TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új vezető tanácsadó a Morpho Communications-nél

5621
Nemes Ágnes személyében új taggal bővült a kommunikációs ügynökség menedzsmentje.

A Médiaunió sportkampánya megmozgatta az országot

5600
Nagyszabású gálával zárta májusban elindított „A sport mindenkié!” című kampányát a Médiaunió Alapítvány.

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

Effie után Lollipop az Aranypénteknek

5599
A Kreatív csapata a BTL-alapú integrált kampány kategóriában Ezüst Lollipop díjjal jutalmazta a Dreher Sörgyárak Arany Ászok söréhez kapcsolódó aktivitást.

Arany LolliPOP díjat nyert a Golden Dove

5598
A Café Communications-nek köszönhetően aranyat nyertek a neves illusztrátor, Takács Mari galambjai.

neo – Fundamenta partnerség

5597
A neo Interactive ügynökség lett a Fundamenta stratégiai tanácsadó partnere.

A karácsony az otthonról szól

5547
A KASPEN/JUNG von MATT kreatív ügynökség készítette az IKEA karácsonyi ajánlatának támogatására, melynek szlogenje: „A karácsony az otthonról szól”.

Bor, Mámor, Morpho

5503
A Morpho Communications nyerte a Basilicus Szőlőbirtok és Borkultúra Központ hazai bevezetésének kommunikációs tenderét

Partnert választott az Aon Hewitt

5490
Az Anderson Communications márkaépítés projekteken és belső kommunikációs megoldásokon dolgozik együtt az Aon Hewitt csapatával.

Az Avis a One on One-t választotta

5485
A nemzetközi hálózat magyarországi kirendeltségének PR és sajtótevékenységét a One on One Kommunikáció segíti a jövőben.

Romániában terjeszkedik egy magyar ügynökség

5474
Saját irodát nyitott Romániában a főleg eladáshelyi kommunikációval foglalkozó Innovative Solutions (IS) ügynökség.

Effie: Jól szerepeltek az 1%-os kampányok

5465
A társadalmi célú kampány kategóriában, az 1%-os szekcióban több 2011-es alapítványi projekt is kiérdemelte a jelöltlistára (shortlist) kerülést.

EFFIE 2012: 3 arany és 1 bronz az ACG-nek

5434
Idén is az ACG gyűjtötte be a legtöbb szakmai elismerést a Reklámszakma Oscar-jának számító nemzetközi hatékonysági verseny hazai fordulóján.

Újabb Effie-ket nyert a hazai Grey/ G2

5431
Két Bronz Effie díjjal jutalmazták ügynökség „Tündérszép Kezek Versenye” nevű kampányát.

Még aranyosabb az Aranypéntek

5430
Arany EFFIE díjjal értékelték az Aranypéntek kampányt, melyet a Human Telex Reklámügynökség a Dreher Sörgyárak Zrt. számára készített 2011-ben.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése