TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A program első magyar résztvevője, Kába Viktória hazánktól több mint 12 ezer kilóméterre, Vietnámban próbálhatta ki tudását.
A Myron Sponsorship stratégiai szponzorációs tanácsadó ügynökséggel bővült a Multeam360 Kommunikációs Csoport.

A bevonó stratégia lesz a sikeres vezetés titka

Az elmúlt években a hazai projektmenedzsment presztízse ugrásszerűen nőtt meg, a nemzetközi ...

A kika hosszútávra tervez nálunk

A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési ...

A METRO-val dolgozik együtt a Well PR

7900
A METRO Kereskedelmi Kft., a magyar kereskedelmi piac egyik legrégebbi meghatározó szereplőjének meghívásos tenderét a Well PR nyerte.

A Crome Communication nyerte a BMW tenderét

7893
Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group.
Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Magyar Suzuki Zrt. 2017-es vállalati kommunikációs és sajtókapcsolati feladatait a Morpho.
Az ügynökséget a piacvezető lakástakarék meghívásos tenderen választotta ki PR, médiaszervezés, employer branding és közösségi média feladatokra.
A reklám jövőjét kutatja a Republic Group és a Kreatív közös konferenciája, ahol a jelen tendenciái alapján vizsgálják a jövő marketingkommunikációs trendjeit.
Európa egyik legismertebb sportcélú étrendkiegészítő márkája a KRQ kommunikációs ügynökséget kérte fel.
2017-től a magyarországi márkák teljes körű digitális stratégiai tervezése és taktikai megvalósítása is a ComLab feladata.
Az év végi hajrá elején a korábbi, élőszereplős reklámfilmek után ismét a Tescónak készített animációs reklámfilmekkel jelentkezett a cég.

Új ügyfelek az ArvaliComnál

7796
A világ legnagyobb vegyipari vállalata, egy amerikai-magyar szoftverfejlesztő cég és a világ egyik vezető óramárkája is új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél.
Metykó Tibor, a B2B és B2C szegmensben is jártas szakember ügyféloldalról érkezett.
Az áruházlánc Napi Fogás nevű kampánya a „Direkt” kategóriában bizonyította, hogy egy hagyományos szegmensben is lehet innovatív programmal indulni.
Tóth Krisztián július 1-től már nem vesz részt a digitális kreatív ügynökség napi munkájában, de terveiről egyelőre még nem árult el részleteket.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése