TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Zsozsó megújul

6988
A Jófogás.hu kabalafigurájának harmadik reklámfilmje, amely képi világban és hangulatban is újat mutat, a napokban került adásba.
A város több pontján is felfigyeltek a hatalmas, emberi agyra, amely földalattival látogatott el a Hősök terére, ahol turistákkal készített közös fotókat.

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek ...

Reakciós kávé

6969
Országos promóciót indított a Nescafé a 3in1 Classic termékéhez kapcsolódóan Nescafé Reakció néven.

Vonat orrán ették a chipset

6948
A Chio Facebook játékának győztesei egy mozdony elejére kötözve csipszeztek, majd egy évre megmenekültek a csipszadótól.
Nézze meg exkluzív fotóinkat, amelyek tegnap készültek Johannesburgban, ahol a Shell V-Power Nitro+ Festival az üzemanyaggyártó csúcstermékét népszerűsítette.

Őrült hősöket keres a Coca-Cola

6923
Egész éven átívelő kampányba kezdett a Coca-Cola, amely a „nyiss a boldogságra” platformba illeszkedik.

Egy hétig olcsóbb lesz a mexikói

6917
A hatéves Arriba fél áron kínálja a mexikói gasztronómiát ünnepi promóciójában.

Késélre menő promóció

6919
11 féle exkluzív kerámiakést vásárolhatnak meg a Blikk Nők mellé február elejétől az olvasók.

Örök emléket ígér az óvszeróriás

6915
A Durex profi fotóssal várja a szerelmes párokat a belvárosban Valentin-nap alkalmából.

A Milka beveti az áruházi Szeretetkereket

6909
Amint azt már ez elmúlt években megszokhattuk, a Milka idén is különleges kampánnyal készül a Valentin-napra.

Rexona F1: a versenypálya legjobbja

6733
A Rexona F1 installációjával a hazai POPAI Awards POP verseny „nem tartós” kategóriájának első helyét szerezte meg az Unilever.

Hibridlevél: egyszerűbb, gyorsabb

6552
Egyszerűsödik a postai levélküldési folyamat. A Hibridlevél Kft. innovatív szolgáltatásával levelét számítógépről is elküldheti.

Vitték a szalámit, mint a cukrot!

6441
Budapest Airport 2. termináljának tranzitjában egy hónapig dübörgött a hungaricum-promóció, ami megduplázta az eladásokat.

Az NFC-t teszteli a MasterCard

6151
A MasterCard –helyi partnereivel együttműködve - elindította az egy érintéssel működő, NFC alapú fizetés tesztelését Brazíliában.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése