TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hazatért az a lány, aki egymillió forintot, 10 hét utazgatást és több mint 15 perc hírnevet nyert frappáns videójával.
A légitársaság őszi kampánybeharangozó játékában virtuális képeslapírással lehet beszállni, majd elszállni melegebb éghajlatra.

Még mindig kevés tejterméket fogyasztanak a gyerekek

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft. ...

Új marketingvezető és új PR és CSR menedzser a Samsungnál

2017 májusától Witsch Gerda marketingvezetőként folytatja munkáját a Samsung Electronics Magyar ...
Lezárult a zenész legutóbbi kampánya, amelyben szabadságharcosként küzdött az éves szabadságolások és a kikapcsolódás fontossága mellett.
A Shell küldetésének tekinti, hogy szenvedéllyé tegye a vezetést minden magyar autós számára, ezért most egy országos verseny keretében keresi a legizgalmasabb élményt nyújtó hazai autós útvonalakat.

Huligánkodott a Hooligans

7244
Csipáék először festékszóróval támadtak néhány kellékre és egymásra, majd megmutatták mire képes négy profi zenész pár hordóval, két szájharmonikával és üres üvegekkel.
Habár 30 különböző cidermárkával találkozhatunk a hazai boltok polcain, és ez a szegmens hazánkban évről évre egyre népszerűbb, a fogyasztók keveset tudnak a minőségi almaborról.

Heineken Cities - fedezd fel Budapest titkait!

7208
A Heineken saját városunk titkait fedi fel a hazánkban most induló Cities kampányában, amelynek reklámfilmje e héttől látható. A kampány részeként a világ nagyvárosait, köztük Budapestet megjelenítő limitált kiadású palackokkal is készül a márka.

Ingyen iszik, aki taxival megy Rióba

7205
„Legyél a Főtaxi vendége a RIO-ban!” headlinnal indult el a Főtaxi és a RIO közös nyári promóciós kampánya.

Babáznak a vízilabdás lányok

7203
A Vízilabda Európa-bajnokság nemzeti főszponzora különleges ajándékkal, az EB kabalafigurájának óriás változatával lepte meg az első mérkőzése előtt álló női válogatottat.
Július 12-én a Cirkuszok éjszakája rendezvénysorozat keretében Balatonlellére látogat a német Casselly cirkuszi család és négy afrikai elefántja, hogy közösen fürdőzhessenek a magyar tengerben.

FUNBALL kampánnyal dobja fel a nyarat a Pepsi

7199
A Pepsi egész nyarat átívelő kampányában nyereményjáték, fesztivál aktivitás és budapesti kitelepülés szerepel.

A Durex tesztelésre bíztat a fesztiválokon

7195
A Durex idén három fesztiválon szervez aktivitást, amelynek lényege, hogy Élménydokik segítségével élményterápiára invitálja a fesztiválozókat.
Az üzemanyag-forgalmazó elindította rendhagyó nyári „Mindenki nyerhet” kampányát, amelyben a tankolások után garantált a jutalom.

Vezérszurkolókat keres az MVM

7179
A budapesti Vízilabda Európa-bajnokság nemzeti főszponzora kampányt hirdet a legelhivatottabb vízilabda szurkolók felkutatására.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése