TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Nemzetközi Coach Szövetség (ICF) Magyar Tagozata a Double Deckert választotta kommunikációs partneréül.

Benne vagy?

7072
Ezt a kérdést teszi föl a Jägermeister vadiúj koncepciójú kampányában, amit a buliszezon nyitányára időzít.

Nem csak született feleségek az 50. Kékszalagon

Első alkalommal indul el a Kékszalagon a Csak a Nőknek Magazin hajója, amelyen csak hölgyek ...

A Cápák Hete mélyebbre merül, mint valaha

A televíziózás történetének egyik legrégebb óta futó tematikus hete, a nyár cápás eseménye ...

Jön a 4. Portfolio Night Budapest

7070
Ismét szakmai tanácsokkal és munkalehetőségekkel várják a hazai kreatívigazgatók a reklámszakmába vágyó ifjú designereket, art directorokat és szövegírókat május 21-én.
A program megvalósításáért Az év legsikeresebb promóciója 2013 versenyen, non-food kategóriában ezüstéremmel díjazták a Human Telexet.
A megújult Grassalkovich-kastély fénnyel történő megfestésében a Human Telex Reklámügynökség volt a hatvani önkormányzat partnere.
Az integrált kommunikációs ügynökség a METRO Kereskedelmi Kft. meghívásos tenderén nyerte el az idén 20 éves vállalat éves kommunikációjához kapcsolódó feladatokat, és ezzel új szektorral bővítette kommunikációs portfólióját.

Négy új ügyfél az ArvaliComnál

7024
A PR, az online marketing, a közösségi média, a branded content és a meglepetés marketing elemeit ötvöző ArvaliCom „fapados” hibridkommunikációs ügynökség négy új ügyféllel és egy szakemberrel bővült.
Újságírók bevonásával megtervezett szolgáltatás segíti mostantól a hazai KKV szektort a sajtókapcsolatokban.

PR-ügynökséget választott a SPAR

7008
Magyarország egyik meghatározó, országos élelmiszer és napi cikk kereskedelmi lánca az eddigi közös projektek alapján választott PR-ügynökséget.

A UPC Direct erősíti a kommunikációját

7001
A Well PR Ügynökség végzi a jövőben a UPC Direct márkanéven nyújtott műholdas tévészolgáltatás kommunikációs tevékenységét.
A fiatal lányok körében népszerű BU parfüm és a férfiak kedvelt illata, a STR8 új partnerekkel dolgozik 2014 márciusától.
Az AllThingsFacebook konferencia részeként indított verseny győztese az Extreme Digital megbízásából készített Intren kampány lett.

Új ügyvezető a PHD Hungary élén

6978
Nagy Tamás váltja Simon Powlettet a médiaügynökség ügyvezető igazgatói székében.

Médiaügynökséget vált a Budapest Bank

6980
A pénzintézet februártól a METs Hungaryt bízta meg a médiavásárlói feladatok ellátásával.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése