TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

70 pályamű az EFFIE döntőjében

5218
Magyarország legjelentősebb reklámügynökségei rekordszámú, 125 pályázatot nyújtottak be a 11. alkalommal megrendezett EFFIE-re.

Egészségfejlesztés a Factorynál

5216
A Factory Creative Studio Kft. több mint 9 millió forintot nyert pályázaton munkahelyi egészségfejlesztő programok megvalósítására.

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Just Creative: két új megbízás a Sanomától

5204
A csapat kiválóan debütált tavaly a Kiadónál, így idén ismét megbízták a Marie Claire Fashion Days PR feladatainak elvégzésével.

Új stratégiai igazgató az ADDICT-nél

5200
A szervezeti fejlesztésnek részeként mostantól Máriás Patrick az ADDICT Interactive stratégiai igazgatója.

Befejeződött az EACA ügynökségi képzése

5186
Az EACA (European Association of Communications Agencies) hat modulos, először meghirdetett ügynökségi képzésének első évada lezárult.

Erősíti csapatát a Mood Media

5141
Németh Kingát nevezte ki értékesítési és marketing igazgatónak az eladáshelyi marketing megoldásokat és zenei háttérszolgáltatást biztosító vállalat.

Két megbízás a Premiernek

5137
A Kommunikációs Iroda látja el a 15. Magyar Termék Nagydíj díjátadójának PR feladatait és a Zöldfarm termékcsalád kommunikációját.

Magyar regionális HR- igazgató a Sanománál

5076
Horváth B. Soma tölti be a Sanoma Media közép-kelet európai HR-igazgatói pozícióját, e mellett irányítja a vállalat HR-területét is.

Az ACG-nél folytatja Nagy László

5069
Társ-kreatívigazgatóként csatlakozik az ügynökséghez: az offline megbízásokért és a digitális kampányok fejlesztéséért felel.

Kai Loehde visszatér Németországba

5061
Miután a szakember befejezte magyarországi küldetését Grey/G2-nél, rövidesen visszatér otthoni ügynökségéhez.

Bartók János a MetLife élén

5053
A MetLife, Inc. bejelentette, hogy Bartók Jánost nevezi ki a MetLife magyarországi vállalatainak vezérigazgatójává.

Filmgyártás a Person Communications-nél

5051
A főleg online felhasználásra gyártott filmekre specializálódó új üzletágat a meglévő ügyféligények kielégítésére hozták létre, így a gyártási feladatokat is belső szakemberek végzik majd.

Magyar partnerre talált az Opel

5033
Központi beszállítót választott a franciaországi Opel: a nyugat-európai ügynökségek közül a magyar Carussel Group lett a befutó.
A tavaly nyári online kreatív- és az év végi social média tendereken elnyert megbízásokat követően a Tchibo 2012-ben a neo-t választotta digitális kommunikációs stratégiai partneréül.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése