TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A belvárosban tágasabb a Gemius-nak

4783
A cég ügyfeleit ezentúl a Szép utcában várja: a piackutató intézet leányvállalata megduplázta alkalmazottai számát és így kinőtte régi irodáját.

Az Action Global sikere

4772
Az Action Global Communications nyerte el a megbízást a soros ciprusi EU-elnökség weboldalának kezelésére.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Árgaranciával indul az új budapesti taxi

Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei ...

Ismét lesz Golden Dove

4765
A DIMSZ 4 év után ismét megszervezi a hazai direktkommunikációs szakma legrangosabb versenyét. A zsűri különdíjat is kioszt Best Mobile Solution néven.

Álmatlanság és perfekcionizmus

4743
2002. augusztus 18. 14 óra – ez volt az a perc, amikor Erdős Gergely két barátjával elhatározta, hogy reklámügynökséget fog alapítani. Az Insomniát.
A mobilkommunikációval és promócióval foglalkozó médiaképviselet újrastrukturálja kereskedelmi részlegét.

Az ACG segíti az Ökumenikus Segélyszervezet kampányát

4728
A Magyar Ökumenikus Segélyszervezet az etióp családokat támogató, Kovács Koko István nevével fémjelzett adománygyűjtő kampányt indított.

Új kreatív igazgató a Wellnél

4723
Júniustól a tapasztalt reklámszakember, Brassai Kornél a Well Reklámügynökség kreatív igazgatója.

A magyar ACG a világ legjobbjai között

4687
Az ACG idén a világ legjobbjai közé is bekerült az Effie globális hatékonyságot mérő indexe alapján.

EFFIE nevezési határidő hosszabbítás plusz

4683
A szervezők döntése értelmében még egy hetet kapnak a pályázatot beadni szándékozók, a végső nevezési határidő június 29.

A Grey/G2 a Kraft Foods új shoppermarketing ügynöksége

4676
A Kraft és az ügynökség a Milka mellett két másik branden, a TUC-on és a Sport szeleten is együttműködik a jövőben.
A márkapozicionálási tanácsadás mellett a neo adta a portál új szlogenjét (A női oldalam), logóját, arculatát és a „Mosoly a Tiéd” koncepciót.

Új szakember a Human Telexnél

4663
Új vezető szövegírót igazolt le Molnár Andrea személyében a Human Telex Reklámügynökség.
Kövesházi Dániel és Marosi Gergely Cyber kategóriában, Erdész Ádám és Nagy Máté Design kategóriában képviseli Magyarországot az 59. Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon.

Megváltozott az EFFIE nevezési határideje

4637
A nevezni szándékozók kérésének eleget téve a szervezők meghosszabbítják egy héttel a pályázatok beadásának határidejét, az új nevezési határidő: június 22.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése