TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ingyenes párizsi hétvégét ad az Air France egy selfie-ért, na meg persze némi tempóért, a nyertes ugyanis csak 140 perccel az indulás előtt sorsolják.

Kultcandy kampány a Trafónak

7083
A Kultcandy egyszerre design nyalóka és egy bármely Trafó előadásra beváltható, 3000 forint értékű voucher, egyedi, számozott dobozban.

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...
A Coca-Cola Vállalat történetének egyik legnagyobb szabású vb kampányába kezdett. A cél: meghívni a világot a futball közös ünneplésére.
Április elején indult el a Főtaxi tavaszi kampánya, amelyben az új, okostelefonra letölthető taxirendelő applikációját népszerűsíti a társaság.

A foci jó hatással lehet a látásunkra

7058
A ZEISS első Magyarországon forgatott reklámspotja a focira épít, címe Szemüveget a bírónak!

Frakkos utcazenészek a Blahán

7049
Elindult a Nestea tavaszi flash mob sorozata, ezért a következő napokban egy klasszikus vonósnégyes bukkan majd fel a főváros forgalmas pontjain.

Több olvasóért kapar a Ringier

7048
Öt héten át tart majd a nyári labdarúgó-világbajnokság felvezető játéka a Nemzeti Sportban.
A napokban vicces videó bukkant fel az interneten abból az alkalomból, hogy a UPC Magyarország megkötötte ötszázezredik internet-előfizetési szerződését.

Együtt kampányol a NoSalty és a Danone

7029
A Danone és a NoSalty közös kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a natúr friss tejtermékek sokszínű felhasználási módjára, valamint a kiegyensúlyozott és változatos táplálkozásban betöltött szerepére.
Április másodika mérföldkő az Air France számára. A légitársaság ugyanis ezen a napon új szlogennel, új reklámkampánnyal jelentkezik egyszerre 12 országban.

A McDonald’s már könyvet is árul

7025
Áprilistól a lánc hazai éttermeiben a már jól ismert játékok mellett mesekönyvet is választhat a gyerek a Happy Meal menük mellé, igaz fizetni kell érte.

Hashtageld be a Swarovski lookod!

7015
Az Instagramon hirdet versenyt a divat iránt érdeklődőknek az ékszermanufaktúra.Nem árt szeretni a márkát, mert az indulás feltétele és a nyeremény is Swarovski.
A Rézangyal és a Tankcsapda közös promóciója valószínűleg nem a minőségi gyümölcspárlatok, hanem a rock zene rajongóira céloz.
Shakirával kötött nemzetközi együttműködési megállapodást a Danone Csoport.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése