TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Hankook Tire Magyarország Kft. teljeskörű PR kommunikációs feladatait a Morpho. A stratégiai tervezés és tanácsadás, valamint a márka erősítése mellett a kommunikációs ügynökség a CSR és a közösségi média feladatokban működik együtt legújabb nagyvállalati ügyfelével.
Partneri együttműködést kötött a Secret Stories esküvői magazin az Adaptive Mediával.

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

Most, hogy behavazott minket a tél, nem árt átgondolni, mit tehetünk azért, hogy ne fázzunk, ...
Az idén húsz éves ügynökség felel a Land Rover és a Jaguár márkakommunikációjáért, valamint a tizenkét szállodát üzemeltető Mellow Mood Hotels teljeskörű PR kommunikációjáért.
A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service csapatát Szilágyi Fiorella, a PR divíziót pedig Zámbó Anna vezeti. A Republic Group létszáma az elmúlt hónapban meghaladta a 100 főt.
Az IT-szektoron kívülről érkező Bridge Fund tagok hozzájárulása révén tovább erősödik a Bridge Budapest.
Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata.
Az ArvaliCom egy 100 országban 60 PR-rel és kormányzati kapcsolatokkal foglalkozó ügynökségi hálózat részévé vált.
A FrieslandCampina Hungária ZRt. meghívásos tenderét a Well PR nyerte.
A WWF Magyarország Wood Pencil díjának a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a White Rabbit reklámügynökség egyaránt örülhet.

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

7941
Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, startupok imázsépítésével foglalkozó divíziójának, az Enginy-nek vezetése is.
Az Electrolux Lehel Kft. brand és corporate PR tevékenységeinek támogatásával bízta meg kommunikációs tenderénrk nyertesét, a Stern Communicationst.

Boost Strategy Director a Morphónál

7925
Döbrögi Andrea feladata az ügyfelek üzleti folyamatainak fellendítése a kommunikációs célok, célcsoportok és eszközök újragondolásával, valamint a hatékonyságot növelő irányok megtalálása.
A Geometry Cégcsoporthoz tartozó Ogilvy fiataljai design és cyber kategóriában is elsők lettek, a PR-csapat pedig dobogós helyet szerzett a Young Cannes Lions hazai előválogatóján.
A program első magyar résztvevője, Kába Viktória hazánktól több mint 12 ezer kilóméterre, Vietnámban próbálhatta ki tudását.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése