TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Masszázs és ülőlabda

1894
Mini-pingpong bajnokságot rendezett a Flow Pr abból az alkalomból, hogy beindította egészségmegőrző programját, valamint rekreációs helyiséget nyitott munkatársai számára. Mindehhez a cég tavaly uniós támogatást nyert a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében.

Összebútoroztak

1460
A POS Media Europe és a Célcsoport Média tulajdonosai megállapodtak a 2010 augusztusában indult akvizíciós folyamat lezárásában, melynek keretében a vevő a Célcsoport Média fennmaradó üzletrészét is megvásárolta.

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...

EFFIE 2010 – A Vateráé a Platina

1072
(BTL.hu) Ünnepélyes keretek között osztották ki idén is a marketing Oscar-t: október 8-án a Nemzeti Színházban megrendezett EFFIE Díjátadó Gálaesten átadták a hatékonysági verseny Arany, Ezüst és Bronz díjait, valamint a Platina EFFIE-t. Az abszolút győztes a Vatera „A megcsalt feleség” kampánya lett.

Megszülettek a kisoroszlánok!

410
Lezárult a Grey Budapest által szervezett Cannes Lions reklámfesztivál Young Lions versenyének magyarországi fordulója, és a szakmai zsűri döntése alapján kiválasztásra került az a két fiatal tehetség, egy art director és egy szövegíró, aki hazánkat képviseli majd a reklámszakma legrangosabb és legnagyobb fesztiválján print kategóriában. A Grey Budapest által szervezett előválogatásra május 10-ig volt lehetőségük jelentkezni a reklám világa iránt érdeklődő 20 és 28 év közötti fiataloknak.

Erősít Magyarországon a Cofidis

289
(BTL.hu)2010-ben erősíti kommunikációs aktivitását a magyarországi hitelezési piac egyik feltörekvő szereplője, a francia hátterű Cofidis. Az elmúlt évek munkájára alapozva és a piac új kihívásaira reagálva idén kommunikációs tevékenységük fokozása mellett döntöttek, s ehhez régi partnereik mellett idén már PR ügynökséget is bevonnak.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...1314151617181920212223242526 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése