TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Arany EFFIE díjat nyert a Golden Dove

6694
A 2013-as EFFIE-n üzleti kommunikáció (b2b) kategóriában ért el első helyezést a DIMSZ 2012-es versenyének kommunikációja.

Sándor Imre-díjat nyert az Avantgarde

6691
A Magyar Public Relations Szövetség 2012-ben útjára indított, szakmai zsűri által odaítélt díját nyerte el a kommunikációs ügynökség.

Bérelve igazán jó az elektromos autó és a napelem

Létezik-e olyan kreatív megoldás, ami ésszerű mértékben segíti elő a megújuló energiára épülő ...

Gasztrofotó pályázatot indított Skócia kedvenc whiskyje

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek a vállalkozó ...
Kitaláljuk. Megcsináljuk. - ezzel a filozófiával lépnek a hazai ügynökségi színtérre.

Tendert nyert a neo

6660
A feladat a Raiffeisen kampány landing oldalainak vizuális és szerkezeti megújítása.

A piac átalakul, a BrandTrend fejlődik

6492

Egyeztessük óráinkat!

6329
Új időszámítás a Morpho Communications életében: ők végzik a Casio és GANT órák sajtókommunikációját.
Az anyák napját megelőző időszak a virágüzletek számára az egyik legforgalmasabb és legfontosabb periódus az évben. De hogyan lehet kitűnni a sok-sok virágbolt és virágküldő szolgálat ajánlatai közül?

A fogyasztók és a szakma is az Aranypéntekre voksolt

6231
Az Arany Ászok kommunikációs és értékesítési programja Az év legsikeresebb promóciója 2012 címet nyerte el.

A HG360 az Audi Hungaria kreatívügynöksége

6198
Meghívásos tenderen a HG360 kreatív- és reklámügynökség elnyerte a győri Audi Hungaria bizalmát.

Újra Portfolio Night Budapesten

6196
A Portfolio Night megint lehetőséget ad a reklámszakmába igyekvő fiataloknak, hogy megmutassák, mit tudnak.

SABRE shortlisten a Café PR

6202
Az AVON családon belüli erőszak elleni küzdelem kampánya, valamint a Vodafone Kezdj El Valami Újat Hétvége kampány is shortlistre került a SABRE Awards megmérettetésében.

Grayling elismerés a Silver SABRE Awards-on

6191
A Grayling idén egy díjat és két kategóriában Certificate of Excellence elismerést kapott, a sikerekhez a magyar iroda munkatársai is hozzájárultak.

Together We CAN!

6169
A három éve alapított CAN, a Café Communications közép-kelet-európai ügynökséghálózata idén Pozsonyban tartotta éves találkozóját.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése