TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A szórólap közterületen való terjesztését tiltó rendelet 2010.08.01-én lép hatályba. A szabályzás értelmében tilos bármilyen módon szórólapot terjeszteni közterületen. Se kézbe, se kihelyezve, se kiszórva, se járművek szélvédőjére, se kiragasztva, se felragasztva.
(BTL.hu) Új, nyári online promóciót indított a Borsodi Zenei Fesztiválok a "sör-produkció-pletyka-nyeremény" kulcsszavak jegyében.  A videofeltöltéssel egybekötött nyereményjáték lényege, hogy minél viccesebb és kreatívabb módon kerüljön átadásra egy doboz Borsodi, amit példaértékű videókkal...

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

a Theodora is csatlakozott a népszerű TeSzedd! akcióhoz

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta ...
(BTL.hu) Július 17-én startol a Minimax nagyszabású rendezvénysorozata, a Varázslatos Iskolabusz roadshow. A Varázslatos iskolabusz című rajzfilmsorozatot – közkívánatra – immár harmadik alkalommal vetíti a Minimax. A gyerekek kedvence ezúttal legurul a képernyőről, és országos kalandra indul...
(BTL.hu) Az USA-ban az online kupongyűjtő oldalak minden terméktípusra ontják magukból a kedvezményre jogosító bónokat, addig hazánkban a ruházati cikkek, illatszerek és könyvek után csak most indul a napi fogyasztási cikkekre is beváltható online kuponok időszaka.

Két taxit kérnék a TV2-be!

661
(BTL.hu) A napokban újabb gyöngyszemmel gazdagodott a TV2 promóciós osztályának repertoárja: Bridget Jones, Lara Croft, az Apádra ütök-Vejedre ütök kettős és a Számkivetett után ezúttal a Taxi sorozat mozifilmjeihez készített kreatív előzetest a csapat.

Magyar kultfilmek a festékhez

659
(BTL.hu) Intenzív reklámkommunikációval igyekszik megtartani a Platinum festékcsalád piaci pozícióit a Poli-Farbe festékgyár. A tavalyi óriásplakát és city light kampány után idén print hirdetések és BTL-aktivitások következtek.

Vásárlási láz a meleg idő és a VB miatt

652
(BTL.hu) Az elmúlt hetek kedvező időjárása és a tegnap véget ért foci VB-nek köszönhetően jelentős mértékben megnőtt a sör, üdítőitalok, jégkrém és rágcsálnivalók iránti kereslet. A májusi forgalomhoz képest közel 1,5-szer annyi sör és ásványvíz fogyott. A műszaki cikkek terén...
(BTL.hu) Az izgalmakat, és olykor a komoly fizikai megterhelést is jól bírók számára kínáltak ma különleges álláslehetőséget a fővárosban, a Gödörnél. A Durex új termékének, a RealFeel óvszernek a hazai bevezetéséhez hivatalos óvszertesztelőket keresnek, akik valóban...
(BTL.hu) A Sony Ericsson Nagy Fülkepróba néven szervezte meg az XperiaTM X10 mini telefon bevezető kampányát. A Gödör klubban rendezett különleges eseményen a márka Facebook rajongói oldalán szerveződött csapatok versenyezhettek. A feladat az volt, hogy a lehető legrövidebb idő alatt...
(BTL.hu) A www.lovesexdurex.hu oldalon péntektől 3000 jelentkező regisztrált a Durex hivatalos óvszertesztelő állásának betöltésére. A néhány, utolsóként még elérhető álláslehetőségtől eltekintve már csak az állásbörzéken lehet jelentkezni.
(BTL.hu) Idén nyáron, egyedülálló módon az AXN csatorna legnépszerűbb sorozataival és filmjeivel a tévéképernyőkön kívül is találkozhatunk. Kedvenceink ugyanis leköltöznek a Balaton partjára, a siófoki Coke Club AXN Kertmoziba.
(BTL.hu) Június 11-én mintegy nyolcezren mosolyogtak együtt a Telenorral. Közülük a zsűri Győri Zita mosolyát ítélte a legszebbnek, és jutalmazta egyúttal egész életre szóló ingyenes mobilkommunikációs csomaggal. A Telenor Mosoly Napon a távközlési vállalat dolgozói az országot járva mobiltelefonjukkal gyűjtöttek mosolyokat, és mintegy...
(BTL.hu) A Vodafone egyedülálló közösségi ajánlattal debütál a hazai piacon: a Facebookon keresztül feltöltőkártyás mobilinternet-szolgáltatást vásárlók egyszeri feltöltési jóváírást kapnak, ráadásul annál többet, minél többen vették igénybe ezt a különleges lehetőséget.
(BTL.hu) A sci-fi sorozatok magyar rajongói számára szervez közönségtalálkozót az SFportal július 10-én, szombaton a Hilton Budapest Westend szálló konferencia termébe. Az eseményen az AXN és az AXN Sci-Fi csatornán is látható...
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...3132333435363738394041424344 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése