TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A WWF Magyarország Wood Pencil díjának a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a White Rabbit reklámügynökség egyaránt örülhet.

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

7941
Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, startupok imázsépítésével foglalkozó divíziójának, az Enginy-nek vezetése is.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...
Az Electrolux Lehel Kft. brand és corporate PR tevékenységeinek támogatásával bízta meg kommunikációs tenderénrk nyertesét, a Stern Communicationst.

Boost Strategy Director a Morphónál

7925
Döbrögi Andrea feladata az ügyfelek üzleti folyamatainak fellendítése a kommunikációs célok, célcsoportok és eszközök újragondolásával, valamint a hatékonyságot növelő irányok megtalálása.
A Geometry Cégcsoporthoz tartozó Ogilvy fiataljai design és cyber kategóriában is elsők lettek, a PR-csapat pedig dobogós helyet szerzett a Young Cannes Lions hazai előválogatóján.
A program első magyar résztvevője, Kába Viktória hazánktól több mint 12 ezer kilóméterre, Vietnámban próbálhatta ki tudását.
A Myron Sponsorship stratégiai szponzorációs tanácsadó ügynökséggel bővült a Multeam360 Kommunikációs Csoport.

A METRO-val dolgozik együtt a Well PR

7900
A METRO Kereskedelmi Kft., a magyar kereskedelmi piac egyik legrégebbi meghatározó szereplőjének meghívásos tenderét a Well PR nyerte.

A Crome Communication nyerte a BMW tenderét

7893
Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group.
Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Magyar Suzuki Zrt. 2017-es vállalati kommunikációs és sajtókapcsolati feladatait a Morpho.
Az ügynökséget a piacvezető lakástakarék meghívásos tenderen választotta ki PR, médiaszervezés, employer branding és közösségi média feladatokra.
A reklám jövőjét kutatja a Republic Group és a Kreatív közös konferenciája, ahol a jelen tendenciái alapján vizsgálják a jövő marketingkommunikációs trendjeit.
Európa egyik legismertebb sportcélú étrendkiegészítő márkája a KRQ kommunikációs ügynökséget kérte fel.
2017-től a magyarországi márkák teljes körű digitális stratégiai tervezése és taktikai megvalósítása is a ComLab feladata.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése