TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Oroszországi akcióban az Action

6962
Az Action Global Communications nagy lendülettel folytatja terjeszkedését Oroszországban.
Az interaktív reklámügynökség tavaly ősszel sikeresen működött közre a Danubius Hotels marketingkommunikációjának újratervezésében, ezért idén folytatják.

Gasztrofotó pályázatot indított Skócia kedvenc whiskyje

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek a vállalkozó ...

Több mint harminc hazai PR esettanulmány egy könyvben

Az Akadémia Kiadó gondozásában jelent meg a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság ...

Az Avantgarde-dal facebookozik a Disney

6943
Az Avantgarde-ot bízta meg a Disney Csatorna hazai és csehországi közösségimédia feladataival a szórakoztatóipari vállalat.

PR-ügynökséget váltott a Syngenta

6942
A világ legnagyobb növényvédelmi és vetőmag forgalmazó vállalata meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs partnerét.

Ismételhet a Smartmobil ügynöksége

6939
A Double Decker végzi a Smartmobil 2014. mobil- és startup piaci konferencia teljeskörű pr- és sajtókommunikációs feladatait.
Ez évtől a Chapter 4 teljes körűen kezeli a Farmec, Románia legnagyobb kozmetikai termékeket gyártó vállalatának kommunikációs feladatait.
A WPP csoport két ügynöksége ezentúl egy székhelyen folytatja tevékenységét hazánkban.

Új account director a Live PR-nál

6875
Januártól Korsós Kata account director-ként segíti az ügynökséget.

Group IT vezető az XAPT-nál

6863
A XAPT Hungary folyamatosan bővülő csapata új IT vezetővel gazdagodott Holczinger Tamás személyében.

Online videó fronton erősít az Evomedia

6838
Januártól a közmédia digitális felületeit az Evomedia értékesíti.
A Forbes CMO Networkje amerikai marketinges döntéshozókat kérdezett meg. Elmondták azt is, mennyire elégedettek a szolgáltatásaikkal.

Új stratégiai szakemberrel erősít a PHD

6737
Funk Balázs november közepén csatlakozott a PHD Hungary média csapatához.

Vezetőváltás a magyar Aegis Media élén

6731
Kovács Zoltán veszi át januártól Hajós Katalintól az Aegis Media Hungary vezetését.
Alberti Rita és Magda Péter, a Republic of Art szövegíró-art director párosa nyerte tegnap este az Eurobest Young Creatives válogatót.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése