Bárki tervezhet posztert James Bondnak
- Kommunikáció
- 2020.01.2
A 007 Nincs idő meghalni főszereplője, Daniel Craig globális posztertervezési versenyt hirdetett tehetséges James Bond-rajongók számára.
Az EON Productions, a Metro Goldwyn Mayer Studios (MGM), a Universal Pictures International és a United Artists Releasing az egész világra kiterjedő kihívást kezdeményezett a legkreatívabb 007-rajongók számára, hogy elkészítsék saját James Bond-poszterüket a 007 Nincs idő meghalni (16E) 2020 áprilisi bemutatójára készülve. Daniel Craig maga jelentette be a kezdeményezést a hivatalos 007-es csatornákon.
A filmet gyártó stúdiók marketingcsapataiból álló döntőbizottság olyan munkákat keres, amik egyediek, figyelemfelkeltőek és kétségtelenül bondosak. A Daniel Craig-féle Bond-filmek ihlette alkotásoknak a filmsorozatra jellemző designt kell megidézniük, az elbírásnál pedig a kreativitást (30%), az eredetiséget (30%) és a téma feldolgozásának általános sikerességét (40%) veszik figyelembe. A kiválasztott alkotók pénzjutalmat kapnak, illetve visszajelzést a benyújtott munkájukról egy kreatív ügynökségtől, továbbá pályatanácsadást, hogy bátorítsák és a filmipar felé tereljék a művészek és kreatív elmék következő nemzedékét. A résztvevőknek 2020. január 16-án 18.00 óráig kell benyújtaniuk pályaművüket, a kiválasztott alkotókat pedig márciusban jelentik be. További információ a 007.talenthouse.com oldalon olvasható.
A Talenthouse 2009-ben indult azzal a céllal, hogy alkotókat támogasson pályafutásuk bármely szakaszában, esélyt adva rá, hogy műveikre felfigyeljenek és elismerjék őket. A kreatív együttműködési platformok csúcsaként a Talenthouse a világ legnagyobb márkáival dolgozik együtt, hogy kulturálisan jelentős, sokszínű és hiteles kreatív megoldásokat nyújthasson.
A 007 Nincs idő meghalni (16E) 2020 áprilisától látható a világ mozijaiban. Magyarországi forgalmazója a Forum Hungary.