TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Tapasztalat, hogy minden fiatal nyár elején a fesztivál programfüzeteket böngészi és próbálja eldönteni, idén melyiket válassza, hol van a legtutibb program, mi fér bele a nyárra szánt költségkeretbe. A Balaton part legnagyobb szabad téri fesztiválja, a Balaton Sound? A legrégebbi múltra visszatekintő, szigorúan magyar fellépőket felsorakoztató EFOTT?

Toy-Story mánia a Shell töltőállomásokon

499
(BTL.hu) A Shell Hungary Zrt. június 14-én mutatja be szenzációs Toy Story 3. kollekcióját. Minden vásárló, aki legalább 20 liter Shell üzemanyagot vásárol a magyarországi töltőállomásokon, hozzájuthat az öt jópofa, egyedi játék egyikéhez.

Idén is világsztárt várnak az EFOTTra

A 27 éves brit közönségkedvenc, John Newman közösségi oldalán jelentette be, hogy idén ismét ...

Startupokat toboroz a K&H

A pénzintézet most olyan segítséget nyújt a hazai startupok számára, amely a legkritikusabb ...
(BTL.hu) A magyar az egyik legpesszimistább nép a világon? Keveset mosolygunk, és sokat aggódunk? A tapasztalatok és a felmérések szerint sajnos ez így van. Pedig a boldogság és a mosoly testi és lelki egyensúlyt jelent. Ezért a Telenor dolgozói országosan 70 helyszínen keresik Magyarország legszebb mosolyát, aminek a tulajdonosa...

Shrek Magyarországra látogat

489
(BTL.hu) A Shrek 4 magyarországi premierje előtt is találkozhatnak a rajongók a zöld ogréval az OMV jóvoltából: június 12-én déli 12 órától délután 6 óráig Shrek életnagyságban jelenik meg a budapesti Cinema City Arénában. Félnapos program keretében...
(BTL.hu) Teljeskörű vb-adatbankkal, blogokkal, videotartalommal, csiripfallal és nyereményjátékkal várja látogatóit a világbajnokság ideje alatt a Nemzeti Sport Online, ráadásul a mérkőzések élő, szöveges közvetítései már mobilon is könnyedén elérhetőek!

Végre itt a sörmenü!

486
(BTL.hu) A nyári VB láz szükséges kelléke a jéghideg, tökéletesen csapolt Borsodi sör, ami egy hiánypótló gondolatnak köszönhetően most menüben érhető el a Borsodi Szurkolói klub helyszínein; Budapesten 4, országosan pedig további 6 helyen. A Foci legyen Veled! Borsodi promócióhoz kapcsolódóan...
(BTL.hu) A djuice és a Coke Club egy szemtelenül jó lehetőséget nyújt minden bátor, merész és nagyravágyó 26 éven aluli fiatalnak. Ha valaki érezte már úgy egy party után, hogy ennél még ő is tudott volna jobbat csinálni, ha valaki álmodozott már a haverjaival arról...
(BTL.hu) Dreher Antal 1810. június 10-én született Bécsben. A sörkirály 1862-ben vásárolta meg Budapest mellett az akkori Kőbányai Sörházat, amely a folyamatos fejlesztések, az újító ötletek által Európa szerte elismert volt. Születésének 200-ik évfordulója alkalmából a Dreher Sörgyárak most ismét beírja magát a sörtörténelembe! Magyarország meghatározó sörgyártója a 200-ik évforduló alkalmából...
(BTL.hu) Nagyszabású kampányt indított a Filmmúzeum Kojak rendet tesz! címmel.  Budapest főbb közlekedési csomópontjaiban építési hálókon felbukkanó óriáshirdetésekkel találkozhatnak a járókelők, emellett tegnap Kojak hasonmások osztogattak nyalókát a főváros forgalmasabb pontjain, és aktivizálták az érdeklődőket a Facebook játékra.

Lezárult a Completa nyereményvadászata

450
(BTL.hu) Véget ért a Completa tavaszi nyereményjátéka. A résztvevők között számos értékes ajándékot sorsoltak ki; a három legszerencsésebb pedig 1-1 millió forintos fődíjjal lett gazdagabb. 
(BTL.hu) A nyári nyereményjátékok között üdítő színfoltként jelent meg a Borsodi SMS és WEB kódbeküldésen alapuló játéka, mely a „A foci legyen Veled!”  felkiáltással értékes napi nyeremények megszerzését teszi lehetővé...
(BTL.hu)Június 11-én kitör a fociláz, és ekkortól még több érv szól amellett, hogy az autósok megálljanak egy VIVÁ-val rendelkező OMV-töltőállomásnál: a labdarúgó VB ideje alatt a VIVA szendvicsválasztéka a Football Burgerrel bővül.
BTL.hu) 36 intézmény 88 karának közel 500 hallgatója vett részt a második Erste NetBroker Hozamláz játékban....

Izgalmas VB-kampány a Media Marktban

427
(BTL.hu) Magyarországon egyedülálló tippjátékot indít a Media Markt a futball VB előtt.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...3435363738394041424344454647 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése