TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

EFFIE 2012: 3 arany és 1 bronz az ACG-nek

5434
Idén is az ACG gyűjtötte be a legtöbb szakmai elismerést a Reklámszakma Oscar-jának számító nemzetközi hatékonysági verseny hazai fordulóján.

Újabb Effie-ket nyert a hazai Grey/ G2

5431
Két Bronz Effie díjjal jutalmazták ügynökség „Tündérszép Kezek Versenye” nevű kampányát.

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Még aranyosabb az Aranypéntek

5430
Arany EFFIE díjjal értékelték az Aranypéntek kampányt, melyet a Human Telex Reklámügynökség a Dreher Sörgyárak Zrt. számára készített 2011-ben.

Megmutatjuk, hogyan mulat a magyar!

5321
Kapd össze magad, most csütörtökön a tengerparton reklámszakmai buli, gyere velünk!

Egy helyre szállt a három legszebb galamb

5297
Tarolt a közös vezetésű, de szuverén ügynökségekből álló Lowe+Draft csoport a Golden Dove díjátadóján.
Bennó Kata partnerkapcsolati vezetőjeként folytatja munkáját, Szabó Ákos az üzletfejlesztésért és az online értékesítésért felel.

Erősít a Próbakő

5294
A Próbakő Marsiczki Tímea személyében, Senior kommunikációs tanácsadóval erősíti csapatát.

New York-ban a Neo Interactive

5293
Nemzetközi tenderen nyerte a neo a megbízást a Fresh Digital Group weboldalának megújítására.

Stratégiai igazgató az ADDICT Interactive-nél

5281
Máriás Patrick a komplex és átfogó kommunikációs stratégiák kidolgozásáért, az online eszközök és a többi BTL terület együttes alkalmazásáért felel.

Új európai regionális alelnök a Shellnél

5271
Kapitány István Houstonban folytatja munkáját, Tim Ford pedig az európai és dél-afrikai értékesítési és operatív ügyekért felel.
Az Euro RSCG Worldwide neve Havas Worldwide-ra változott, felvéve a magyar származású alapító, Charles-Louis Havas nevét, aki 1835-ben alapította a vállalatot.

A Grey az Év Hálózatos Ügynöksége

5264
A Grey EMEA az egyik legszigorúbb reklámhatékonysági versenyen, az Euro Effies Awards Gálán Brüsszelben nyerte el a rangos díjat.

Neo az IAB-ban

5260
A 10 éves digitális ügynökség számos piacépítő innovációt jelentetett meg az utóbbi években: IAB tagként a megkezdett utat folytatja.

Az első Sándor Imre PR-Díjak

5256
A Magyar Public Relations Szövetség hírnévmenedzsment és projekt kategóriákban ismerte el az élenjáró hazai ügynökségek munkáit.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése