TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kai Loehde visszatér Németországba

5061
Miután a szakember befejezte magyarországi küldetését Grey/G2-nél, rövidesen visszatér otthoni ügynökségéhez.

Bartók János a MetLife élén

5053
A MetLife, Inc. bejelentette, hogy Bartók Jánost nevezi ki a MetLife magyarországi vállalatainak vezérigazgatójává.

Több mint harminc hazai PR esettanulmány egy könyvben

Az Akadémia Kiadó gondozásában jelent meg a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság ...

Megújult a SPAR kommunikációja

Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. ...

Filmgyártás a Person Communications-nél

5051
A főleg online felhasználásra gyártott filmekre specializálódó új üzletágat a meglévő ügyféligények kielégítésére hozták létre, így a gyártási feladatokat is belső szakemberek végzik majd.

Magyar partnerre talált az Opel

5033
Központi beszállítót választott a franciaországi Opel: a nyugat-európai ügynökségek közül a magyar Carussel Group lett a befutó.
A tavaly nyári online kreatív- és az év végi social média tendereken elnyert megbízásokat követően a Tchibo 2012-ben a neo-t választotta digitális kommunikációs stratégiai partneréül.

Megvan az MT Zrt. tenderének győztese

4969
A HG360, az Eurolex Consulting és az Aera közösen, pályázati együttműködés keretében nyerte el a Magyar Turizmus Zrt. kreatív és PR feladatok ellátására kiírt tenderét.

Pr-ügynökséget választott a CIB

4946
A Front Page Communications stratégiai és napi szintű kommunikációs feladatok ellátásával egyaránt segíti a bankcsoport kommunikációs osztályának munkáját.

Rekordszámú nevezés a hazai EFFIE-n

4938
A 11. EFFIE-re beérkezett pályázatok száma a tavalyi rekordot megdöntve több mint 25%-kal szárnyalta túl a 10. EFFIE-t.

Távozik az Integrált Média ügyvezetője

4926
Lemondott posztjáról Menyhárt Mária, az Integrált Média Megoldások Kft. ügyvezető igazgatója. A szakember a cég indulása óta vezette a kereskedőházat.

A GamaxMédia kommunikációs partnere a Just Creative

4885
A GamaxMédia a Just Creative Kommunikációs Ügynökséget bízta meg bemutatkozó sajtókampányának kidolgozásával és végrehajtásával.

Üvegben utazik a Human Telex

4854
A világ egyik legnagyobb sík- és ipari üveg márkája a Human Telex Reklámügynökséget bízta meg régiós B2B kampányának kivitelezésével.

A MAKSZ tagja lett a Hinora

4846
2012. július 1-től a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége beválasztotta tagjai közé a Hinora Marketing Groupot.

Alelnök-választás az MMSZ-nél

4832
A Magyar Marketing Szövetség június elején tartotta meg az alakuló elnökségi ülését, melynek egyik legfontosabb feladata az alelnökök megválasztása volt.
A Kraft Foods a Grey/G2-t bízta meg shoppermarketing feladatainak ellátásával.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése