TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu)A Rafinanz BTL divíziójáé „Az év legsikeresebb promóciója” díj a Trade Magazin és a Nielsen kutató éves versenyén. A Coty Hungary Kft számára végzett adidas-Wii promóció a Non-food kategóriában vitte el a pálmát. A Rafinanz Service Kft., mely Szabó Edit divízióvezetővel az élen az elmúlt évben...
(BTL.hu)Az E.ON az év elején indított nyereményakciót, melynek keretében az online ügyintézést népszerűsítette. A Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft.-vel együttműködésben lebonyolított nyereményjáték ideje alatt 170%-kal nőtt a napi online regisztráló ügyfelek száma és 30 ezer...

A Pepsi bejelentkezett Madonna és Matthew McConaughey kókuszvizéért

Kevesebb mint egymilliárd dollárért vásárolná föl a PepsiCo a kókuszitalairól ismert Vita Cocót. ...

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...
(BTL.hu)2010. április 10-től a Google és a Kulcs-Soft árukapcsolással ösztönzi a várárlóit. A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. és a Google együttműködése értelmében, mindenki, aki programot, terméktámogatást, oktatást vagy egyéb szolgáltatást vásárol a Kulcs-Soft-tól...

Tévékampányt indít a T-Home

182
(BTL.hu)A „Mintha ott lennél” kreatív főüzenet köré épülő tévékampányt a McCann Erickson Budapest, online megjelenését a Grey Budapest ügynökség...

Tavasszal ismét Glamour-napok!

162
(BTL.hu)Az Axel Springer–Budapest Kiadói Kft. gondozásában megjelenő Glamour magazin idén tavasszal is kedvezményes vásárlásra csábítja olvasóit! A 2010 tavaszi Glamour-napok alkalmával 20-25 vagy akár 40 százalék kedvezménnyel vásárolhatnak...

Testet ölt a vágy – Guru a Pöttyöstől

160
(BTL.hu)A Pöttyös idén tavasszal bemutatja legújabb desszertjét, a Gurut, amely négy összetevőjének és a megszokott Pöttyös minőségnek köszönhetően testet öltött vágyként csábít egy kis nassolásra.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...2829303132333435363738394041 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése