TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A HG360 az Audi Hungaria kreatívügynöksége

6198
Meghívásos tenderen a HG360 kreatív- és reklámügynökség elnyerte a győri Audi Hungaria bizalmát.

Újra Portfolio Night Budapesten

6196
A Portfolio Night megint lehetőséget ad a reklámszakmába igyekvő fiataloknak, hogy megmutassák, mit tudnak.

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...

Majkával írat nyári slágert a SPAR

A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat ...

SABRE shortlisten a Café PR

6202
Az AVON családon belüli erőszak elleni küzdelem kampánya, valamint a Vodafone Kezdj El Valami Újat Hétvége kampány is shortlistre került a SABRE Awards megmérettetésében.

Grayling elismerés a Silver SABRE Awards-on

6191
A Grayling idén egy díjat és két kategóriában Certificate of Excellence elismerést kapott, a sikerekhez a magyar iroda munkatársai is hozzájárultak.

Together We CAN!

6169
A három éve alapított CAN, a Café Communications közép-kelet-európai ügynökséghálózata idén Pozsonyban tartotta éves találkozóját.

Márkamagazint készít a HG Media az OTP Klubnak

6157
Az OTP Klub negyedéves magazin elindításával fűzi még szorosabbra kapcsolatát ügyfeleivel.

Újabb tendert nyert a Lewis PR

6156
A Lewis PR nemzetközi digitális pr ügynökség budapesti irodája ezentúl a Lenovonak, a világ vezető PC gyártójának látja el kommunikációs feladatait.

Bővült a Grey/G2 csapata

6140
Galácz Karolina senior copywriter az Ogilvytől, Halász Péter PPC & SEO specialist az Allegrouptól érkezett az ügynökséghez.
A Carlsberg a teljes hazai digitális kommunikációját ellátó Avantgarde-ot bízta meg legújabb, Garage alkoholos limonádé márkájának népszerűsítésével.
A trnd és a Sió új Word of Mouth kampányában 1000 fő tesztelheti az új Sió Frissen Préselt gyümölcsleveket.
Az Unilever Magyarország Kft. minősített beszállítójaként a VIPR Kommunikációs Ügynökség szervezi az AXE nemzetközi kampányának magyar PR tevékenységét.
A világ vezető befektetési társasága magyarországi piaci belépésének kommunikációját az Avantgarde-ra bízta.

DMA Day Budapesten

5950
Hét ország és az európai direkt marketing szövetség képviselői találkoztak Budapesten azért, hogy aktuális piaci és szabályozási kérdésekről egyeztessenek.

Cégek és Ügynökségek

5913
Az elmúlt hetek sem teletek eseménytelenül a hazai ügynökségek körül- NeoNoir, Just Creative, LEWIS PR a középpontban.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése