2024. április 24.
Így dolgozik egy telefon-ográfus James Bond díszletei között

Így dolgozik egy telefon-ográfus James Bond díszletei között

Ben Maclean nagyon népszerű a közösségi médiában, ahol kreatív fotóiról és trükkjeiről ismert. Most a 25. James Bond film, a „Nincs idő meghalni” kapcsán, a HMD Global mindezidáig legnagyobb marketingkampányának fotózására kérték fel.

Az ikonikus Pinewood Studiosnál zajló felvétel során Lashana Lynch brit színésznő, mint Nomi, az új 00 ügynök szerepel a Bond-filmek által ihletett jelenetben, emlékezetes effektekkel, füsttel és egy 9 méter magas állvánnyal a háttérben, amelyről Ben ereszkedik le, hogy elkészíthesse a lehető legjobb felvételt.

 

A felvételek azt követően készültek, hogy márciusban bejelentették, a HMD Global lesz a 25. James Bond film, a Nincs idő meghalni hivatalos telefonkészülék-partnere. A filmben számos telefon megjelenik, köztük a Nokia 8.3 5G – ami egy valóban globális és időtálló, 5G1-képes, ZEISS optikájú PureView quad kamerával érkező okostelefon – és az ikonikus Nokia 3310, a Nokia-rajongók jól ismert és szeretett telefonja.

 

„Olyan világban élünk, amelyben mindannyiunknak a zsebében ott van a legfontosabb eszköz. Hihetetlen, mire képesek az okostelefonok napjainkban! Örülök, hogy részt vehetek annak az új okostelefonnak a bemutatásában, amivel a Nincs idő meghalni novemberi premierjét ünnepeljük. A Nokia 8.3 5G is annak a bizonyítéka, hogy a Bond-kütyük mindig egy lépéssel előrébb járnak” – mondta Lashana Lynch.

 

A Nokia készülékeket gyártó HMD Global vezérigazgatója szerint kevés alkotásban játszik olyan kiemelt szerepet a technológia, mint a Bond filmekben. „A széria innováció iránti elkötelezettsége és a mi okostelefonjainkban jelenlévő elképesztő technológia olyan tényezővé teszi ezt a szövetséget, amivel számolni kell” – jelentette ki Florian Seiche, aki úgy érzi, hogy mind a filmben, mind a készülékeikben alapértéknek számít a megbízhatóság, a biztonság és az ikonikus, minőségi design.

Megosztás

Rekordbevétellel nyitott a Most vagy soha!

Buzz

Rekordbevétellel nyitott a Most vagy soha!

  • 2024.03.19

A Petőfi Sándorról és a Márciusi Ifjakról szóló történelmi kalandfilm a nyitóhétvégén 75.551 nézőt vonzott a hazai mozikba, 162.070.136 forint bevételt generálva.