TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az év első hónapjaiban a hamburgi székhelyű Otto Group közép-európai leányvállalatával, az Otto Central Europe Kft-vel és a Work Force Zrt. munkaerő-kölcsönző- és közvetítővel bővült az ArvaliCom ügyfélköre.

Barátságkampányt indít a NESCAFÉ 3in1

7640
A közösségi médiában hisz, de a közös kávézásban rejlő lehetőségeket, személyes találkozásokat különösen fontosnak tartja a NESCAFÉ. A márka annak is utánanéz, hogy hol szerezzük a barátainkat és hogyan ápoljuk a barátságot mi magyarok.

Több, mint 8000 magyar általános iskolás vágott bele a K&H pénzügyi vetélkedőjébe

Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő. ...

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...
Szépségipar, egészségügy, épületgépészet – három szektorból négy új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél, amely egyúttal új, nagyobb irodába is költözött.
Sárdi Tamás tölti be az idén 15 éves :;progressive:; reklámügynökség Head of Copy pozícióját.
A Bridgestone Magyarország a Premier Kommunikációs Irodát választotta magyarországi PR ügynökségének.
A márkaismertség-növelés jegyében új kreatív koncepcióval és reklámkampánnyal debütált május elsején a Budapest Bank.
Több mint 40 kiváló pályamű közül választották ki Nagy Ailen Anna munkáját azon a filmpályázaton, amelyet a Nespresso, mint a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos támogatója írt ki Magyarországon.
A PR, az online kommunikáció és a content marketing területeire fókuszáló ArvaliCom új, dinamikusan növekvő nemzetközi és hazai KKV ügyfelekkel kezdte az új évet az egészségügy a szépségipar és a szolgáltatóipar területéről.
A megújulás célja többek között az volt, hogy a vállalat egy naprakész, modern website-al rendelkezzen, amely követi a mai internetes használat trendjeit, a változó felhasználói igényekhez pedig maximálisan alkalmazkodik.
Két és fél hónapja a Human Dialog és gyártópartnerei (Skyfilm, Peakfilm) pro bono felajánlásaként debütált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány Tartsd életben! kampányfilmje
Az RTL Klub, a TV2 és az Emocionális ügynökség után Árkos Bence a Lakatos Márk neve fémjelezte businessben folytatja pályafutását.
Az Ogilvy & Mather Budapest koncepciójából született kampánnyal nyerte el a Stevie-díj bronz fokozatát „Reputáció és márkakommunikáció” kategóriában a MOL Group UPPP kampánya.
A felvásárlásnak köszönhetően a digitális hirdetések is bekerültek az integrált kommunikációs vállalat portfoliójába.
Az ArvaliCom kreatívjai karácsonykor sem okoztak csalódást. Meglepetést annál inkább.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése