TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata.
Az ArvaliCom egy 100 országban 60 PR-rel és kormányzati kapcsolatokkal foglalkozó ügynökségi hálózat részévé vált.

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...
A FrieslandCampina Hungária ZRt. meghívásos tenderét a Well PR nyerte.
A WWF Magyarország Wood Pencil díjának a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a White Rabbit reklámügynökség egyaránt örülhet.

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

7941
Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, startupok imázsépítésével foglalkozó divíziójának, az Enginy-nek vezetése is.
Az Electrolux Lehel Kft. brand és corporate PR tevékenységeinek támogatásával bízta meg kommunikációs tenderénrk nyertesét, a Stern Communicationst.

Boost Strategy Director a Morphónál

7925
Döbrögi Andrea feladata az ügyfelek üzleti folyamatainak fellendítése a kommunikációs célok, célcsoportok és eszközök újragondolásával, valamint a hatékonyságot növelő irányok megtalálása.
A Geometry Cégcsoporthoz tartozó Ogilvy fiataljai design és cyber kategóriában is elsők lettek, a PR-csapat pedig dobogós helyet szerzett a Young Cannes Lions hazai előválogatóján.
A program első magyar résztvevője, Kába Viktória hazánktól több mint 12 ezer kilóméterre, Vietnámban próbálhatta ki tudását.
A Myron Sponsorship stratégiai szponzorációs tanácsadó ügynökséggel bővült a Multeam360 Kommunikációs Csoport.

A METRO-val dolgozik együtt a Well PR

7900
A METRO Kereskedelmi Kft., a magyar kereskedelmi piac egyik legrégebbi meghatározó szereplőjének meghívásos tenderét a Well PR nyerte.

A Crome Communication nyerte a BMW tenderét

7893
Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group.
Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Magyar Suzuki Zrt. 2017-es vállalati kommunikációs és sajtókapcsolati feladatait a Morpho.
Az ügynökséget a piacvezető lakástakarék meghívásos tenderen választotta ki PR, médiaszervezés, employer branding és közösségi média feladatokra.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése