2019. november 20.
Az ember, aki 25.000 influencert foglalkoztat

Az ember, aki 25.000 influencert foglalkoztat

Cégével nagy nemzetközi márkákat segít abban, hogy elérjék azokat az embereket, akiket még a social médián keresztül is nehéz megszólítani. Ő meg elérte, amire mindig is vágyott: saját stúdiójában dj-zhet.

Csiszár Gergő, a Post for Rent alapítója

 

Korábbi cégek és pozíciók:

o   HashClash, saját social media projekt (2013-2014)

o   E-Group, Project Manager (2013-2014) 

o   ABC Consulting, Analyst (2014-2016)

o   WHB Holding, vezérigazgatói tanácsadó, divízióvezető (2015-től)

 

Mit szeret a legjobban a szakmájában?

Az állandó egyensúlyozást az erőforrásokkal és az újabb és újabb irreális célok kitűzését. Az állandó fáradtságot, amihez ha az ember nem tud hozzászokni és a gyors döntéshozáshoz alkalmazkodni, akkor kiesik a versenyből. Szeretem az állandó, éles verseny öntisztító folyamatát is. 

 

Eddigi legnagyobb siker a szakmájában?

Eddig sajnos nem ért még olyan őszinte sikerélmény, amit elvárok magamtól, és őszintén meg tudtam volna élni, büszkén tekintenék rá vissza. Talán az, hogy még talpon és versenyben vagyunk, az önmagában egy siker.

 

Mit szeretne elérni a szakmájában?

Ezen a piacon nagy a mozgás, a célok pedig túl gyorsan változnak ahhoz, hogy egy konkrét végcélt megnevezhessek. Amit nagyon szeretnék, ha egyszer szakmai munkásságom során az egyik célnál tetőtől talpig büszke elégedettség töltene el. Persze fontos, hogy ez a pont ne az elvárások csökkentésének következményeként következzen be.

 

Ki a szakmai példaképe?

Nincs egy konkrét személy. Rengeteg sikeres ember, sportoló, zenész, színész, vállalatvezető, egyszerű hétköznapi ember munkásságából, tulajdonságaiból szoktam meríteni.

 

Vannak olyan hobbijai, amelyektől feltöltődik?

Kb. másfél éve úgy döntöttem szakmai karrieremtől teljesen függetlenül engedek régi nagy vágyamnak, ami a zenélés, beleértve a zeneírást és producerkedést. Mára egy teljes otthoni stúdióm van, ahol igyekszem minél több időt tölteni és állandóan új zenei projektekbe kezdeni különböző külföldi zenészekkel. Elképesztően inspirál, hogy a világ bármely országából lehet ma már gyorsan és zökkenőmentesen együttműködni énekesekkel/zenészekkel, aminek a vége általában egy massive track. Ennyi idő alatt túl vagyok fél millió Spotify streamen és 7 megjelent saját zeneszámon.

A testedzés legalább ilyen fontos: Heti 4 alkalommal igyekszem magam karban tartani. Nem csak a munkában élvezem az állandó kihívásokat és új célok kitűzést, hanem az edzőteremben is.

 

Mi volt a legmeghökkentőbb helyzete az életben?

20 évesen megérkezni Kínába. Egy évet töltöttem ott cserediákként, úgy hogy köszönni sem tudtam kínaiul az elején. Izgalmas volt.

 

Milyen nagy terveket dédelget a magánéletében?

Sanghaji tanulmányaim után még mindenképpen szeretnék külföldön élni egy ideig. Nagyon sokat fejlődtem egy olyan dinamikus környezetben, amiben rengeteg új természetű kihívás ért.

 

Mi a mottója?

Dream Bigger.

 

Hogy valósítható meg ez?

Hosszú távon csak a kitartó és hosszútávfutó mentalitást enged előre lépni.

 

Kedvenc könyve

Az Állatfarm mindig emlékeztet a társadalmunk állandó, szinte loopban érkező kihívásaira és az emberi természet alapvető hibáira. A kedvenc íróm is George Orwell.

 

Kedvenc film

A Mártix és az Entourage tévé show.

 

Kedvenc zenei műfaj/előadó

A hip-hop és az elektronikus zene minden szegletét szeretem, de 2Pac és a Swedish House Mafia kiemelkedik a mezőnyből.

 

Kedvenc konyha vagy kedvenc étel

A Japán konyha, mert sushit minden mennyiségben meg tudok enni.

 

A legnagyobb boldogsága az életben?

Feleségem, baráti társaságom, családom és hogy az üzleti környezet kötöttségei mellett időnként foglalkozhatok azzal is, ami igazán érdekel.

 

Megosztás

Szigetes kommunikátorok a LUPÁN

Arcok

Szigetes kommunikátorok a LUPÁN

  • 2019.07.12

A Sziget Szervezőiroda két munkatársa, Vető Viktória és Marinka Csaba mostantól nagyobb szerepet vállal a Gerendai Károly érdekeltségébe tartozó LUPA-tó kommunikációjában is. Vető Viktória, mint ahogy a Sziget esetében továbbra is, a sajtókapcsolatokért felelős, míg Marinka Csaba a LUPA belső és külső kommunikációját fogja egybe.

Autószerelőből a Forbes 30-as listájára

Arcok

Autószerelőből a Forbes 30-as listájára

  • 2019.05.14

A Forbes magazin idén is összeállította a 30 év alatti sikeres fiatalokat bemutató 30 fős listáját. A válogatásba olyanok kerülhettek be, akik fiatal koruk ellenére feljutottak a csúcsra és a teljesítményük miatt meg kell ismernie őket az országnak. Nem csak az üzleti életből, hanem a kultúra és a sport világából is válogattak.