2019. szeptember 15.
Autószerelőből a Forbes 30-as listájára

Autószerelőből a Forbes 30-as listájára

A Forbes magazin idén is összeállította a 30 év alatti sikeres fiatalokat bemutató 30 fős listáját. A válogatásba olyanok kerülhettek be, akik fiatal koruk ellenére feljutottak a csúcsra és a teljesítményük miatt meg kell ismernie őket az országnak. Nem csak az üzleti életből, hanem a kultúra és a sport világából is válogattak.

A most megjelent 30 sikeres fiatal 30 alatt című összeállítás egyik szereplője Pál Zoltán Gábor. Nevét még kevesen ismerik, munkáival azonban a legtöbb magyar már biztosan találkozott. A 27 éves SEO szakember cége, az ALH Consulting Kft. már több mint 130 internetes áruház motorháztetője alatt dolgozott, jelenleg is 100 aktív ügyfelük van, amik vezetik a Google találati listáit. Zoltán autószerelőből lett az ország egyik legjobb keresőoptimalizálással foglalkozó szakembere. Kiemelt területe a technikai SEO és a linkmarketing. Cége ügyfélkörét jellemzően kkv-k teszik ki, de többek között a Body Shopnak és a Játékszigetnek is dolgoznak, idénre százmillió feletti árbevételt becsülnek.

 

A fiatal cégtulajdonos jelenleg közel húszfős csapattal segíti a webáruházak SEO-ját, de ez nem volt mindig így, mert ez a piac nagyon dinamikusan változik, így mindig a felmerülő igényekhez igazodik a csapat mérete és összetétele.

 

„20 évesen nyitottam meg az első webáruházamat, ekkor kényszerből kezdtem keresőoptimalizálással foglalkozni, hiszen nem tudtam megfizetni egy szakembert sem. Azzal kellett fizetnem, amiből a legtöbb volt: a szabadidőmmel. Megtanultam az alapokat, és magamon kezdtem el alkalmazni, tesztelni. Hamarosan olyan szintre fejlődtem, hogy sikeressé tettem az áruházamat, és ekkor el is adtam, majd újat nyitottam, amit szintén eladtam alig egy év után. Most full-time csak az ügynökségre koncentrálok, hogy később akár nemzetközi piacon terjeszkedhessünk” - tette hozzá Pál Zoltán Gábor.

 

A SEO szakértő úgy érzi, az üzlet- és termékfeljesztésben a legjobb. Az teszi az ország egyik legsikeresebb fiatal vállalkozójává, hogy az ügyfelei sikere számára a legfontosabb. Mindezt többször is díjra is tudta váltani: cége a BIX cégértékelő rendszerében 2017-ben és 2018-ban is a legmagasabban értékelt szolgáltató volt 50 és 100 milliós kategóriában az ügyfélelégedettség terén.

 

Zoltán cégének idén sikerült megháromszoroznia az ügyfélkörét, és még a jelenlegi szintet is meg szeretnék duplázni év végéig. Ha minden a tervek szerint halad, jövőre a nemzetközi piac felé fognak tekinteni

Megosztás

Szigetes kommunikátorok a LUPÁN

Arcok

Szigetes kommunikátorok a LUPÁN

  • 2019.07.12

A Sziget Szervezőiroda két munkatársa, Vető Viktória és Marinka Csaba mostantól nagyobb szerepet vállal a Gerendai Károly érdekeltségébe tartozó LUPA-tó kommunikációjában is. Vető Viktória, mint ahogy a Sziget esetében továbbra is, a sajtókapcsolatokért felelős, míg Marinka Csaba a LUPA belső és külső kommunikációját fogja egybe.