TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az interaktív reklámügynökség tavaly ősszel sikeresen működött közre a Danubius Hotels marketingkommunikációjának újratervezésében, ezért idén folytatják.

Az Avantgarde-dal facebookozik a Disney

6943
Az Avantgarde-ot bízta meg a Disney Csatorna hazai és csehországi közösségimédia feladataival a szórakoztatóipari vállalat.

Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja

Akár 30%-os, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozásoknak az új digitális technológiák ...

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

Most, hogy behavazott minket a tél, nem árt átgondolni, mit tehetünk azért, hogy ne fázzunk, ...

PR-ügynökséget váltott a Syngenta

6942
A világ legnagyobb növényvédelmi és vetőmag forgalmazó vállalata meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs partnerét.

Ismételhet a Smartmobil ügynöksége

6939
A Double Decker végzi a Smartmobil 2014. mobil- és startup piaci konferencia teljeskörű pr- és sajtókommunikációs feladatait.
Ez évtől a Chapter 4 teljes körűen kezeli a Farmec, Románia legnagyobb kozmetikai termékeket gyártó vállalatának kommunikációs feladatait.
A WPP csoport két ügynöksége ezentúl egy székhelyen folytatja tevékenységét hazánkban.

Új account director a Live PR-nál

6875
Januártól Korsós Kata account director-ként segíti az ügynökséget.

Group IT vezető az XAPT-nál

6863
A XAPT Hungary folyamatosan bővülő csapata új IT vezetővel gazdagodott Holczinger Tamás személyében.

Online videó fronton erősít az Evomedia

6838
Januártól a közmédia digitális felületeit az Evomedia értékesíti.
A Forbes CMO Networkje amerikai marketinges döntéshozókat kérdezett meg. Elmondták azt is, mennyire elégedettek a szolgáltatásaikkal.

Új stratégiai szakemberrel erősít a PHD

6737
Funk Balázs november közepén csatlakozott a PHD Hungary média csapatához.

Vezetőváltás a magyar Aegis Media élén

6731
Kovács Zoltán veszi át januártól Hajós Katalintól az Aegis Media Hungary vezetését.
Alberti Rita és Magda Péter, a Republic of Art szövegíró-art director párosa nyerte tegnap este az Eurobest Young Creatives válogatót.

Arany EFFIE díjat nyert a Golden Dove

6694
A 2013-as EFFIE-n üzleti kommunikáció (b2b) kategóriában ért el első helyezést a DIMSZ 2012-es versenyének kommunikációja.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése