TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu)Május 17-én indul a Blikk legújabb nyereményjátéka, mellyel 34 napon át minden nap 50.000 forintot és a játék végén 7 milliós fődíjat nyerhetnek az olvasók.

HotBrand lett a NIVEA!

356
(BTL.hu)Lezárult a HotBrands 2009 díjakért folyó küzdelem. A Hotdog.hu internetes közösségi portálon meghirdetett versenyen, a résztvevők Magyarországon forgalomban lévő márkák közül szavazhattak kedvenceikre. A szépségápolás kategória győztese a NIVEA lett....

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Megújult a NIVEA Baby termékcsalád

334
(BTL.hu)A NIVEA Baby termékcsalád összetétele megújult az idén: az új, paraben- és adalékanyag-mentes termékek még gyengédebben ápolják a kisbabák érzékeny bőrét. A NIVEA Baby megújult honlapja még több tartalommal és egy izgalmas megmérettetéssel kedveskedik a modern szülőknek.

Bëlgát a Blikk mellé!

304
(BTL.hu)Május 5-től Bëlga CD-t vásárolhatnak az olvasók a Blikk számai mellé a Relay és az Inmedio hálózataiban. Május 5-től, 2 hétig tart a Blikk akciója, melynek keretében az olvasók 500 Ft-os áron megvehetik a Blikk mellé...
(BTL.hu)A Tesco a Rosenthal céggel együttműködve új hűségakciót indít a korábbi pontgyűjtő akciók sikereinek köszönhetően, amely várhatóan a háziasszonyok körében ismét kedvező fogadtatásra talál. A "Konyhaművészet pontról•pontra" elnevezésű akció keretében...
(BTL.hu)A Shell Hungary Zrt. ismét elindította sikeres promócióját, melynek keretében minden órában 10 000 Ft értékű üzemanyag-utalványt lehet nyerni. Azok a vásárlók, akik a promóció ideje alatt legalább 25 liter Shell üzemanyagot tankolnak..

Férfiak a konyhában? Most megmutathatják!

253
(BTL.hu)Képzelj el egy férfit a konyhában, amint szakértő módon szeleteli a zöldségeket, ellenőrzi a sütő hőmérsékletét, közben pedig finom olívaolajban süti a húst egy profi séfhez méltó vacsorához. Most pedig képzeld el, hogy ez a férfi nem más, mint a te partnered! Még van rá esély...

Új kuponportál indult - Kupontár.hu

248
(BTL.hu)A kuponkampányok olyan helyzetekre kínálnak megoldást, amikor gyorsankell az eladásokat növelni, például szezonális termékek esetében, újdonságokbevezetésénél, de lehet kifutó készlet kipörgetésére, impulzus vásárlásgenerálására vagy kipróbálás ösztönzésre is alkalmazni. A www.kupontár.hu [1]kuponportálon való megjelenés...
(BTL.hu)A Rafinanz BTL divíziójáé „Az év legsikeresebb promóciója” díj a Trade Magazin és a Nielsen kutató éves versenyén. A Coty Hungary Kft számára végzett adidas-Wii promóció a Non-food kategóriában vitte el a pálmát. A Rafinanz Service Kft., mely Szabó Edit divízióvezetővel az élen az elmúlt évben...
(BTL.hu)Az E.ON az év elején indított nyereményakciót, melynek keretében az online ügyintézést népszerűsítette. A Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft.-vel együttműködésben lebonyolított nyereményjáték ideje alatt 170%-kal nőtt a napi online regisztráló ügyfelek száma és 30 ezer...
(BTL.hu)2010. április 10-től a Google és a Kulcs-Soft árukapcsolással ösztönzi a várárlóit. A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. és a Google együttműködése értelmében, mindenki, aki programot, terméktámogatást, oktatást vagy egyéb szolgáltatást vásárol a Kulcs-Soft-tól...

Tévékampányt indít a T-Home

182
(BTL.hu)A „Mintha ott lennél” kreatív főüzenet köré épülő tévékampányt a McCann Erickson Budapest, online megjelenését a Grey Budapest ügynökség...

Tavasszal ismét Glamour-napok!

162
(BTL.hu)Az Axel Springer–Budapest Kiadói Kft. gondozásában megjelenő Glamour magazin idén tavasszal is kedvezményes vásárlásra csábítja olvasóit! A 2010 tavaszi Glamour-napok alkalmával 20-25 vagy akár 40 százalék kedvezménnyel vásárolhatnak...

Testet ölt a vágy – Guru a Pöttyöstől

160
(BTL.hu)A Pöttyös idén tavasszal bemutatja legújabb desszertjét, a Gurut, amely négy összetevőjének és a megszokott Pöttyös minőségnek köszönhetően testet öltött vágyként csábít egy kis nassolásra.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...3132333435363738394041424344 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése