TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Az izgalmakat, és olykor a komoly fizikai megterhelést is jól bírók számára kínáltak ma különleges álláslehetőséget a fővárosban, a Gödörnél. A Durex új termékének, a RealFeel óvszernek a hazai bevezetéséhez hivatalos óvszertesztelőket keresnek, akik valóban...
(BTL.hu) A Sony Ericsson Nagy Fülkepróba néven szervezte meg az XperiaTM X10 mini telefon bevezető kampányát. A Gödör klubban rendezett különleges eseményen a márka Facebook rajongói oldalán szerveződött csapatok versenyezhettek. A feladat az volt, hogy a lehető legrövidebb idő alatt...

Rekordszámú lojális ügyfél a Magyar Postánál

Tovább erősödik a Magyar Posta 3 éve indult hűségprogramja, amely már több mint 700.000 kártyabirtokos ...

Magyarországon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace

A magyar felhasználók számára is elérhetővé teszi Marketplace szolgáltatását a Facebook. ...
(BTL.hu) A www.lovesexdurex.hu oldalon péntektől 3000 jelentkező regisztrált a Durex hivatalos óvszertesztelő állásának betöltésére. A néhány, utolsóként még elérhető álláslehetőségtől eltekintve már csak az állásbörzéken lehet jelentkezni.
(BTL.hu) Idén nyáron, egyedülálló módon az AXN csatorna legnépszerűbb sorozataival és filmjeivel a tévéképernyőkön kívül is találkozhatunk. Kedvenceink ugyanis leköltöznek a Balaton partjára, a siófoki Coke Club AXN Kertmoziba.
(BTL.hu) Június 11-én mintegy nyolcezren mosolyogtak együtt a Telenorral. Közülük a zsűri Győri Zita mosolyát ítélte a legszebbnek, és jutalmazta egyúttal egész életre szóló ingyenes mobilkommunikációs csomaggal. A Telenor Mosoly Napon a távközlési vállalat dolgozói az országot járva mobiltelefonjukkal gyűjtöttek mosolyokat, és mintegy...
(BTL.hu) A Vodafone egyedülálló közösségi ajánlattal debütál a hazai piacon: a Facebookon keresztül feltöltőkártyás mobilinternet-szolgáltatást vásárlók egyszeri feltöltési jóváírást kapnak, ráadásul annál többet, minél többen vették igénybe ezt a különleges lehetőséget.
(BTL.hu) A sci-fi sorozatok magyar rajongói számára szervez közönségtalálkozót az SFportal július 10-én, szombaton a Hilton Budapest Westend szálló konferencia termébe. Az eseményen az AXN és az AXN Sci-Fi csatornán is látható...
(BTL.hu) Öltözz be designerek ruháiba, versenyezz és nyerd meg az 50.000 Ft-os WAMP Fődíjat! A WAMP a Dívány.hu, életmód site-tal karöltve stílusversenyt indít, amely az egész nyári szezonban várja a vállalkozó kedvű, trendtudatos önjelölteket!
(BTL.hu) A gazdasági válság hatására felértékelődik a próbavásárlások jelentősége. Erről az Európa-szerte megfigyelhető trendről és annak magyarországi hatásairól számolt be a próbavásárló cégeket tömörítő MSPA (Mystery Shopping Providers Association) isztambuli konferenciájának egyetlen magyar résztvevője, a Mystery Visit ügyvezetője.

A TV2 hangja Tom Hanks-szel szigetel

521
(BTL.hu) A Tomb Raider Angelina Jolie-ja és a Bridget Jones filmek Renée Zellweger-e után újabb amerikai sztárral, ezúttal Tom Hanks-szel közösen „forgatott” szokatlan előzetest a TV2 állandó hangja, Bognár Tamás. A TV2-n az elmúlt hónapokban a szokatlan előzeteseket láthattak a szemfüles tévénézők:
(BTL.hu) Magyarországon a kulturális kommunikációban először az Operaház egészítette ki hagyományos marketingkommunikációját a jövőbemutató megoldással. A megoldást a hd Open! szállította.
(BTL.hu) Elindult a Weco-Online Kft utazási hűségprogramja, a HurráKlub (http://www.hurraklub.hu). A program egyediségét a hazai utazási piacon az adja, hogy a Weco-Online Kft. által működtetett legkülönbözőbb utazási oldalak minden vásárlója...
(BTL.hu) Tapasztalat, hogy minden fiatal nyár elején a fesztivál programfüzeteket böngészi és próbálja eldönteni, idén melyiket válassza, hol van a legtutibb program, mi fér bele a nyárra szánt költségkeretbe. A Balaton part legnagyobb szabad téri fesztiválja, a Balaton Sound? A legrégebbi múltra visszatekintő, szigorúan magyar fellépőket felsorakoztató EFOTT?

Toy-Story mánia a Shell töltőállomásokon

499
(BTL.hu) A Shell Hungary Zrt. június 14-én mutatja be szenzációs Toy Story 3. kollekcióját. Minden vásárló, aki legalább 20 liter Shell üzemanyagot vásárol a magyarországi töltőállomásokon, hozzájuthat az öt jópofa, egyedi játék egyikéhez.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...2930313233343536373839404142 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése