TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A HTX ismét jól kifőzte, és valami maradandóval köszöntötte a 2015-ös évet.
A PR-t és online marketinget ötvöző hibridkommunikációs ügynökség 200 ezer rajongót számláló Facebook portfóliója a közeljövőben tovább bővülhet.

Magyarországon is elérhető a Facebook álláskereső funkciója

A Facebook új funkciójával a vállalkozások és márkák oldalainak adminisztrátorai álláshirdetéseket ...

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...
A százéves vállalat edukációs kampánnyal kívánja növelni magyarországi ismertségét, időről-időre aktuális híreket jelentet meg egészségügyi témákban.
A gyantázásra specializálódott nemzetközi Wax In The City franchise-hálózat magyar bevezetésének kommunikációjáért a SAKKOM Interaktív felel.
A francia cég számára idén több sikeres aktivitást is készített az Artvertising – Network Agency.

Isztambuli PR siker a K&H-nak

7349
Isztambulban vette át a K&H a Nemzetközi PR Szövetség Golden World Award díját. A nemzetközi szakmai szervezet zsűrije a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programját díjazta a rangos elismeréssel.
Ismét megdőlt minden rekord, az idei Effie-n a korábbiaknál is több, 147 pályázat indult. 92 nevezés jutott döntőbe és 53 Effie-díj kelt el a Vigadóban megrendezett gálaesten.
A világ egyik legnagyobb, független PR-ügynökségeket tömörítő globális hálózata a romániai Free Communication és az amerikai Bianchi Public Relations felvételével tovább szélesítette globális lefedettségét.

Sikeres a Hajdúsági Magyar Ízek kampánya

7451
Sikeres pályázaton 39.097.495 forint támogatást nyert a Human Telex Kft., amely Debrecenben hozta létre a Hajdúsági Magyar Ízek boltot. (X)
A Terrán tetőcserépgyártó a B&D ComMediát választotta pr-tanácsadójának, mert a magyar családi vállalkozás a sajtókommunikáció területén szeretne erősíteni.

Double Deckerrel repül az Amway

7299
A Double Decker PR & Consultingot bízta meg kommunikációs feladatainak ellátásával az Amway Hungária.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak.
Meghívásos tenderen nyerte el a Merlin Németország egyik legnagyobb kozmetikai fejlesztő cégének, a Dr. Kurt Wolff GmbH & Co. KG megbízását.
A szakember az elmúlt években stratégiai, tervezési és kreatív feladatokat látott el Londonban a McCann Ericksonnál, illetve legutóbb a Republic Groupnál.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése