TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Csobot Adél és a dzsungel-reality győztes Molnár Andi együtt léptek színre az Arena Plaza ünnepi promóciójában.
Újabb nemzetközi elismerést kapott a HG360 Magyar Turizmus Zrt-nek készített image filmje, a ’Think Hungary – More than expected’.

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...
A homok- és festékanimációkat készítő Quartzbox páros a Peugeot 308 SW-t meséli el művészi eszközeivel.
Van ok a pacsira: 5 év alatt több mint 6 millió vásárló, valamint félmillió elérhető termék több mint 1000 márkától.
A Simple, az OTP Mobil alkalmazása és a Samsung, a világ legnagyobb mobiltelefongyártója közösen dolgozik az okostelefonos fizetés elterjesztésén.
A WienTourismus elismert nemzetközi írókat – köztük Dalos Györgyöt – kérte fel, hogy foglalják össze a témához kapcsolódó gondolataikat.
Magyarország legnépszerűbb ismeretterjesztő kiadványa újabb izgalmas témával jelentkezik. Garfield idén ősszel a szigetek varázslatos világát mutatja be.
Biztonságosan az éjszakában is! Ezzel a szlogennel, az iskolakezdéssel egy időben indult a 101 éves tapasztalattal rendelkező Főtaxi online kampánya.
A MOL és az OTP Bank által alapított Multipont Program tavalyi megújulásának évfordulóján indul útjára a már több mint 800 ezer kártyabirtokost számláló törzsvásárlói program legújabb kampánya.

Tony Bennett és Lady Gaga egy albumon?

7279
Ez nem a régi lemez, és ezt az H&M is jól érzi. Ez nem a régi lemez, és ezt az H&M is jól érzi. A márka a 2014-es Holiday kampányához két távoli korszak és zenei stílus ikonját kérte fel.
A Paksi Atomerőmű és az MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. interaktív kiállítása a nyíregyházi VIDOR Fesztiválon zárta nyári fesztiválkörútját a hétvégén.
Hazatért az a lány, aki egymillió forintot, 10 hét utazgatást és több mint 15 perc hírnevet nyert frappáns videójával.
A légitársaság őszi kampánybeharangozó játékában virtuális képeslapírással lehet beszállni, majd elszállni melegebb éghajlatra.
Lezárult a zenész legutóbbi kampánya, amelyben szabadságharcosként küzdött az éves szabadságolások és a kikapcsolódás fontossága mellett.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése