TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Content Marketing Awardot idén első alkalommal hirdette meg a Kreatív szaklap azzal a céllal, hogy megtalálja az elmúlt két év legjobb tartalommarketing-megoldásait.
A Wunderman Budapest digitális és ügyfélkapcsolati igazgatója, Bánki Attila készített egy összefoglalót arról, hogy melyek azok a leggyakoribb hibák, amelyeket a performancia marketing kampányokban el szoktak követni.

Majkával írat nyári slágert a SPAR

A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat ...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...
A Maxus Hungary nyerte a Media Markt-Saturn Holding Kft. több fordulós médiatenderét. Az elektronikai áruház négy ügynökség közül választotta ki a győztest.
Mindkét nevezett munkájával díjat nyert a reklámügynökség a MAKSZ által 15. alkalommal megrendezett fesztiválon.

Az Adamskyvel nyaral a Pepsi

7124
Az ügynökség bővíti együttműködését a UPC Magyarországgal, és miután megnyerte a Pepsi márciusi tenderét, egy új ügyféllel is büszkélkedhet.
A Nemzetközi Coach Szövetség (ICF) Magyar Tagozata a Double Deckert választotta kommunikációs partneréül.

Benne vagy?

7072
Ezt a kérdést teszi föl a Jägermeister vadiúj koncepciójú kampányában, amit a buliszezon nyitányára időzít.

Jön a 4. Portfolio Night Budapest

7070
Ismét szakmai tanácsokkal és munkalehetőségekkel várják a hazai kreatívigazgatók a reklámszakmába vágyó ifjú designereket, art directorokat és szövegírókat május 21-én.
A program megvalósításáért Az év legsikeresebb promóciója 2013 versenyen, non-food kategóriában ezüstéremmel díjazták a Human Telexet.
A megújult Grassalkovich-kastély fénnyel történő megfestésében a Human Telex Reklámügynökség volt a hatvani önkormányzat partnere.
Az integrált kommunikációs ügynökség a METRO Kereskedelmi Kft. meghívásos tenderén nyerte el az idén 20 éves vállalat éves kommunikációjához kapcsolódó feladatokat, és ezzel új szektorral bővítette kommunikációs portfólióját.

Négy új ügyfél az ArvaliComnál

7024
A PR, az online marketing, a közösségi média, a branded content és a meglepetés marketing elemeit ötvöző ArvaliCom „fapados” hibridkommunikációs ügynökség négy új ügyféllel és egy szakemberrel bővült.
Újságírók bevonásával megtervezett szolgáltatás segíti mostantól a hazai KKV szektort a sajtókapcsolatokban.

PR-ügynökséget választott a SPAR

7008
Magyarország egyik meghatározó, országos élelmiszer és napi cikk kereskedelmi lánca az eddigi közös projektek alapján választott PR-ügynökséget.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése