TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Bor, Mámor, Morpho

5503
A Morpho Communications nyerte a Basilicus Szőlőbirtok és Borkultúra Központ hazai bevezetésének kommunikációs tenderét

Partnert választott az Aon Hewitt

5490
Az Anderson Communications márkaépítés projekteken és belső kommunikációs megoldásokon dolgozik együtt az Aon Hewitt csapatával.

5 millió a Pepsitől mosolyfestésre

Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy ...

Több mint harminc hazai PR esettanulmány egy könyvben

Az Akadémia Kiadó gondozásában jelent meg a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság ...

Az Avis a One on One-t választotta

5485
A nemzetközi hálózat magyarországi kirendeltségének PR és sajtótevékenységét a One on One Kommunikáció segíti a jövőben.

Romániában terjeszkedik egy magyar ügynökség

5474
Saját irodát nyitott Romániában a főleg eladáshelyi kommunikációval foglalkozó Innovative Solutions (IS) ügynökség.

Effie: Jól szerepeltek az 1%-os kampányok

5465
A társadalmi célú kampány kategóriában, az 1%-os szekcióban több 2011-es alapítványi projekt is kiérdemelte a jelöltlistára (shortlist) kerülést.

EFFIE 2012: 3 arany és 1 bronz az ACG-nek

5434
Idén is az ACG gyűjtötte be a legtöbb szakmai elismerést a Reklámszakma Oscar-jának számító nemzetközi hatékonysági verseny hazai fordulóján.

Újabb Effie-ket nyert a hazai Grey/ G2

5431
Két Bronz Effie díjjal jutalmazták ügynökség „Tündérszép Kezek Versenye” nevű kampányát.

Még aranyosabb az Aranypéntek

5430
Arany EFFIE díjjal értékelték az Aranypéntek kampányt, melyet a Human Telex Reklámügynökség a Dreher Sörgyárak Zrt. számára készített 2011-ben.

Megmutatjuk, hogyan mulat a magyar!

5321
Kapd össze magad, most csütörtökön a tengerparton reklámszakmai buli, gyere velünk!

Egy helyre szállt a három legszebb galamb

5297
Tarolt a közös vezetésű, de szuverén ügynökségekből álló Lowe+Draft csoport a Golden Dove díjátadóján.
Bennó Kata partnerkapcsolati vezetőjeként folytatja munkáját, Szabó Ákos az üzletfejlesztésért és az online értékesítésért felel.

Erősít a Próbakő

5294
A Próbakő Marsiczki Tímea személyében, Senior kommunikációs tanácsadóval erősíti csapatát.

New York-ban a Neo Interactive

5293
Nemzetközi tenderen nyerte a neo a megbízást a Fresh Digital Group weboldalának megújítására.

Stratégiai igazgató az ADDICT Interactive-nél

5281
Máriás Patrick a komplex és átfogó kommunikációs stratégiák kidolgozásáért, az online eszközök és a többi BTL terület együttes alkalmazásáért felel.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése