TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az ügynökséget a piacvezető lakástakarék meghívásos tenderen választotta ki PR, médiaszervezés, employer branding és közösségi média feladatokra.
A reklám jövőjét kutatja a Republic Group és a Kreatív közös konferenciája, ahol a jelen tendenciái alapján vizsgálják a jövő marketingkommunikációs trendjeit.

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Shortlistes a Souldrops

A Golden Hammer és az Aranypenge első helyezés után ismét van ok örülni a márka kapcsán. ...
Európa egyik legismertebb sportcélú étrendkiegészítő márkája a KRQ kommunikációs ügynökséget kérte fel.
2017-től a magyarországi márkák teljes körű digitális stratégiai tervezése és taktikai megvalósítása is a ComLab feladata.
Az év végi hajrá elején a korábbi, élőszereplős reklámfilmek után ismét a Tescónak készített animációs reklámfilmekkel jelentkezett a cég.

Új ügyfelek az ArvaliComnál

7796
A világ legnagyobb vegyipari vállalata, egy amerikai-magyar szoftverfejlesztő cég és a világ egyik vezető óramárkája is új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél.
Metykó Tibor, a B2B és B2C szegmensben is jártas szakember ügyféloldalról érkezett.
Az áruházlánc Napi Fogás nevű kampánya a „Direkt” kategóriában bizonyította, hogy egy hagyományos szegmensben is lehet innovatív programmal indulni.
Tóth Krisztián július 1-től már nem vesz részt a digitális kreatív ügynökség napi munkájában, de terveiről egyelőre még nem árult el részleteket.
A foci EB ideje alatt óriáskivetítőn, igazi stadionhangulatban követhetik élőben a meccseket a labdarúgás szerelmesei a bevásárlóközpont tetőkertjén.
Az év első hónapjaiban a hamburgi székhelyű Otto Group közép-európai leányvállalatával, az Otto Central Europe Kft-vel és a Work Force Zrt. munkaerő-kölcsönző- és közvetítővel bővült az ArvaliCom ügyfélköre.

Barátságkampányt indít a NESCAFÉ 3in1

7640
A közösségi médiában hisz, de a közös kávézásban rejlő lehetőségeket, személyes találkozásokat különösen fontosnak tartja a NESCAFÉ. A márka annak is utánanéz, hogy hol szerezzük a barátainkat és hogyan ápoljuk a barátságot mi magyarok.
Szépségipar, egészségügy, épületgépészet – három szektorból négy új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél, amely egyúttal új, nagyobb irodába is költözött.
Sárdi Tamás tölti be az idén 15 éves :;progressive:; reklámügynökség Head of Copy pozícióját.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése