúlyt fektetünk export tevékenységünk növelésére. Idén nem csak cégünk alapításának 27. évfordulóját ünnepeljük, hanem ausztriai piacra lépésünk tízedik évfordulóját is. A rendezvények kiszolgálásában nyugati szomszédunknál is piacvezetők vagyunk” – tette hozzá az 1 milliárd forintos árbevételt tavaly átlépő cég tulajdonosa.

Megosztás

Menedzsment

Egyesült az Armadillo és az ArvaliCom szervezete

  • 2021.06.25

A 20 éves múltra visszatekintő Armadillo és a 10 éve működő ArvaliCom kommunikációs ügynökség csapatai egyesültek, és hosszú távú stratégiai együttműködés keretein belül közösen folytatják tevékenységüket. Az integráció érinti a FollowMe és az Influencerek.hu brandeket is, amely az influencer marketing piacán hoz létre egy erősebb szervezetet.

Mi foglalkoztatja manapság a CEO-kat?

Menedzsment

Mi foglalkoztatja manapság a CEO-kat?

  • 2020.03.17

A  GZERO Media Business in 60 Seconds című videósorozatában a világ egyik legelismertebb tanácsadó cégének, a McKinsey-nek globális vezetőjét kérdezték arról, mit gondolnak a vállalatvezetők a klímaváltozásról.