TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A T-Mobile augusztus 22-től szeptember 18-ig tartó legújabb okostelefon-kampányát a Rovio világelső Angry Birds játékára építette.

A legkreatívabb dm

2702
Kezdődik a direkt marketing ügynökségek számára meghirdetett John Caples International Awards nemzetközi kreatív verseny idei fordulója.

Négy hónapos programsorozattal mond köszönetet a Fény Utcai Piac

Szeptembertől év végéig „szórakoztató központként” is működik majd a 20 éves Fény Utcai Piac. ...

A Cápák Hete mélyebbre merül, mint valaha

A televíziózás történetének egyik legrégebb óta futó tematikus hete, a nyár cápás eseménye ...

A megbízhatóságra alapoznak

2699
A megközelítőleg 140 éves Kárászy Kft. az Armadillo Kreatív Ügynökséget bízta meg teljes körű marketingtevékenységével.

Auditálnak és oktatnak

2693
A jelen PR és marketingkommunikációs kihívásaira alapozva a Sakkom Interaktív három új szolgáltatást vezet be ügyfelei számára.

Új úton az Amway

2684
A húsz éve a magyar piacon sikeresen tevékenykedő Amway erősíteni kívánja médiajelenlétét és kommunikációját a Live PR segítségével.

Arctréning és márkaépítés

2678
A Hír24 hírportál újrapozícionálására és a re-launch kampány kidolgozására a Sanoma Media a Neo Interactive-ot kérte fel.
Az iPad használatról és hirdetési trendekről készített hatásos infografikát a Carnation. A teljes képösszefoglaló a cikkben látható.

Szörnyen jó fesztivál megjelenés

2667
A nyáron a Monster energiaital márka összesen hat zenei fesztiválon képviseltette magát, melyekhez az Extreme Rendezvényügynökség biztosította a technikai hátteret.

Ősztől új Grey/G2 vezető

2636
A budapesti Grey/G2 iroda új társ-ügyvezetője, a német Kai Löhde a Grey kelet-közép-európai működésért felelős igazgatójával, Tóth B. Gáborral közösen vezeti a továbbiakban az ügynökséget.
Online és social media-csatornák kifejlesztése és tartalom előállításra írt ki közbeszerzési tendert az V. kerületi önkormányzat.
Humoros, 90 részes websorozatot készít a We Group gimnazisták ötletei alapján, amely az interneten kívül a McDonald's üzlethálózatában lesz majd megtekinthető július második felétől.

Meghosszabított Effie nevezés 

2560
A szervezők meghosszabbították az Effiere szánt pályamunkák leadási határidejét. A jelentkezők még július 29-ig nevezhetnek az idén 10. alkalommal megrendezett reklámhatékonysági versenyre.

Beolvad a Red Dot

2254
Május 3-ától a Profimedia lett a Red Dot fotóügynökség új tulajdonosa.

Az Anderson viszi a Hell-t

1903
A Hell Energy meghívásos kommunikációs tenderén az Anderson Communications lett a győztes, amellyel az energiaital-gyártó cég tavaly óta működik együtt.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...1314151617181920212223242526 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése