TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A PR, az online kommunikáció és a content marketing területeire fókuszáló ArvaliCom új, dinamikusan növekvő nemzetközi és hazai KKV ügyfelekkel kezdte az új évet az egészségügy a szépségipar és a szolgáltatóipar területéről.
A megújulás célja többek között az volt, hogy a vállalat egy naprakész, modern website-al rendelkezzen, amely követi a mai internetes használat trendjeit, a változó felhasználói igényekhez pedig maximálisan alkalmazkodik.

Megjelent a Budapest Design Map

Megjelent a Budapest Design Map, a budapesti design szcéna legátfogóbb térképe. Az ingyenes ...

GAS – egy divatmárka kezdete és jövő szezonja

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb ...
Két és fél hónapja a Human Dialog és gyártópartnerei (Skyfilm, Peakfilm) pro bono felajánlásaként debütált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány Tartsd életben! kampányfilmje
Az RTL Klub, a TV2 és az Emocionális ügynökség után Árkos Bence a Lakatos Márk neve fémjelezte businessben folytatja pályafutását.
Az Ogilvy & Mather Budapest koncepciójából született kampánnyal nyerte el a Stevie-díj bronz fokozatát „Reputáció és márkakommunikáció” kategóriában a MOL Group UPPP kampánya.
A felvásárlásnak köszönhetően a digitális hirdetések is bekerültek az integrált kommunikációs vállalat portfoliójába.
Az ArvaliCom kreatívjai karácsonykor sem okoztak csalódást. Meglepetést annál inkább.

A Levi’s tervezte, de a vevő inspirálta

7421
A Live In Levi’s kampány az ikonikus 501-es farmer előtt tiszteleg azzal, ahogy azt mutatja be, egy-egy zenész miként viseli mindennapjaiban ezt a farmert.
Magyarország 2013. után újra elnyerte a Legjobb Plakát különdíjat a világ legrangosabb szakácsversenyén!
Teljes körű, integrált PR-, közösségi média és marketing szolgáltatásokat kínál a női célcsoportokra és női vezetőkre szakosodott Leading Lady ügynökség. Ez a vállalati és termék PR-rel foglalkozó FLOW PR mellett, önálló divízióként működik a Splendidea Communications cégcsoporton belül.

Sportkommunikációval erősít a Live PR

7402
A Magyar Vitorlás Szövetség és az A-Híd OSC Újbuda vízilabdaklub is a Live PR-t bízta meg kommunikációjuk szervezésével és lebonyolításával.
A HTX ismét jól kifőzte, és valami maradandóval köszöntötte a 2015-ös évet.
A PR-t és online marketinget ötvöző hibridkommunikációs ügynökség 200 ezer rajongót számláló Facebook portfóliója a közeljövőben tovább bővülhet.
A százéves vállalat edukációs kampánnyal kívánja növelni magyarországi ismertségét, időről-időre aktuális híreket jelentet meg egészségügyi témákban.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése