2024. április 25.
Két ügynökség trombitálja össze a TikTok magyar rajongóit

Két ügynökség trombitálja össze a TikTok magyar rajongóit

Szeptember 29-én a legnépszerűbb hazai tiktokkerek és rajongóik lepik el az Akvárium Klubot.

Mintegy 100 hazai tiktokker sztár, díjátadó a legjobbaknak, influencer show-k és közönségtalálkozók. Plusz koncertek, interaktív játékok, szülőmegőrző előadásokkal, helyszíni TikTok videó versenyek. Ezt kínálja szeptember 29-én az első és legnagyobb hazai tiktokker esemény, a TikTOP Fesztivál.

 

Tarol a világon a TikTok
A TikTok napjaink leggyorsabban fejlődő közösségi média platformja, amelyet már több mint 1 milliárdan töltöttek le. A döntően 15 másodperces videók készítésére és megosztására alkalmas appot főképp a 10-25 éves korosztály használja, olyanok, akik valami dinamikusabbat, őszintébbet kerestek a Facebooknál. A TikTok jelenleg a világ legértékesebb startupja, tavaly 75 milliárd dollárra becsülték az értékét. A hazai sztárok közül sokan már 100.000 feletti követővel rendelkeznek, míg néhányan 2-300.000 vagy akár 400.000 rajongót tudhatnak táborukban.

 

TikTOP Fest & Awards: nagy tiktokker nevek, kedvelt sztárzenészek, változatos programok
Szeptember 29-én a legnépszerűbb hazai tiktokkerek lepik el az Akvárium Klubot: Szász Dorina, Zsigmond Angi, Szender Milán vagy Kitti Léda és Nasz Dani mellett ott lesz Czura Karina, Bóna Bia, Makovics Tina, Varga Bettina, Osztolykán Amanda és Sóvári Márk is. Természetesen Kozma Panna, Szilágyi Cintia, Miss Jázmin, Gál Dorottya, Bocsó Attila és Nikosz Niki se maradnak otthon. A mintegy 50 közönségtalálkozó mellett a tiktokkerek egy része nem hagyományos showműsorokban is fellép, ahol Miskovits Marci és a közönség izzasztja majd meg őket provokatív kérdésekkel. A látogatókat ezen kívül számos interaktív program, játék várja. A résztvevők versenyeken is összemérik tudásukat saját TikTok videó forgatással vagy egy ún. Részeg-szemüveg kihívással. De színpadra lép két népszerű hazai formáció, Rico & Miss Mood, valamint a folkrapet játszó Horus x Marcus. Sőt, Szabyest itt mutatja be új lemezét, miközben Dér Heni és Miskovits Marci, a gálaműsor vezetői is készülnek némi meglepetéssel, de jön a TikTokon ismertté vált T. Danny is. Továbbá fény derül arra, hogy a szakmai zsűri és a közönség szavazatai alapján, ki lesz 2019-ben az  Év tiktokkere, az Év TikTok felfedezettje, illetve, kié az Év TikTok videója.

A TikTop Fesztivál 2019 szervezői, a Follow Me Agency és az ArvaliCom örülnek, hogy nem csak a megszokott FMCG és ICT szektorból ékeztek szponzorok: a rendezvény fő támogatója az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottsága, amelynek szintén fontos a fiatalok biztonságosabb élete és tudatosabb virtuális léte. Ehhez kapcsolódóan a szervezők és a vezető influencerek Etikai Kódexet adnak ki majd a TikTokon elvárt viselkedési normákról, valamint Tóth Gabi és Balázs Andi is megszólal a netes zaklatás témájában. A TikTOP Fesztivál másik kiemelt támogatója, a Chio egy különleges fotófallal jelenik meg a rendezvényen. A dm hajfonással és sminkeléssel kedveskedik a résztvevőknek, a Skullcandy pedig TikTok táncos kihívással és nyereményekkel várja a látogatókat. Ott lesz még az Absolute FitKid, a BRAVO Magazin, és kitelepül a Rádió 1 is.

 

Hasznos előadások a Szülőmegörzőben
A legfiatalabb gyerekeket kísérő szülők számára pszichológusok, tanárok és véleményvezérek tartanak majd előadásokat a „Szülőmegőrzőben” arról, hogy miképp lehet őszinte kapcsolatot kialakítani és fenntartani a Z generációval a közösségi média korában, miként kerüljük el a netes zaklatást és a gyerekbaleseteket, valamint, hogy miképp lehet a technológia a gyerekek és a felnőttek barátja, nem pedig ellensége.

Az esemény szervezői, a hazánkban a legtöbb tiktokkerrel együtt dolgozó és prémium kampányokra szakosodott a Follow Me Agency, valamint az ArvaliCom, amely az elsők között vont be influencereket kampányaiba. Céljuk minimálisan a hagyományteremtés, de a nemzetközi terjeszkedés lehetősége is ott rejlik az egyedülálló kezdeményezésben. Az esemény nyitott minden tiktokker sztár és ügynökség számára, a szervezők több ügynökség képviselőit is meghívták az egyes zsűrikbe. A TikTop Fesztivál iránti érdeklődést jól jelzi, hogy a legdrágább VIP jegyekből már csak néhány tucat maradt. A rendezvény lebonyolításáért a Publicity Agency felelős.

Megosztás

Rekordbevétellel nyitott a Most vagy soha!

Buzz

Rekordbevétellel nyitott a Most vagy soha!

  • 2024.03.19

A Petőfi Sándorról és a Márciusi Ifjakról szóló történelmi kalandfilm a nyitóhétvégén 75.551 nézőt vonzott a hazai mozikba, 162.070.136 forint bevételt generálva.