TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Egy névadás soha nem könnyű. Különösen igaz ez egy olyan sorozat esetében, ami 12 millió amerikai nézőt ültetett a TV elé az első epizódjával. Ezért hirdet játékot az AXN, hogy legújabb sikersorozatának megfelelő címet találjon. A győztes cím beküldője 2 személyre szóló meghívást kap a csatorna zártkörű születésnapi partijára.
(BTL.hu) A Wrigley Hungária Kft. 2010. szeptember 1. és október 27. között nyereményjátékot szervez az Orbit White és az Orbit Professional White termékekre. Az Orbit őszi kampánya illeszkedik az Orbit rágógumi éves kommunikációjába, amely fókuszában...

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...
(BTL.hu) A Kiskegyed megint kitalált valami nőieset! Immár második alkalommal szervez kuponakciót olvasói részére, ezúttal kibővített, átalakított formában. Az akció során kiemelt partnereik kuponjait közel 2,4 millió példányban bocsájtották ki. A kedvezményes vásárlási időszak alatt...

ÁLOMÉV – Indul a Blikk őszi kampánya

912
(BTL.hu) Sikeres tavaszi kampánya után ismét címlap-matricákkal csábítja játékra olvasóit a Blikk: augusztus 30-tól indul az ÁLOMÉV. A nyomtatott sajtóban egyedülálló, de más iparágakban is nagyon ritka promóciós technika lényege...

Universal Channel lett a Hallmarkból

904
(BTL.hu) Szeptember 3-án este 20 órakor Magyarországon is megkezdte sugárzását a Universal Channel. A lendületes, izgalmas karaktereket felvonultató csatorna a város forgalmas pontjain óriás stresszoldó labdákkal és rendőrruhába öltözött hostesslányokkal jelent meg – nem véletlenül.

Együttműködik a Chello és a Babanet

903
(BTL.hu) Augusztus folyamán először működött együtt a Chello Central Europe Műsorszolgáltató Zrt. JimJam mesecsatornája és a Babanet online kismama magazin. A közös szervezésben, JimJam ajándékokért induló nyereményjáték nem várt eredményeket hozott.

ÚJABB KEDVEZMÉNYEK A SHELLNÉL

886
(BTL.hu) A Shell Hungary Zrt. a héten indította el legújabb promócióját országos üzemanyag-hálózatában. A résztvevők akár 15 Ft/liter kedvezményt kaphatnak tankolásuk árából, amennyiben legalább 1500 Ft értékben vásárolnak a shoptermékek kínálatából.
(BTL.hu)A napi fogyasztási cikkek piacára is betörtek az online akciós kuponok, melyekkel jelentős összegeket spórolhatnak a vásárlók. Úgy tűnik, a magyarországi FMCG szektor is megbarátkozott az új trenddel, az előretörés megállíthatatlan, a júliusi akciót már augusztusban követi egy újabb kampány.
(BTL.hu) A Hírek Média szereteknyerni.hu címen új weboldalt indított a Maxima direktmarketing-rendszer tagjai számára. Az oldal lehetőséget biztosít a panelhez való csatlakozásra, bemutatja az aktuális nyereményjátékokat, emellett…
(OTS) - 3 milliárd forintos Uniós fejlesztést kell reklámoznia az ország legjobban fizetett úszómesternőjének. Ő egy hét alatt 250.000 forintot fog keresni. Az állást az kaphatja meg, aki  jelentkezik a sárvári fürdő nem mindennapi álláshirdetésére…
(BTL.hu) A Sziget Fesztivál ideje alatt idén először a Lenovo gondoskodik a fesztiválozók internet elérésének számítástechnikai hátteréről. A cég több mint 160 notebookot és asztali számítógépet bocsát a fesztivál szervezőinek rendelkezésére, melyeket a Szigetre látogatók...
(BTL.hu) Vajon mitől lesz valaki jó kettős ügynök? Talán, ha mindkét fél elhiszi, hogy csak nekik dolgozik. Esetleg, ha mindkét félhez egyaránt hűséges. Végül senkinek sem ad át semmilyen használható információt.” - Ha benned is megfogalmazódtak már hasonló gondolatok, akkor ne hagyd ki az AXN nyereményjátékát, amely...
(BTL.hu) Az Air France és a Disneyland Párizs nemrégiben egy új különleges ajánlattal lepte meg a szórakoztató parkok egynapos látogatóit. Az Air France minden felnőtt utasa közel 30%-ot spórolhat a 2 parkba szóló egynapos jegy árából, és csak a 48 eurós gyerekjegyet kell megvásárolnia.

Megszületett a „Sörözés 10 pontja”!

751
(BTL.hu) A másfél hónappal ezelőtt meghirdetett ötletbörze hatására a magyar sörkedvelők nagyszerű javaslatokat küldtek be a pályázat weboldalára. Az ötletek véleményezésében és a végleges lista kiválasztásában részt vett a népszerű énekes, Rúzsa Magdi és Németh András, a Dreher Sörgyárak sörfőző mestere.  
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...3233343536373839404142434445 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése