2024. április 24.
Új hazai PR ügynöksége lett Tunéziának

Új hazai PR ügynöksége lett Tunéziának

A mediterrán ország fővárosában, Tuniszban döntöttek arról, melyik ügynökség segíti a magyarországi turisztikai kirendeltség munkáját. A meghívásos tendert az ArvaliCom nyerte.

Az ArvaliCom látja el 2018. novemberétől a Tunéziai Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal magyarországi sajtókapcsolati feladatait. A meghívásos tender megnyerésében az ArvaliCom erős PR háttere, idegenforgalmi tapasztalata, nemzetközi hálózata és kedvező ára játszotta a főszerepet. Tunézia világszerte igen népszerű nyaralóhely, idén közel 9 millió turista érkezett ide pihenni a családjával, ami tavalyi évhez képest 14%-os növekedést jelent. Demokratikus berendezkedése, különleges látnivalói, a kedvező ár-érték arány, a szolgáltatások fejlődő színvonala és az országba látogatók biztonságérzetének folyamatos erősítése további növekedést vetítenek előre.

 

 Fotó: Kiss Gergely

 

Tunézia már nemcsak a fehér homokot és a kék eget jelenti a magyar utazóknak. Egyre többen fedezik fel az észak-afrikai ország egyéb értékeit: az UNESCO által világörökségnek nyilvánított történelmi emlékeket, a titokzatos Szaharát, a gasztronómia és a kultúra mélységeit. Budapestről a nyári szezonban charter járatokkal lehet Tunéziába repülni, de a független turistáknak sem kell messzire menniük, Bécsből heti háromszor indít járatokat a Tunisair.

Megosztás

Támogató partnerek nélkül nincs Gyerek Sziget

Kommunikáció

Támogató partnerek nélkül nincs Gyerek Sziget

  • 2023.06.13

Háromnapos fesztivállal indítja a vakációt a Generali Gyerek Sziget, a Hajógyári-sziget árnyas fái közt. Az ország egyik legnagyobb családi rendezvénye a kezdetektől fogva ingyenes, megvalósulása az elkötelezett támogatóknak köszönhető.