TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat kell beküldeni, ezekből dolgozik majd Majka.
A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb történetmesélő keresését.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...
Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál kampánya.
Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, hiszen a festői mezővárost imádja a kamera.
Hat kategóriában díjazta a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” elnevezésű verseny pályamunkáit.
A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek az Instagram vállalkozó kedvű gasztrofotósai.
A Véget nem érő Bókhoz mindenki hozzá tud járulni, aki dicsérő szavakkal illeti egy női ismerősét, szerelmét vagy családtagját a megadott portálon.
Magyarország legnépszerűbb rock zenekarának gitárosa lett a Harley-Davidson magyarországi nagykövete.
A Millstatt tó főlé magasodó hegyoldalon hamarosan üvegtetejű bungaló várja vendégeit. A helyi turisztikai hivatal ingyen éjszakákat ajándékoz 5 párnak.
Szökjön ki egy fürdőbe! Ezzel a címmel indított kampányt a Magyar Fürdőszövetség, hogy szolgáltatásait télen is népszerűsítse.

Megérkezett az Actimel új TV szpotja

7880
Tavaly az Actimel egy modern, provokatív világot épített fel, a munka és a mindennapok hőseinek dedikálva a kommunikációját.

Autópálya-matrica kampányt indít az OTP Mobil

7851
A kampány célja, hogy felhívja az autósok figyelmét a matricavásárlás egyszerű és kényelmes módjára.
A 2016. szeptember 12. és november 27. között zajló kampány több ezer érdeklődőt vonzott, az akciót Facebook és Instagram-alapú nyereményjáték zárta.

Apa-fiú sztorit forgatott karácsonyra az Unicum

7807
A családi hagyományokat és a családot összetartó erőket helyezi a középpontjába a Zwack Unicum kisfilmje, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése