TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Együtt kampányol a NoSalty és a Danone

7029
A Danone és a NoSalty közös kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a natúr friss tejtermékek sokszínű felhasználási módjára, valamint a kiegyensúlyozott és változatos táplálkozásban betöltött szerepére.
Április másodika mérföldkő az Air France számára. A légitársaság ugyanis ezen a napon új szlogennel, új reklámkampánnyal jelentkezik egyszerre 12 országban.

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...

A McDonald’s már könyvet is árul

7025
Áprilistól a lánc hazai éttermeiben a már jól ismert játékok mellett mesekönyvet is választhat a gyerek a Happy Meal menük mellé, igaz fizetni kell érte.

Hashtageld be a Swarovski lookod!

7015
Az Instagramon hirdet versenyt a divat iránt érdeklődőknek az ékszermanufaktúra.Nem árt szeretni a márkát, mert az indulás feltétele és a nyeremény is Swarovski.
A Rézangyal és a Tankcsapda közös promóciója valószínűleg nem a minőségi gyümölcspárlatok, hanem a rock zene rajongóira céloz.
Shakirával kötött nemzetközi együttműködési megállapodást a Danone Csoport.

Zsozsó megújul

6988
A Jófogás.hu kabalafigurájának harmadik reklámfilmje, amely képi világban és hangulatban is újat mutat, a napokban került adásba.
A város több pontján is felfigyeltek a hatalmas, emberi agyra, amely földalattival látogatott el a Hősök terére, ahol turistákkal készített közös fotókat.

Reakciós kávé

6969
Országos promóciót indított a Nescafé a 3in1 Classic termékéhez kapcsolódóan Nescafé Reakció néven.

Vonat orrán ették a chipset

6948
A Chio Facebook játékának győztesei egy mozdony elejére kötözve csipszeztek, majd egy évre megmenekültek a csipszadótól.
Nézze meg exkluzív fotóinkat, amelyek tegnap készültek Johannesburgban, ahol a Shell V-Power Nitro+ Festival az üzemanyaggyártó csúcstermékét népszerűsítette.

Őrült hősöket keres a Coca-Cola

6923
Egész éven átívelő kampányba kezdett a Coca-Cola, amely a „nyiss a boldogságra” platformba illeszkedik.

Egy hétig olcsóbb lesz a mexikói

6917
A hatéves Arriba fél áron kínálja a mexikói gasztronómiát ünnepi promóciójában.

Késélre menő promóció

6919
11 féle exkluzív kerámiakést vásárolhatnak meg a Blikk Nők mellé február elejétől az olvasók.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése