TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Group IT vezető az XAPT-nál

6863
A XAPT Hungary folyamatosan bővülő csapata új IT vezetővel gazdagodott Holczinger Tamás személyében.

Online videó fronton erősít az Evomedia

6838
Januártól a közmédia digitális felületeit az Evomedia értékesíti.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az Aquaworld útnak indította a „mobil OFF, élmény ON!” programsorozatot, melynek első eseménye ...
A Forbes CMO Networkje amerikai marketinges döntéshozókat kérdezett meg. Elmondták azt is, mennyire elégedettek a szolgáltatásaikkal.

Új stratégiai szakemberrel erősít a PHD

6737
Funk Balázs november közepén csatlakozott a PHD Hungary média csapatához.

Vezetőváltás a magyar Aegis Media élén

6731
Kovács Zoltán veszi át januártól Hajós Katalintól az Aegis Media Hungary vezetését.
Alberti Rita és Magda Péter, a Republic of Art szövegíró-art director párosa nyerte tegnap este az Eurobest Young Creatives válogatót.

Arany EFFIE díjat nyert a Golden Dove

6694
A 2013-as EFFIE-n üzleti kommunikáció (b2b) kategóriában ért el első helyezést a DIMSZ 2012-es versenyének kommunikációja.

Sándor Imre-díjat nyert az Avantgarde

6691
A Magyar Public Relations Szövetség 2012-ben útjára indított, szakmai zsűri által odaítélt díját nyerte el a kommunikációs ügynökség.
Kitaláljuk. Megcsináljuk. - ezzel a filozófiával lépnek a hazai ügynökségi színtérre.

Tendert nyert a neo

6660
A feladat a Raiffeisen kampány landing oldalainak vizuális és szerkezeti megújítása.

A piac átalakul, a BrandTrend fejlődik

6492

Egyeztessük óráinkat!

6329
Új időszámítás a Morpho Communications életében: ők végzik a Casio és GANT órák sajtókommunikációját.
Az anyák napját megelőző időszak a virágüzletek számára az egyik legforgalmasabb és legfontosabb periódus az évben. De hogyan lehet kitűnni a sok-sok virágbolt és virágküldő szolgálat ajánlatai közül?
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése