TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Double Deckerrel repül az Amway

7299
A Double Decker PR & Consultingot bízta meg kommunikációs feladatainak ellátásával az Amway Hungária.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak.

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...

Öt évvel korábban vált fenntartható csomagolásra a LEGO

Lecserélik az egyszer használatos műanyag tasakokat, és újrahasznosított vagy fenntartható ...
Meghívásos tenderen nyerte el a Merlin Németország egyik legnagyobb kozmetikai fejlesztő cégének, a Dr. Kurt Wolff GmbH & Co. KG megbízását.
A szakember az elmúlt években stratégiai, tervezési és kreatív feladatokat látott el Londonban a McCann Ericksonnál, illetve legutóbb a Republic Groupnál.
A kommunikációs ügynökség új ügyfeleik közt szerepel a Design Terminál, egy piacvezető biztonságtechnikai cég, illetve egy brit egészségügyi diagnosztikai startup.

Megjelent a The World PR Report

7212
A független, integrált kommunikációs ügynökségek növekedtek a leggyorsabban a 12,5 milliárd dollár összértékűre becsült kommunikációs iparágban.
Óriási víztükör, sétautak, újjáépült hidak, látványos park. Másfél évnyi munka után megújult a dégi Festetics-kastély történeti kertjében a Parktó és környezete.
A Kaiser Food, az ELMŰ-ÉMÁSZ, az Árpád Pálinka, és egy új budapesti szórakoztató központ adott megbízásokat a PR, az online marketing, a közösségi média, a branded content és a meglepetés marketing megoldásokat ötvöző hibridkommunikációs ügynökségnek.
A Content Marketing Awardot idén első alkalommal hirdette meg a Kreatív szaklap azzal a céllal, hogy megtalálja az elmúlt két év legjobb tartalommarketing-megoldásait.
A Wunderman Budapest digitális és ügyfélkapcsolati igazgatója, Bánki Attila készített egy összefoglalót arról, hogy melyek azok a leggyakoribb hibák, amelyeket a performancia marketing kampányokban el szoktak követni.
A Maxus Hungary nyerte a Media Markt-Saturn Holding Kft. több fordulós médiatenderét. Az elektronikai áruház négy ügynökség közül választotta ki a győztest.
Mindkét nevezett munkájával díjat nyert a reklámügynökség a MAKSZ által 15. alkalommal megrendezett fesztiválon.

Az Adamskyvel nyaral a Pepsi

7124
Az ügynökség bővíti együttműködését a UPC Magyarországgal, és miután megnyerte a Pepsi márciusi tenderét, egy új ügyféllel is büszkélkedhet.
A Nemzetközi Coach Szövetség (ICF) Magyar Tagozata a Double Deckert választotta kommunikációs partneréül.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése