TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az év végi hajrá elején a korábbi, élőszereplős reklámfilmek után ismét a Tescónak készített animációs reklámfilmekkel jelentkezett a cég.

Új ügyfelek az ArvaliComnál

7796
A világ legnagyobb vegyipari vállalata, egy amerikai-magyar szoftverfejlesztő cég és a világ egyik vezető óramárkája is új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél.

Majkával írat nyári slágert a SPAR

A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat ...

Az E.ON napelemmel forgatott klippet a Gorillaznak

A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel ...
Metykó Tibor, a B2B és B2C szegmensben is jártas szakember ügyféloldalról érkezett.
Az áruházlánc Napi Fogás nevű kampánya a „Direkt” kategóriában bizonyította, hogy egy hagyományos szegmensben is lehet innovatív programmal indulni.
Tóth Krisztián július 1-től már nem vesz részt a digitális kreatív ügynökség napi munkájában, de terveiről egyelőre még nem árult el részleteket.
A foci EB ideje alatt óriáskivetítőn, igazi stadionhangulatban követhetik élőben a meccseket a labdarúgás szerelmesei a bevásárlóközpont tetőkertjén.
Az év első hónapjaiban a hamburgi székhelyű Otto Group közép-európai leányvállalatával, az Otto Central Europe Kft-vel és a Work Force Zrt. munkaerő-kölcsönző- és közvetítővel bővült az ArvaliCom ügyfélköre.

Barátságkampányt indít a NESCAFÉ 3in1

7640
A közösségi médiában hisz, de a közös kávézásban rejlő lehetőségeket, személyes találkozásokat különösen fontosnak tartja a NESCAFÉ. A márka annak is utánanéz, hogy hol szerezzük a barátainkat és hogyan ápoljuk a barátságot mi magyarok.
Szépségipar, egészségügy, épületgépészet – három szektorból négy új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél, amely egyúttal új, nagyobb irodába is költözött.
Sárdi Tamás tölti be az idén 15 éves :;progressive:; reklámügynökség Head of Copy pozícióját.
A Bridgestone Magyarország a Premier Kommunikációs Irodát választotta magyarországi PR ügynökségének.
A márkaismertség-növelés jegyében új kreatív koncepcióval és reklámkampánnyal debütált május elsején a Budapest Bank.
Több mint 40 kiváló pályamű közül választották ki Nagy Ailen Anna munkáját azon a filmpályázaton, amelyet a Nespresso, mint a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos támogatója írt ki Magyarországon.
A PR, az online kommunikáció és a content marketing területeire fókuszáló ArvaliCom új, dinamikusan növekvő nemzetközi és hazai KKV ügyfelekkel kezdte az új évet az egészségügy a szépségipar és a szolgáltatóipar területéről.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése