TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Levi’s tervezte, de a vevő inspirálta

7421
A Live In Levi’s kampány az ikonikus 501-es farmer előtt tiszteleg azzal, ahogy azt mutatja be, egy-egy zenész miként viseli mindennapjaiban ezt a farmert.
Magyarország 2013. után újra elnyerte a Legjobb Plakát különdíjat a világ legrangosabb szakácsversenyén!

Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja

Akár 30%-os, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozásoknak az új digitális technológiák ...

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...
Teljes körű, integrált PR-, közösségi média és marketing szolgáltatásokat kínál a női célcsoportokra és női vezetőkre szakosodott Leading Lady ügynökség. Ez a vállalati és termék PR-rel foglalkozó FLOW PR mellett, önálló divízióként működik a Splendidea Communications cégcsoporton belül.

Sportkommunikációval erősít a Live PR

7402
A Magyar Vitorlás Szövetség és az A-Híd OSC Újbuda vízilabdaklub is a Live PR-t bízta meg kommunikációjuk szervezésével és lebonyolításával.
A HTX ismét jól kifőzte, és valami maradandóval köszöntötte a 2015-ös évet.
A PR-t és online marketinget ötvöző hibridkommunikációs ügynökség 200 ezer rajongót számláló Facebook portfóliója a közeljövőben tovább bővülhet.
A százéves vállalat edukációs kampánnyal kívánja növelni magyarországi ismertségét, időről-időre aktuális híreket jelentet meg egészségügyi témákban.
A gyantázásra specializálódott nemzetközi Wax In The City franchise-hálózat magyar bevezetésének kommunikációjáért a SAKKOM Interaktív felel.
A francia cég számára idén több sikeres aktivitást is készített az Artvertising – Network Agency.

Isztambuli PR siker a K&H-nak

7349
Isztambulban vette át a K&H a Nemzetközi PR Szövetség Golden World Award díját. A nemzetközi szakmai szervezet zsűrije a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programját díjazta a rangos elismeréssel.
Ismét megdőlt minden rekord, az idei Effie-n a korábbiaknál is több, 147 pályázat indult. 92 nevezés jutott döntőbe és 53 Effie-díj kelt el a Vigadóban megrendezett gálaesten.
A világ egyik legnagyobb, független PR-ügynökségeket tömörítő globális hálózata a romániai Free Communication és az amerikai Bianchi Public Relations felvételével tovább szélesítette globális lefedettségét.

Sikeres a Hajdúsági Magyar Ízek kampánya

7451
Sikeres pályázaton 39.097.495 forint támogatást nyert a Human Telex Kft., amely Debrecenben hozta létre a Hajdúsági Magyar Ízek boltot. (X)
A Terrán tetőcserépgyártó a B&D ComMediát választotta pr-tanácsadójának, mert a magyar családi vállalkozás a sajtókommunikáció területén szeretne erősíteni.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése