2021. március 4.
Kampányt indított a Dockyard a kinti mozgásért

Kampányt indított a Dockyard a kinti mozgásért

A járványhelyzet nem szabhat gátat a kinti mozgásnak – erre hívja fel a figyelmet a Dockyard márka nemrégiben indított „Télen is odakint” kampánya, amelyhez ismert emberek és influencerek is csatlakoztak.

A vírushelyzet jelentősen alakította át a mindennapokat, a megszokott rutint. Sokan ismét home office-ban folytatják munkájukat, aminek több előnye és hátránya is van, ez utóbbiak közé sorolható a mozgás hiánya, ami testsúlytól függetlenül mindenkire veszélyt jelent. Az eltunyulás hozzájárul a cukorbetegség, valamint a szív-és érrendszeri betegségek kialakulási kockázatának emelkedéséhez, illetve a megfelelő erőnlét hiánya alvászavarhoz és fáradékonysághoz is vezethet.

 

A Dockyard kampányának célja, hogy minél több embert ösztönözzön a kinti mozgásra. A „Télen is odakint” kezdeményezéshez olyan közismert emberek csatlakoztak, mint Ördög Nóra, Nánási Pál, Rákóczi Feri, Gyetván Csaba, Trokán Nóra, Németh Lajos, Camino Steve illetve Martin-Mlecsenkov Éva, de Szirmai Gergely és Galambos-Parti Regina influencerek is szívesen vettek részt a téli mozgás népszerűsítésében, hiszen ők is rendszeresen túráznak, kirándulnak, sportolnak a téli hónapokban is.

 

A kampány keretein belül a Dockyard egy képfeltöltős nyereményjátékkal is fel kívánja hívni a kinti mozgás fontosságára a figyelmet: a nyereményjáték keretein belül a résztvevők saját, kinti aktív élményeiket oszthatják majd meg. A képeket december 20-ig lehet feltölteni. A nevezéseket a kampányban szereplő közismert emberek bírálják majd el. A kezdeményezésről további információk itt olvashatóak.

Megosztás