TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Group IT vezető az XAPT-nál

6863
A XAPT Hungary folyamatosan bővülő csapata új IT vezetővel gazdagodott Holczinger Tamás személyében.

Online videó fronton erősít az Evomedia

6838
Januártól a közmédia digitális felületeit az Evomedia értékesíti.

GAS – egy divatmárka kezdete és jövő szezonja

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb ...

Megjelent a Budapest Design Map

Megjelent a Budapest Design Map, a budapesti design szcéna legátfogóbb térképe. Az ingyenes ...
A Forbes CMO Networkje amerikai marketinges döntéshozókat kérdezett meg. Elmondták azt is, mennyire elégedettek a szolgáltatásaikkal.

Új stratégiai szakemberrel erősít a PHD

6737
Funk Balázs november közepén csatlakozott a PHD Hungary média csapatához.

Vezetőváltás a magyar Aegis Media élén

6731
Kovács Zoltán veszi át januártól Hajós Katalintól az Aegis Media Hungary vezetését.
Alberti Rita és Magda Péter, a Republic of Art szövegíró-art director párosa nyerte tegnap este az Eurobest Young Creatives válogatót.

Arany EFFIE díjat nyert a Golden Dove

6694
A 2013-as EFFIE-n üzleti kommunikáció (b2b) kategóriában ért el első helyezést a DIMSZ 2012-es versenyének kommunikációja.

Sándor Imre-díjat nyert az Avantgarde

6691
A Magyar Public Relations Szövetség 2012-ben útjára indított, szakmai zsűri által odaítélt díját nyerte el a kommunikációs ügynökség.
Kitaláljuk. Megcsináljuk. - ezzel a filozófiával lépnek a hazai ügynökségi színtérre.

Tendert nyert a neo

6660
A feladat a Raiffeisen kampány landing oldalainak vizuális és szerkezeti megújítása.

A piac átalakul, a BrandTrend fejlődik

6492

Egyeztessük óráinkat!

6329
Új időszámítás a Morpho Communications életében: ők végzik a Casio és GANT órák sajtókommunikációját.
Az anyák napját megelőző időszak a virágüzletek számára az egyik legforgalmasabb és legfontosabb periódus az évben. De hogyan lehet kitűnni a sok-sok virágbolt és virágküldő szolgálat ajánlatai közül?
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése