TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Terrán tetőcserépgyártó a B&D ComMediát választotta pr-tanácsadójának, mert a magyar családi vállalkozás a sajtókommunikáció területén szeretne erősíteni.

Double Deckerrel repül az Amway

7299
A Double Decker PR & Consultingot bízta meg kommunikációs feladatainak ellátásával az Amway Hungária.

Gasztrofotó pályázatot indított Skócia kedvenc whiskyje

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek a vállalkozó ...

Több mint harminc hazai PR esettanulmány egy könyvben

Az Akadémia Kiadó gondozásában jelent meg a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság ...
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak.
Meghívásos tenderen nyerte el a Merlin Németország egyik legnagyobb kozmetikai fejlesztő cégének, a Dr. Kurt Wolff GmbH & Co. KG megbízását.
A szakember az elmúlt években stratégiai, tervezési és kreatív feladatokat látott el Londonban a McCann Ericksonnál, illetve legutóbb a Republic Groupnál.
A kommunikációs ügynökség új ügyfeleik közt szerepel a Design Terminál, egy piacvezető biztonságtechnikai cég, illetve egy brit egészségügyi diagnosztikai startup.

Megjelent a The World PR Report

7212
A független, integrált kommunikációs ügynökségek növekedtek a leggyorsabban a 12,5 milliárd dollár összértékűre becsült kommunikációs iparágban.
Óriási víztükör, sétautak, újjáépült hidak, látványos park. Másfél évnyi munka után megújult a dégi Festetics-kastély történeti kertjében a Parktó és környezete.
A Kaiser Food, az ELMŰ-ÉMÁSZ, az Árpád Pálinka, és egy új budapesti szórakoztató központ adott megbízásokat a PR, az online marketing, a közösségi média, a branded content és a meglepetés marketing megoldásokat ötvöző hibridkommunikációs ügynökségnek.
A Content Marketing Awardot idén első alkalommal hirdette meg a Kreatív szaklap azzal a céllal, hogy megtalálja az elmúlt két év legjobb tartalommarketing-megoldásait.
A Wunderman Budapest digitális és ügyfélkapcsolati igazgatója, Bánki Attila készített egy összefoglalót arról, hogy melyek azok a leggyakoribb hibák, amelyeket a performancia marketing kampányokban el szoktak követni.
A Maxus Hungary nyerte a Media Markt-Saturn Holding Kft. több fordulós médiatenderét. Az elektronikai áruház négy ügynökség közül választotta ki a győztest.
Mindkét nevezett munkájával díjat nyert a reklámügynökség a MAKSZ által 15. alkalommal megrendezett fesztiválon.

Az Adamskyvel nyaral a Pepsi

7124
Az ügynökség bővíti együttműködését a UPC Magyarországgal, és miután megnyerte a Pepsi márciusi tenderét, egy új ügyféllel is büszkélkedhet.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése