TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

HotBrand lett a NIVEA!

356
(BTL.hu)Lezárult a HotBrands 2009 díjakért folyó küzdelem. A Hotdog.hu internetes közösségi portálon meghirdetett versenyen, a résztvevők Magyarországon forgalomban lévő márkák közül szavazhattak kedvenceikre. A szépségápolás kategória győztese a NIVEA lett....

Megújult a NIVEA Baby termékcsalád

334
(BTL.hu)A NIVEA Baby termékcsalád összetétele megújult az idén: az új, paraben- és adalékanyag-mentes termékek még gyengédebben ápolják a kisbabák érzékeny bőrét. A NIVEA Baby megújult honlapja még több tartalommal és egy izgalmas megmérettetéssel kedveskedik a modern szülőknek.

A budapesti Fazekas gimnázium nyerte a First Global Challenge-et

A Washingtonban megrendezett versenyre a világ 162 országából érkeztek robotot építeni. ...

OTP Bank Selfie Színpad a VUF on

A hazai fesztiválpaletta egyik legkedvesebb darabja, az OTP Bank Veszprémi Utcazene fesztivál ...

Bëlgát a Blikk mellé!

304
(BTL.hu)Május 5-től Bëlga CD-t vásárolhatnak az olvasók a Blikk számai mellé a Relay és az Inmedio hálózataiban. Május 5-től, 2 hétig tart a Blikk akciója, melynek keretében az olvasók 500 Ft-os áron megvehetik a Blikk mellé...
(BTL.hu)A Tesco a Rosenthal céggel együttműködve új hűségakciót indít a korábbi pontgyűjtő akciók sikereinek köszönhetően, amely várhatóan a háziasszonyok körében ismét kedvező fogadtatásra talál. A "Konyhaművészet pontról•pontra" elnevezésű akció keretében...
(BTL.hu)A Shell Hungary Zrt. ismét elindította sikeres promócióját, melynek keretében minden órában 10 000 Ft értékű üzemanyag-utalványt lehet nyerni. Azok a vásárlók, akik a promóció ideje alatt legalább 25 liter Shell üzemanyagot tankolnak..

Férfiak a konyhában? Most megmutathatják!

253
(BTL.hu)Képzelj el egy férfit a konyhában, amint szakértő módon szeleteli a zöldségeket, ellenőrzi a sütő hőmérsékletét, közben pedig finom olívaolajban süti a húst egy profi séfhez méltó vacsorához. Most pedig képzeld el, hogy ez a férfi nem más, mint a te partnered! Még van rá esély...

Új kuponportál indult - Kupontár.hu

248
(BTL.hu)A kuponkampányok olyan helyzetekre kínálnak megoldást, amikor gyorsankell az eladásokat növelni, például szezonális termékek esetében, újdonságokbevezetésénél, de lehet kifutó készlet kipörgetésére, impulzus vásárlásgenerálására vagy kipróbálás ösztönzésre is alkalmazni. A www.kupontár.hu [1]kuponportálon való megjelenés...
(BTL.hu)A Rafinanz BTL divíziójáé „Az év legsikeresebb promóciója” díj a Trade Magazin és a Nielsen kutató éves versenyén. A Coty Hungary Kft számára végzett adidas-Wii promóció a Non-food kategóriában vitte el a pálmát. A Rafinanz Service Kft., mely Szabó Edit divízióvezetővel az élen az elmúlt évben...
(BTL.hu)Az E.ON az év elején indított nyereményakciót, melynek keretében az online ügyintézést népszerűsítette. A Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft.-vel együttműködésben lebonyolított nyereményjáték ideje alatt 170%-kal nőtt a napi online regisztráló ügyfelek száma és 30 ezer...
(BTL.hu)2010. április 10-től a Google és a Kulcs-Soft árukapcsolással ösztönzi a várárlóit. A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. és a Google együttműködése értelmében, mindenki, aki programot, terméktámogatást, oktatást vagy egyéb szolgáltatást vásárol a Kulcs-Soft-tól...

Tévékampányt indít a T-Home

182
(BTL.hu)A „Mintha ott lennél” kreatív főüzenet köré épülő tévékampányt a McCann Erickson Budapest, online megjelenését a Grey Budapest ügynökség...

Tavasszal ismét Glamour-napok!

162
(BTL.hu)Az Axel Springer–Budapest Kiadói Kft. gondozásában megjelenő Glamour magazin idén tavasszal is kedvezményes vásárlásra csábítja olvasóit! A 2010 tavaszi Glamour-napok alkalmával 20-25 vagy akár 40 százalék kedvezménnyel vásárolhatnak...

Testet ölt a vágy – Guru a Pöttyöstől

160
(BTL.hu)A Pöttyös idén tavasszal bemutatja legújabb desszertjét, a Gurut, amely négy összetevőjének és a megszokott Pöttyös minőségnek köszönhetően testet öltött vágyként csábít egy kis nassolásra.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...2829303132333435363738394041 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése