TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rohamosan bővül a LEWIS PR

5831
A LEWIS PR globális kommunikációs ügynökség további tíz iroda megnyitását tűzte ki célul 2014-ig.

Mood Media a Premier Outlets Centerben

5823
A Mood Media Hungary, a világ vezető in-store médiavállalatának hazai és kelet-európai képviselete szolgáltatja a Premier Outlets Centerben hallható zenét.

Százmilliós nézettséget hozhatnak az unboxing videók

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra. ...

Gasztrofotó pályázatot indított Skócia kedvenc whiskyje

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek a vállalkozó ...

Az Év Sportolója, Sportkampánya

5804
Harmadszor is megrendezi az Év Sportolója szavazást közös szervezésben a Nemzeti Sport és a Blikk kiadója, a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda.

Damjanovich Nebojsa a Grey/G2-nél

5792
Az ismert onlinemarketing szakember, Damjanovich Nebojsa, Digitális marketing stratéga pozícióval erősíti a Grey/G2 digitális részlegét.

Új elnök, új elnökség, új MRSZ

5729
Elnököt és elnökséget választott a Magyar Reklámszövetség, Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője lett a szakmai szervezet első embere.

Ketchum: az év ügynöksége

5714
A Ketchum-hálózat nyerte a European Excellence Awards szakmai megmérettetésében az Év Ügynöksége díját.
Az Ogilvy csoport Redworks divíziója nyerte a Ringier Kiadó év végi, meghívásos tenderét, mely a Blikk, Blikk Nők, hot! magazin és a Nemzeti Sport 2013-as ATL-kommunikációjára írtak ki.

Megújult a DIMSZ Etikai Kódexe

5631
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tagjainak közreműködésével megújította Etikai Kódexét, az elkészült Kódexet pedig hatóságok véleményezték.

Új vezető tanácsadó a Morpho Communications-nél

5621
Nemes Ágnes személyében új taggal bővült a kommunikációs ügynökség menedzsmentje.

A Médiaunió sportkampánya megmozgatta az országot

5600
Nagyszabású gálával zárta májusban elindított „A sport mindenkié!” című kampányát a Médiaunió Alapítvány.

Effie után Lollipop az Aranypénteknek

5599
A Kreatív csapata a BTL-alapú integrált kampány kategóriában Ezüst Lollipop díjjal jutalmazta a Dreher Sörgyárak Arany Ászok söréhez kapcsolódó aktivitást.

Arany LolliPOP díjat nyert a Golden Dove

5598
A Café Communications-nek köszönhetően aranyat nyertek a neves illusztrátor, Takács Mari galambjai.

neo – Fundamenta partnerség

5597
A neo Interactive ügynökség lett a Fundamenta stratégiai tanácsadó partnere.

A karácsony az otthonról szól

5547
A KASPEN/JUNG von MATT kreatív ügynökség készítette az IKEA karácsonyi ajánlatának támogatására, melynek szlogenje: „A karácsony az otthonról szól”.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése