TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sándor Imre-díjat nyert az Avantgarde

6691
A Magyar Public Relations Szövetség 2012-ben útjára indított, szakmai zsűri által odaítélt díját nyerte el a kommunikációs ügynökség.
Kitaláljuk. Megcsináljuk. - ezzel a filozófiával lépnek a hazai ügynökségi színtérre.

Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja

Akár 30%-os, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozásoknak az új digitális technológiák ...

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

Most, hogy behavazott minket a tél, nem árt átgondolni, mit tehetünk azért, hogy ne fázzunk, ...

Tendert nyert a neo

6660
A feladat a Raiffeisen kampány landing oldalainak vizuális és szerkezeti megújítása.

A piac átalakul, a BrandTrend fejlődik

6492

Egyeztessük óráinkat!

6329
Új időszámítás a Morpho Communications életében: ők végzik a Casio és GANT órák sajtókommunikációját.
Az anyák napját megelőző időszak a virágüzletek számára az egyik legforgalmasabb és legfontosabb periódus az évben. De hogyan lehet kitűnni a sok-sok virágbolt és virágküldő szolgálat ajánlatai közül?

A fogyasztók és a szakma is az Aranypéntekre voksolt

6231
Az Arany Ászok kommunikációs és értékesítési programja Az év legsikeresebb promóciója 2012 címet nyerte el.

A HG360 az Audi Hungaria kreatívügynöksége

6198
Meghívásos tenderen a HG360 kreatív- és reklámügynökség elnyerte a győri Audi Hungaria bizalmát.

Újra Portfolio Night Budapesten

6196
A Portfolio Night megint lehetőséget ad a reklámszakmába igyekvő fiataloknak, hogy megmutassák, mit tudnak.

SABRE shortlisten a Café PR

6202
Az AVON családon belüli erőszak elleni küzdelem kampánya, valamint a Vodafone Kezdj El Valami Újat Hétvége kampány is shortlistre került a SABRE Awards megmérettetésében.

Grayling elismerés a Silver SABRE Awards-on

6191
A Grayling idén egy díjat és két kategóriában Certificate of Excellence elismerést kapott, a sikerekhez a magyar iroda munkatársai is hozzájárultak.

Together We CAN!

6169
A három éve alapított CAN, a Café Communications közép-kelet-európai ügynökséghálózata idén Pozsonyban tartotta éves találkozóját.

Márkamagazint készít a HG Media az OTP Klubnak

6157
Az OTP Klub negyedéves magazin elindításával fűzi még szorosabbra kapcsolatát ügyfeleivel.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése