TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu)A Rafinanz BTL divíziójáé „Az év legsikeresebb promóciója” díj a Trade Magazin és a Nielsen kutató éves versenyén. A Coty Hungary Kft számára végzett adidas-Wii promóció a Non-food kategóriában vitte el a pálmát. A Rafinanz Service Kft., mely Szabó Edit divízióvezetővel az élen az elmúlt évben...
(BTL.hu)Az E.ON az év elején indított nyereményakciót, melynek keretében az online ügyintézést népszerűsítette. A Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft.-vel együttműködésben lebonyolított nyereményjáték ideje alatt 170%-kal nőtt a napi online regisztráló ügyfelek száma és 30 ezer...

6 civil ügyért lehet úszni a harmadik Swimathonon

A négyhetes adománygyűjtő kampány során 6 fontos és izgalmas, ferencvárosi kötődésű, civil ...

Több, mint 8000 magyar általános iskolás vágott bele a K&H pénzügyi vetélkedőjébe

Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő. ...
(BTL.hu)2010. április 10-től a Google és a Kulcs-Soft árukapcsolással ösztönzi a várárlóit. A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. és a Google együttműködése értelmében, mindenki, aki programot, terméktámogatást, oktatást vagy egyéb szolgáltatást vásárol a Kulcs-Soft-tól...

Tévékampányt indít a T-Home

182
(BTL.hu)A „Mintha ott lennél” kreatív főüzenet köré épülő tévékampányt a McCann Erickson Budapest, online megjelenését a Grey Budapest ügynökség...

Tavasszal ismét Glamour-napok!

162
(BTL.hu)Az Axel Springer–Budapest Kiadói Kft. gondozásában megjelenő Glamour magazin idén tavasszal is kedvezményes vásárlásra csábítja olvasóit! A 2010 tavaszi Glamour-napok alkalmával 20-25 vagy akár 40 százalék kedvezménnyel vásárolhatnak...

Testet ölt a vágy – Guru a Pöttyöstől

160
(BTL.hu)A Pöttyös idén tavasszal bemutatja legújabb desszertjét, a Gurut, amely négy összetevőjének és a megszokott Pöttyös minőségnek köszönhetően testet öltött vágyként csábít egy kis nassolásra.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...3435363738394041424344454647 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése