TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kommunikációs ügynökség új ügyfeleik közt szerepel a Design Terminál, egy piacvezető biztonságtechnikai cég, illetve egy brit egészségügyi diagnosztikai startup.

Megjelent a The World PR Report

7212
A független, integrált kommunikációs ügynökségek növekedtek a leggyorsabban a 12,5 milliárd dollár összértékűre becsült kommunikációs iparágban.

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...
Óriási víztükör, sétautak, újjáépült hidak, látványos park. Másfél évnyi munka után megújult a dégi Festetics-kastély történeti kertjében a Parktó és környezete.
A Kaiser Food, az ELMŰ-ÉMÁSZ, az Árpád Pálinka, és egy új budapesti szórakoztató központ adott megbízásokat a PR, az online marketing, a közösségi média, a branded content és a meglepetés marketing megoldásokat ötvöző hibridkommunikációs ügynökségnek.
A Content Marketing Awardot idén első alkalommal hirdette meg a Kreatív szaklap azzal a céllal, hogy megtalálja az elmúlt két év legjobb tartalommarketing-megoldásait.
A Wunderman Budapest digitális és ügyfélkapcsolati igazgatója, Bánki Attila készített egy összefoglalót arról, hogy melyek azok a leggyakoribb hibák, amelyeket a performancia marketing kampányokban el szoktak követni.
A Maxus Hungary nyerte a Media Markt-Saturn Holding Kft. több fordulós médiatenderét. Az elektronikai áruház négy ügynökség közül választotta ki a győztest.
Mindkét nevezett munkájával díjat nyert a reklámügynökség a MAKSZ által 15. alkalommal megrendezett fesztiválon.

Az Adamskyvel nyaral a Pepsi

7124
Az ügynökség bővíti együttműködését a UPC Magyarországgal, és miután megnyerte a Pepsi márciusi tenderét, egy új ügyféllel is büszkélkedhet.
A Nemzetközi Coach Szövetség (ICF) Magyar Tagozata a Double Deckert választotta kommunikációs partneréül.

Benne vagy?

7072
Ezt a kérdést teszi föl a Jägermeister vadiúj koncepciójú kampányában, amit a buliszezon nyitányára időzít.

Jön a 4. Portfolio Night Budapest

7070
Ismét szakmai tanácsokkal és munkalehetőségekkel várják a hazai kreatívigazgatók a reklámszakmába vágyó ifjú designereket, art directorokat és szövegírókat május 21-én.
A program megvalósításáért Az év legsikeresebb promóciója 2013 versenyen, non-food kategóriában ezüstéremmel díjazták a Human Telexet.
A megújult Grassalkovich-kastély fénnyel történő megfestésében a Human Telex Reklámügynökség volt a hatvani önkormányzat partnere.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése