TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Euro RSCG Worldwide neve Havas Worldwide-ra változott, felvéve a magyar származású alapító, Charles-Louis Havas nevét, aki 1835-ben alapította a vállalatot.

A Grey az Év Hálózatos Ügynöksége

5264
A Grey EMEA az egyik legszigorúbb reklámhatékonysági versenyen, az Euro Effies Awards Gálán Brüsszelben nyerte el a rangos díjat.

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

Most, hogy behavazott minket a tél, nem árt átgondolni, mit tehetünk azért, hogy ne fázzunk, ...

Neo az IAB-ban

5260
A 10 éves digitális ügynökség számos piacépítő innovációt jelentetett meg az utóbbi években: IAB tagként a megkezdett utat folytatja.

Az első Sándor Imre PR-Díjak

5256
A Magyar Public Relations Szövetség hírnévmenedzsment és projekt kategóriákban ismerte el az élenjáró hazai ügynökségek munkáit.

70 pályamű az EFFIE döntőjében

5218
Magyarország legjelentősebb reklámügynökségei rekordszámú, 125 pályázatot nyújtottak be a 11. alkalommal megrendezett EFFIE-re.

Egészségfejlesztés a Factorynál

5216
A Factory Creative Studio Kft. több mint 9 millió forintot nyert pályázaton munkahelyi egészségfejlesztő programok megvalósítására.

Just Creative: két új megbízás a Sanomától

5204
A csapat kiválóan debütált tavaly a Kiadónál, így idén ismét megbízták a Marie Claire Fashion Days PR feladatainak elvégzésével.

Új stratégiai igazgató az ADDICT-nél

5200
A szervezeti fejlesztésnek részeként mostantól Máriás Patrick az ADDICT Interactive stratégiai igazgatója.

Befejeződött az EACA ügynökségi képzése

5186
Az EACA (European Association of Communications Agencies) hat modulos, először meghirdetett ügynökségi képzésének első évada lezárult.

Erősíti csapatát a Mood Media

5141
Németh Kingát nevezte ki értékesítési és marketing igazgatónak az eladáshelyi marketing megoldásokat és zenei háttérszolgáltatást biztosító vállalat.

Két megbízás a Premiernek

5137
A Kommunikációs Iroda látja el a 15. Magyar Termék Nagydíj díjátadójának PR feladatait és a Zöldfarm termékcsalád kommunikációját.

Magyar regionális HR- igazgató a Sanománál

5076
Horváth B. Soma tölti be a Sanoma Media közép-kelet európai HR-igazgatói pozícióját, e mellett irányítja a vállalat HR-területét is.

Az ACG-nél folytatja Nagy László

5069
Társ-kreatívigazgatóként csatlakozik az ügynökséghez: az offline megbízásokért és a digitális kampányok fejlesztéséért felel.

Kai Loehde visszatér Németországba

5061
Miután a szakember befejezte magyarországi küldetését Grey/G2-nél, rövidesen visszatér otthoni ügynökségéhez.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése