TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Unilever Magyarország Kft. minősített beszállítójaként a VIPR Kommunikációs Ügynökség szervezi az AXE nemzetközi kampányának magyar PR tevékenységét.
A világ vezető befektetési társasága magyarországi piaci belépésének kommunikációját az Avantgarde-ra bízta.

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...

DMA Day Budapesten

5950
Hét ország és az európai direkt marketing szövetség képviselői találkoztak Budapesten azért, hogy aktuális piaci és szabályozási kérdésekről egyeztessenek.

Cégek és Ügynökségek

5913
Az elmúlt hetek sem teletek eseménytelenül a hazai ügynökségek körül- NeoNoir, Just Creative, LEWIS PR a középpontban.

Briefeket vár a DIMSZ

5911
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség workshoppal egybekötött szemináriumán az email marketing és a direct mail csatornákat mutatja be hazai valamint nemzetközi kampányokkal.

Testhosszal vezet a Soproni sportkampánya

5897
Már csak egy hétig, február 12-ig lehet voksolni az elmúlt év legjobb sportkampányára az Év Sportolója szavazáson.

Bálozik a Human Telex

5894
Nagyszabású bál szervezésével kezdi a 2013-as éves megbízás teljesítését a Magyar Ízek Kereskedelmi Szövetsége (MIKSZ) Zrt. számára a Human Telex Reklámügynökség.

Szlogen- és logópályázattal indult el a KreaNod

5848
Az első hazai reklámra és designra épülő crowdsourcing startup rögtön saját pályázatokkal kezdte meg működését.
A Havas csoport ma az integrációs stratégiája egy újabb lépését jelentette be, mely az egyszerű és agilis szervezeti felépítését hivatott hangsúlyozni.

Rohamosan bővül a LEWIS PR

5831
A LEWIS PR globális kommunikációs ügynökség további tíz iroda megnyitását tűzte ki célul 2014-ig.

Mood Media a Premier Outlets Centerben

5823
A Mood Media Hungary, a világ vezető in-store médiavállalatának hazai és kelet-európai képviselete szolgáltatja a Premier Outlets Centerben hallható zenét.

Az Év Sportolója, Sportkampánya

5804
Harmadszor is megrendezi az Év Sportolója szavazást közös szervezésben a Nemzeti Sport és a Blikk kiadója, a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda.

Damjanovich Nebojsa a Grey/G2-nél

5792
Az ismert onlinemarketing szakember, Damjanovich Nebojsa, Digitális marketing stratéga pozícióval erősíti a Grey/G2 digitális részlegét.

Új elnök, új elnökség, új MRSZ

5729
Elnököt és elnökséget választott a Magyar Reklámszövetség, Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője lett a szakmai szervezet első embere.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése