TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Briefeket vár a DIMSZ

5911
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség workshoppal egybekötött szemináriumán az email marketing és a direct mail csatornákat mutatja be hazai valamint nemzetközi kampányokkal.

Testhosszal vezet a Soproni sportkampánya

5897
Már csak egy hétig, február 12-ig lehet voksolni az elmúlt év legjobb sportkampányára az Év Sportolója szavazáson.

A Pepsi bejelentkezett Madonna és Matthew McConaughey kókuszvizéért

Kevesebb mint egymilliárd dollárért vásárolná föl a PepsiCo a kókuszitalairól ismert Vita Cocót. ...

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Bálozik a Human Telex

5894
Nagyszabású bál szervezésével kezdi a 2013-as éves megbízás teljesítését a Magyar Ízek Kereskedelmi Szövetsége (MIKSZ) Zrt. számára a Human Telex Reklámügynökség.

Szlogen- és logópályázattal indult el a KreaNod

5848
Az első hazai reklámra és designra épülő crowdsourcing startup rögtön saját pályázatokkal kezdte meg működését.
A Havas csoport ma az integrációs stratégiája egy újabb lépését jelentette be, mely az egyszerű és agilis szervezeti felépítését hivatott hangsúlyozni.

Rohamosan bővül a LEWIS PR

5831
A LEWIS PR globális kommunikációs ügynökség további tíz iroda megnyitását tűzte ki célul 2014-ig.

Mood Media a Premier Outlets Centerben

5823
A Mood Media Hungary, a világ vezető in-store médiavállalatának hazai és kelet-európai képviselete szolgáltatja a Premier Outlets Centerben hallható zenét.

Az Év Sportolója, Sportkampánya

5804
Harmadszor is megrendezi az Év Sportolója szavazást közös szervezésben a Nemzeti Sport és a Blikk kiadója, a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda.

Damjanovich Nebojsa a Grey/G2-nél

5792
Az ismert onlinemarketing szakember, Damjanovich Nebojsa, Digitális marketing stratéga pozícióval erősíti a Grey/G2 digitális részlegét.

Új elnök, új elnökség, új MRSZ

5729
Elnököt és elnökséget választott a Magyar Reklámszövetség, Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője lett a szakmai szervezet első embere.

Ketchum: az év ügynöksége

5714
A Ketchum-hálózat nyerte a European Excellence Awards szakmai megmérettetésében az Év Ügynöksége díját.
Az Ogilvy csoport Redworks divíziója nyerte a Ringier Kiadó év végi, meghívásos tenderét, mely a Blikk, Blikk Nők, hot! magazin és a Nemzeti Sport 2013-as ATL-kommunikációjára írtak ki.

Megújult a DIMSZ Etikai Kódexe

5631
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tagjainak közreműködésével megújította Etikai Kódexét, az elkészült Kódexet pedig hatóságok véleményezték.

Új vezető tanácsadó a Morpho Communications-nél

5621
Nemes Ágnes személyében új taggal bővült a kommunikációs ügynökség menedzsmentje.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése