TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Lassul a Media Markt-Saturn motorja

1389
(TermékMix) Évekig a Metro csoport húzóvállalatainak számítottak a Saturn és a Media Markt láncok, ám 2010-ben a két társaság bevétele már stagnált, a vásárlók az internetre vándoroltak. A különböző árösszehasonlító portálok a vevők számára megnyitották a konkurens csatornákat – hivatkozik a Handelsblatt cikkére a TermékMix.

Világraszóló ajánlatok

1377
(BTL.hu) A KLM Holland Királyi Légitársaság Világraszóló ajánlatok szlogenű akcióval jelenik meg a magyar piacon is. Csak úgy, mint 2010-ben, idén januárban az utasok újra csábító kedvezményekkel vásárolhatnak repülőjegyeket budapesti indulással több mint nyolcvan útirányba.

Hogyan óvjuk a Földet 2030-ig

Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi ...

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...

Happy New Air 2011!

1340
(BTL.hu) A Wizz Air, Közép-Kelet Európa legnagyobb diszkont légitársasága most nagyszabású promócióval üdvözli az újévet, melyet Magyarországon kívül még 22 országban hirdet meg. A kampány online és rádiós támogatást kap.
(Origo) Per Bank, a Tesco vezérigazgatója a kisebb üzletek nyitásában lát lehetőséget és az önkiszolgáló kasszák további bevezetését is prognosztizálja.

Hírességek a pult mögött

1280
(BTL.hu) Elégedett ügyfeleinek számát szeretné növelni a Magyar Telekom azzal, hogy a karácsonyi csúcsforgalom ideje alatt a T-Pont üzleteiben várakozókat meglepetés akcióval fogadja.

Megújult radiocafe.hu

1234
(BTL.hu) A megújult radiocafe.hu mutatja be elsőként a veszprémi Vad Fruttik zenekar új videoklipjét 2010. november 30-án. Az októberben megjelent Fénystopposok albumról egy hónap alatt a rádiók és a rádióhallgatók kedvencévé vált Nem hiszek videoklipje most egy hétig csak a www.radiocafe.hu oldalon látható!

Különleges nyereményjáték a Vodafone-tól

1144
(BTL.hu) A Vodafone új nyereményjátékot indított a mobiltelefonon történő internet használat népszerűsítésére. A játék – hazánkban eddig egyedülálló módon – csak mobiltelefonon keresztül játszható, számítógépen csak a játék leírása olvasható, illetve a regisztráció lehetséges.

JOY Vásárlási Láz Már mobiltelefonon is!

1139
(BTL.hu) Új, innovatív platformokon közelít az olvasókhoz hazánk legnagyobb példányszámban eladott nemzetközi trendmagazinja, a JOY. A már évek óta hatalmas sikerű, legközelebb 2010. november 3-7. között megrendezett JOY Vásárlási Lázhoz kapcsolódóan mobiltelefonos applikációt fejlesztettek.
(BTL.hu) Amennyiben 2010. október 29. és 2011. január 11. között a Shellnél tankol, akár 40%-os engedménnyel választhat ötféle Samsung termék közül a töltőállomásokon. Nemsokára itt a karácsony – gyűjtsön minél több SMART pontot, így ha összegyűlt 400, 600 vagy 1000 pont a kártyáján, a pontértéktől függően Samsung mikrohullámú sütőt, porszívót, mobiltelefont, digitális fényképezőgépet vagy egy Bluetooth-os kihangosítót vásárolhat kedvezményesen.
(BTL.hu) Míg pár hónapja arról szóltak a hírek, hogy végre Magyarországon is meghonosodni látszik az online kuponozás az FMCG szektorban, addig ma egy még jelentősebb előrelépésről, egy egyedülálló beszállítói kupon kampányról tudunk beszámolni...
(BTL.hu) A Világ Második Legjobb Állása egy karnyújtásnyira. Mindazokat, akik szeretnék luxuskörülmények között bejárni a világ legszebb tájait és ezért még fizetséget is kapni, a Tensi Kft. egy háromfordulós izgalmas játékra invitál.

„We are happy” kampány az ECCO-tól

1109
(BTL.hu) Az ECCO dán cipőgyártó arra keresi a választ, hogy mi teszi boldoggá vásárlóit. A vállalat által létrehozott www.wearehappy.eu/hu honlapon a látogatók elmondhatják, mi okoz nekik örömet, és részt vehetnek az ECCO által szervezett nyereményjátékon, amelyen koppenhágai hétvégéért és további értékes nyereményekért játszhatnak.

Szavazz minden idők legjobb magyar filmjeire!

1108
(BTL.hu) November 14-ig tart a Filmmúzeum nagyszabású kezdeményezése, amelynek keretében a nézők szavazhatnak minden idők legjobb magyar filmjeire.
(BTL.hu) Átadták a „Nyerj a Vodafone-nal” nyereményjáték fődíjait, amelyért több százezer ügyfél küzdött a nyár folyamán. A július 21. és augusztus 15. közötti időszakban meghirdetett sms játékon a 1777-es számra elküldött BMW szóval lehetett regisztrálni és különböző nehézségű kérdéseket a lehető legrövidebb időn belül megválaszolni.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...3334353637383940414243444546 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése