TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rohamosan bővül a LEWIS PR

5831
A LEWIS PR globális kommunikációs ügynökség további tíz iroda megnyitását tűzte ki célul 2014-ig.

Mood Media a Premier Outlets Centerben

5823
A Mood Media Hungary, a világ vezető in-store médiavállalatának hazai és kelet-európai képviselete szolgáltatja a Premier Outlets Centerben hallható zenét.

Változások a Music FM-nél

Változásokat jelentett be a 89.5 Music Fm. Eszerint Ada – külföldi munkája miatt – nem lesz ...

Csökkennek a közigazgatás adminisztratív terhei

Az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével az állampolgárok és vállalkozások is jobb szolgáltatást ...

Az Év Sportolója, Sportkampánya

5804
Harmadszor is megrendezi az Év Sportolója szavazást közös szervezésben a Nemzeti Sport és a Blikk kiadója, a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda.

Damjanovich Nebojsa a Grey/G2-nél

5792
Az ismert onlinemarketing szakember, Damjanovich Nebojsa, Digitális marketing stratéga pozícióval erősíti a Grey/G2 digitális részlegét.

Új elnök, új elnökség, új MRSZ

5729
Elnököt és elnökséget választott a Magyar Reklámszövetség, Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője lett a szakmai szervezet első embere.

Ketchum: az év ügynöksége

5714
A Ketchum-hálózat nyerte a European Excellence Awards szakmai megmérettetésében az Év Ügynöksége díját.
Az Ogilvy csoport Redworks divíziója nyerte a Ringier Kiadó év végi, meghívásos tenderét, mely a Blikk, Blikk Nők, hot! magazin és a Nemzeti Sport 2013-as ATL-kommunikációjára írtak ki.

Megújult a DIMSZ Etikai Kódexe

5631
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tagjainak közreműködésével megújította Etikai Kódexét, az elkészült Kódexet pedig hatóságok véleményezték.

Új vezető tanácsadó a Morpho Communications-nél

5621
Nemes Ágnes személyében új taggal bővült a kommunikációs ügynökség menedzsmentje.

A Médiaunió sportkampánya megmozgatta az országot

5600
Nagyszabású gálával zárta májusban elindított „A sport mindenkié!” című kampányát a Médiaunió Alapítvány.

Effie után Lollipop az Aranypénteknek

5599
A Kreatív csapata a BTL-alapú integrált kampány kategóriában Ezüst Lollipop díjjal jutalmazta a Dreher Sörgyárak Arany Ászok söréhez kapcsolódó aktivitást.

Arany LolliPOP díjat nyert a Golden Dove

5598
A Café Communications-nek köszönhetően aranyat nyertek a neves illusztrátor, Takács Mari galambjai.

neo – Fundamenta partnerség

5597
A neo Interactive ügynökség lett a Fundamenta stratégiai tanácsadó partnere.

A karácsony az otthonról szól

5547
A KASPEN/JUNG von MATT kreatív ügynökség készítette az IKEA karácsonyi ajánlatának támogatására, melynek szlogenje: „A karácsony az otthonról szól”.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése