TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A PR, az online kommunikáció és a content marketing területeire fókuszáló ArvaliCom új, dinamikusan növekvő nemzetközi és hazai KKV ügyfelekkel kezdte az új évet az egészségügy a szépségipar és a szolgáltatóipar területéről.
A megújulás célja többek között az volt, hogy a vállalat egy naprakész, modern website-al rendelkezzen, amely követi a mai internetes használat trendjeit, a változó felhasználói igényekhez pedig maximálisan alkalmazkodik.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az Aquaworld útnak indította a „mobil OFF, élmény ON!” programsorozatot, melynek első eseménye ...
Két és fél hónapja a Human Dialog és gyártópartnerei (Skyfilm, Peakfilm) pro bono felajánlásaként debütált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány Tartsd életben! kampányfilmje
Az RTL Klub, a TV2 és az Emocionális ügynökség után Árkos Bence a Lakatos Márk neve fémjelezte businessben folytatja pályafutását.
Az Ogilvy & Mather Budapest koncepciójából született kampánnyal nyerte el a Stevie-díj bronz fokozatát „Reputáció és márkakommunikáció” kategóriában a MOL Group UPPP kampánya.
A felvásárlásnak köszönhetően a digitális hirdetések is bekerültek az integrált kommunikációs vállalat portfoliójába.
Az ArvaliCom kreatívjai karácsonykor sem okoztak csalódást. Meglepetést annál inkább.

A Levi’s tervezte, de a vevő inspirálta

7421
A Live In Levi’s kampány az ikonikus 501-es farmer előtt tiszteleg azzal, ahogy azt mutatja be, egy-egy zenész miként viseli mindennapjaiban ezt a farmert.
Magyarország 2013. után újra elnyerte a Legjobb Plakát különdíjat a világ legrangosabb szakácsversenyén!
Teljes körű, integrált PR-, közösségi média és marketing szolgáltatásokat kínál a női célcsoportokra és női vezetőkre szakosodott Leading Lady ügynökség. Ez a vállalati és termék PR-rel foglalkozó FLOW PR mellett, önálló divízióként működik a Splendidea Communications cégcsoporton belül.

Sportkommunikációval erősít a Live PR

7402
A Magyar Vitorlás Szövetség és az A-Híd OSC Újbuda vízilabdaklub is a Live PR-t bízta meg kommunikációjuk szervezésével és lebonyolításával.
A HTX ismét jól kifőzte, és valami maradandóval köszöntötte a 2015-ös évet.
A PR-t és online marketinget ötvöző hibridkommunikációs ügynökség 200 ezer rajongót számláló Facebook portfóliója a közeljövőben tovább bővülhet.
A százéves vállalat edukációs kampánnyal kívánja növelni magyarországi ismertségét, időről-időre aktuális híreket jelentet meg egészségügyi témákban.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése