TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

EFFIE nevezési határidő hosszabbítás plusz

4683
A szervezők döntése értelmében még egy hetet kapnak a pályázatot beadni szándékozók, a végső nevezési határidő június 29.

A Grey/G2 a Kraft Foods új shoppermarketing ügynöksége

4676
A Kraft és az ügynökség a Milka mellett két másik branden, a TUC-on és a Sport szeleten is együttműködik a jövőben.

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az Aquaworld útnak indította a „mobil OFF, élmény ON!” programsorozatot, melynek első eseménye ...
A márkapozicionálási tanácsadás mellett a neo adta a portál új szlogenjét (A női oldalam), logóját, arculatát és a „Mosoly a Tiéd” koncepciót.

Új szakember a Human Telexnél

4663
Új vezető szövegírót igazolt le Molnár Andrea személyében a Human Telex Reklámügynökség.
Kövesházi Dániel és Marosi Gergely Cyber kategóriában, Erdész Ádám és Nagy Máté Design kategóriában képviseli Magyarországot az 59. Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon.

Megváltozott az EFFIE nevezési határideje

4637
A nevezni szándékozók kérésének eleget téve a szervezők meghosszabbítják egy héttel a pályázatok beadásának határidejét, az új nevezési határidő: június 22.

Költözött és repült az OMG

4629
A PHD, az OMD és az OMG Innovációjának képviselői lehetetlen repülőszerkezetet építettek, és nevezték a Redbull Röpnapon.

Az E.ON ismét az Adamsky-t választotta

4619
Technikailag új szerződést kötöttek a felek, azonban a munka szünet nélkül folytatódik, hiszen az elmúlt két év során is az Adamsky Advertising-gel dolgozott az energiacég.
41 magyar nevezés érkezett az 59. nemzetközi Cannes Lions Kreatív Fesztiválra. Hazánkból 12 ügynökség 9 kategóriában nevezett.
Péntek este a Budavári Libamájfesztivál keretében, a Nyugati Romkertben tartotta ügyfélpartiját a Human Telex Reklámügynökség.

Kiosztották a 13. Arany Penge díjakat

4570
A szakma legjobb alkotóit és alkotásait ünneplő Arany Penge gálán 54 trófeát – 9 Arany, 11 Ezüst és 34 Bronz Pengét adtak át a delegáltaknak.

A Young&Partners a Lidl ügynöksége

4560
Egy évre szóló szerződést kötött a Lidl a Young&Partners Kft-vel.

A legpengébb rendezvény

4544
Arany Pengével díjazták a Human Telex Reklámügynökséget a Red Bull Pilvaker esemény megszervezéséért a rendezvényes megoldások kategóriában.
Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség négy tagszervezete: az AGB Nielsen, a GfK Hungária, az Ipsos és a Medián.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése