TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Fogápolási pályázatot hirdet a dm

7717
A dm idén is pályázatot hirdet magyarországi általános iskoláknak, hogy így hívja fel a figyelmet a fogápolás fontosságára.
Megérkezett Magyarországra az adidas legújabb futball cipő kollekciója: a Speed of Light három modellt vonultat fel.

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...
A Bonduelle és a Russell Hobbs közös nyereményjátékán grill eszközöket és ajándékcsomagot lehet nyerni.
Nem konkrét márkához, hanem vállalati értékeihez és sikereihez kapcsolja a világ- és Európa-bajnok, világcsúcstartó úszót az Uniever Product Zrt.
Az üzletlánc a szurkolókról mintázott kabalákkal és kilométeres jókívánságokkal bíztatja sportolóinkat.

A Rossmannál ismét őrült jó a buli

7697
A drogérialánc idén már a VOLT, a Balaton Sound, az EFOTT, a Sziget és a Strand fesztiválokon is jelen van.
A Jana ebben az évben is a legnagyobb magyar fesztiválok hivatalos vizeként hűsíti a fesztiválozókat.
Az apróhirdetési portál a sikeres ingatlanvásárlás vagy lakásbérlet nyélbe ütése után el is költözteti felhasználóit az új helyre. Sőt, a diákok olcsón tárolhatják dobozaikat az új szemeszterig.
Idén ünnepli 150. évfordulóját az Egyesült Államok legrégebben bejegyzett szeszfőzdéje, a lynchburgi Jack Daniel’s lepárló.
A DeadLens Pictures legújabb produkciója, a One Night a felelős alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet. Az ötlet megfilmesítését a legnagyobb amerikai likőr- és borforgalmazó, a Brown-Forman támogatta.
Mindössze két porszívó szívóerejét kihasználva mászott fel Sierra Blair-Coyle profi sziklamászó nő egy 140 méteres irodaház külső üvegfalán, Szöulban.
A kampány gerincét alkotó reklámfilmben Nagy László válogatott kézilabdázó emberfeletti felkészülése áll szemben a Poli-Farbe Platinum használatának könnyedségével.
Különleges installációval lepte meg az Óbudai Egyetem és a Corvinus Egyetem diákjait az apróhirdetési portál.
A Danubius Hotels Zrt. gondozásában jelent meg Felhőhegyi Balázs Sárkánykalandok I. – A bükfürdői kalamajka című mesekönyve, ami beindította a gyerekek fantáziáját.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése